|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je stř led 15, 2025 11:53 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
MatesK
|
Předmět příspěvku: Nový kolíska:) Napsal: stř pro 03, 2008 4:05 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Starší foto:
A novější:
Udělám PREZENTACI, ale až bude hotovej vnitřek a dodělaný zadní brzdy a jéžíšek donese KN filtr...takže nejspíš i nějaký video - to je taková fáze 2
Třetí fáze bude někde tak předpokládám Březen- Květen 2009 a měla by obsahovat - generálku náprav, výměny ložisek na motoru, silentbloky motoru, lak - kliky dveří a prahy, renovace nárazníků a někde v průběhu předělání přímého sání z hajzl trubek na nějáký kovový a na to tepelnou izolaci...
PS: Byl bych rád kdyby někdo s V6i mi napsal čas 0-100, potřebuji porovnat kvůli sání co tam mám teď .....Díky Mates
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř pro 03, 2008 4:37 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Móóóc pěkný!!!!!!! 100% pochvala.Sluší mu to!
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř pro 03, 2008 4:40 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Děkuji
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř pro 03, 2008 5:42 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
moc pěkný fotky
ne, jako vypada moc dobře... ale z druhý strany je to horší, co? retušovals? ty odlesky tam jsou dost dobrý
a vzadu jak nejsou ty napisy tak to je pekny, jenom jeste zadelat ty dirky a provist neco s mlhovkama, klidne ty krytky, protoze ty diry jsou strasidelny, koukam ze kdyby tam byly cerny zaslepky tak to vypada dobre... a na druhou stranu jak mas to sani tak udelat z ty zaslepky aspon ramecek, ale vis co, aby tam nebyla jenom ta dira... kazdopadne na tech fotkach vypada mooc hezky
černá metla, černý fólie, to můžu...
jinak zrychleni muzem porovnat o vikendu, jestli bude kde...
edit: ted jsem si vsmil, ze kdyby ta prvni fotka byla cernobila tak by byla uplne stejna
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř pro 03, 2008 5:49 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Ty fotky jsou fakt retušovaný? Každopádně ty kola mu sluší
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
jendys
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř pro 03, 2008 5:54 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am Příspěvky: 288 Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
|
Krásné auto,klobouk dolů,že tohle jezdilo už v roce 92.Nikdy nezestárne,vždy bude elegantní a nadčasový.Dnešní popelnice se mu nemůžou podívat ani do kufru.O pohodlí nemluvě.
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř pro 03, 2008 6:48 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Plzeňák píše: Ty fotky jsou fakt retušovaný? Každopádně ty kola mu sluší asi to vyplynulo z myho prispevku, tak jsem to nemyslel, ja se jenom ptal...
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
Naposledy upravil Bóďa dne ned pro 14, 2008 11:16 pm, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř pro 03, 2008 10:31 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Bóďa píše: Plzeňák píše: Ty fotky jsou fakt retušovaný? Každopádně ty kola mu sluší asi to vyplinulo z myho prispevku, tak jsem to nemyslel, ja se jenom ptal... Nemusíte se obávat žádnej retuš ....boda se ptal kvuli tomu ze sem votrhal prah asi...no ale to jsem si stoupnul schvalne obracene aby ten prah nebyl videt ... jinak o vikendu zkusime no fakt by me to zajimalo, tedka sem to jenom jednou meril s takovyho lehounkyho kopce a bylo to 8,4s jendys píše: Krásné auto,klobouk dolů,že tohle jezdilo už v roce 92.Nikdy nezestárne,vždy bude elegantní a nadčasový.Dnešní popelnice se mu nemůžou podívat ani do kufru.O pohodlí nemluvě.
Uplně si mi to přečetl z hlavy ... ja na tom autě(myslim obecne Safrany) prostě nevidim kompromis, to je to co pro mě dělá AUTO.
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř pro 03, 2008 10:42 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Pěkné MatesKu!! Ty kola tomu konečně daly ten správný šmrnc! Já teď přezul na zimu ty staré originály-ty jak jsi měl ty a je to prostě optický skok. To auto to zestaří. Ty máš na tech ráfcích zimní nebo jezdíš na letních?
Jinak bomba fotky,ty se povedly.
Ještě by to chtělo ten spojlerek... neuvažuješ?
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř pro 03, 2008 10:54 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
nééé jezdim na zimnich 225/50, ale jel jsem pro ne na letnich az k jiznim hranicim a zrovna hrozne snezilo - uplne cesta smrti:) potkali sme 4 auta na střeše...
spojler neci, me se libi na ostatnich safranech ale na mojem mi nesedi...je to na me moc "sportovni", nevim kdyz tam nemam ty napisy a je to cerny tak se mi tam to kridlo nelibi...jeste uvazuju ze bych dal pryc sterac ale nevim nevim to uz je zas dost omezeni...asi
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř pro 03, 2008 11:18 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
MatesK píše: nééé jezdim na zimnich 225/50, ale jel jsem pro ne na letnich az k jiznim hranicim a zrovna hrozne snezilo - uplne cesta smrti:) potkali sme 4 auta na střeše...
spojler neci, me se libi na ostatnich safranech ale na mojem mi nesedi...je to na me moc "sportovni", nevim kdyz tam nemam ty napisy a je to cerny tak se mi tam to kridlo nelibi...jeste uvazuju ze bych dal pryc sterac ale nevim nevim to uz je zas dost omezeni...asi sterac dopryc klidne dej, bracha ho dava na leto vzdycky pryc a dava tam zaslepku... omezeni to moc neni, vetsina limuzin vzadu nema sterac. ovsem kdybys to zavařil a zavařil i ty diry po napisech, tak by to bylo pěkný . ten tvuj safos se mi libi i bez toho spojleru, koukam ze se vrhas cestou clean stylu (až na tu koncovku )
ovšem na ty druhy fotce kdyz primhouris oci tak ja uplne vidim takovej decentni spojlerek ještě nižší a tenčí verze toho origo
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv pro 04, 2008 8:48 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Když se bavíte o tom spojleru... Mě třeba na tom svým Šafránu taky moc nechybí. Zdá se mi, že to auto má zadek vysoko už tak dost (oproti předku).
Ale zase na 2. stranu, když jsem viděl u Bóďovic Safroše spojler, tak tam seděl hodně dobře... Tudíž vlastně ani nevím, jestli ho tam chci nebo ne...
|
|
Nahoru |
|
|
2DIX
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát pro 05, 2008 9:32 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
Mě se teda styl Matesovo úprav líbí hodně, je to takovej, jak říká Bóďa - Clean styl. Já teda chystám na ten zadek strašný zvěrstvo a jestli se to povede, bude to hustý, ale taky nejsem zastáncem spojlerů a křídel na Safránovi. Přijde mi že s tím křídlem to auto ztratí tu svojí limuzínskou eleganci. Jinak Bóďo ta Matesovo koncovka je teda fakt jedinečná, strašně mě pobavila, chtělo by to někam nahrát ten zvuk.
To Mates: Napiš prosimtě všechny rozměry těch disků a pneu abych si mohl udělat předtavu, děkuju.
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát pro 05, 2008 10:06 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
2Dix, jak vůbec pokračuješ s tím Tvým novým Safírem?
|
|
Nahoru |
|
|
2DIX
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát pro 05, 2008 10:16 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
hejlák píše: Dixy, jak vůbec pokračuješ s tím Tvým novým Safírem?
No pomalu, ale jistě. Po práci neni moc času a v týhle zimě se to moc dlouho nedá vydržet. Zatim operuju pořád brzdy, a můžu říct že to sem ještě nežral. Teď čekám na nový brzdový válečky (písty), prostě ganerálka brzd do základu, pak vejfuku, asi přetěsnění motoru a pak STK. Nějakej pátek to bude trvat, kvůli finanční tísni, prostorový tísni a psychycký újmě. No je to vrak. Ale pozitivní je že ta moje předešlá 2,1, bude asi opět zase v budoucnu možná jezdit.
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|