| 
 
|  | Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |  
		
		
			|  | Právě je pát říj 31, 2025 7:51 am 
 |  
	
	
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
	 
	
	
		|     | Stránka 1 z 1 
 | [ Příspěvků: 11 ] |  |  
	
		
			| Autor | Zpráva |  
			| Karlos | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: !!! ukazatel okamžité spotřeby !!!  Napsal:  ned lis 23, 2008 9:27 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Sedí tu furt.. |  
					|  |  Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm
 Příspěvky: 141
 Bydliště: Boč
 Model: phase I
 Rok výroby: 1992
 Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
 Výbava: RXE
 Úpravy: Mobil: 732 167 772
 Auto snů: Bi-turbo
 | 
				
					| Zdravím všechny Safránisty. Před týdnem jsem koupil Safrana 3.0 V6i se kterým jsem nadmíru spokojen, ale jel jsem do Plzně a předchozí majitel  správně nepřipojil hadice, které vedou od motoru do topení a těsně před Plzní mi tyhle hadice vystřelili. Vytekl mi uplně nový fridex     , ale to by mi nevadilo tolik, jako že mi natekl někam do konektorů a od té doby neukazuje okažitou spotřebu. přesto, že jsem konektory čistil a prostříkal kontaktolem tak se nic nezměnilo.                  Pokud máte někdo podobný problém nebo alespoň řešení tak prosím pište. Předem díky
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| karel_cerny | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: ukazatel spotřeby paliva  Napsal:  pon lis 24, 2008 5:02 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Začátečník |  Registrován: pon lis 24, 2008 3:55 pm
 Příspěvky: 3
 | 
				
					| Ahoj Karlos
 Hele,tak
 jsem proštudoval Tvůj příběh a vopravdu asi není o co stát,když to takhle na cestě
 bouchne    Možná bych to zkusil ještě podrobněji prohlédnout,zda-li to nezateklo někam,kde
 jsi na to ještě nepřišel a nevysušil.Jinak si nemyslím,že by se touto událastí něco
 zničilo v té elektronice jenom je z toho zmatená,ale snad až to vysušíš tak to bude
 fachat    Měj se.
                                                               Karela_________________
 Karela
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Karlos | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  pon lis 24, 2008 5:15 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Sedí tu furt.. |  
					|  |  Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm
 Příspěvky: 141
 Bydliště: Boč
 Model: phase I
 Rok výroby: 1992
 Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
 Výbava: RXE
 Úpravy: Mobil: 732 167 772
 Auto snů: Bi-turbo
 | 
				
					| Diky za povzbuzení     , ale vzal jsem si to do dílny a myslím, že jsem to vysušil dostatečně. Je dost možné že mi to jenom načetlo nějaky chyby. Na středu jsem se objednal na diagnostiku.
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| karel_cerny | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: myšlenka  Napsal:  pon lis 24, 2008 5:27 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Začátečník |  Registrován: pon lis 24, 2008 3:55 pm
 Příspěvky: 3
 | 
				
					| Karlosi já si myslím,že ta voda tam pořád někde je a proto to zlobí,ale na tý diagnostice to snad v poho najdou.S elektrikou není sranda.
Čau Karela
 _________________
 Karela
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Plzeňák | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  úte lis 25, 2008 8:33 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
 Příspěvky: 1154
 Bydliště: Plzeň
 Model: phase II
 Rok výroby: 2000
 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
 Výbava: Privileg
 Auto snů: Renault Alpine A 110
 | 
				
					| Dej pak vědět jsem taky zvědavej co ti na testu zjistěj. Držim palce.  _________________
 Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
 -----------------------------
 Now: Vel Satis 2.0 Turbo
 R. Dauphine
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Karlos | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  úte lis 25, 2008 4:07 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Sedí tu furt.. |  
					|  |  Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm
 Příspěvky: 141
 Bydliště: Boč
 Model: phase I
 Rok výroby: 1992
 Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
 Výbava: RXE
 Úpravy: Mobil: 732 167 772
 Auto snů: Bi-turbo
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Karlos | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  čtv lis 27, 2008 2:40 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Sedí tu furt.. |  
					|  |  Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm
 Příspěvky: 141
 Bydliště: Boč
 Model: phase I
 Rok výroby: 1992
 Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
 Výbava: RXE
 Úpravy: Mobil: 732 167 772
 Auto snů: Bi-turbo
 | 
				
					| Tak. Byl jsem na té diagnostice, která ale ukázala, že auto je v naprostém pořádku. Tak jsem se bavil s autoelektrikářem a ten mi řekl, že tenhle ukazatel je vlastně součástí palubního počítace a spádá to do komfortní elektroniky, která není součástí řídící jednotky. To znamená, že s největší pravděpodobností to odpálilo něco v palubním počítači.   
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Plzeňák | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  čtv lis 27, 2008 2:49 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
 Příspěvky: 1154
 Bydliště: Plzeň
 Model: phase II
 Rok výroby: 2000
 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
 Výbava: Privileg
 Auto snů: Renault Alpine A 110
 | 
				
					| Tak to je pech!!!!!       A tu závadu v tom palubním počítači ta diagnostika nedokáže identifikovat?  _________________
 Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
 -----------------------------
 Now: Vel Satis 2.0 Turbo
 R. Dauphine
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Karlos | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  čtv lis 27, 2008 3:09 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Sedí tu furt.. |  
					|  |  Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm
 Příspěvky: 141
 Bydliště: Boč
 Model: phase I
 Rok výroby: 1992
 Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
 Výbava: RXE
 Úpravy: Mobil: 732 167 772
 Auto snů: Bi-turbo
 | 
				
					| Diagnostika nenašla nic. Neměli program přímo na safrane. ukázalo jim to, že nemam ABS ani Air bag . Přitom mám obojí     . Ale co. bylo to zdarma.
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| ToJa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  čtv lis 27, 2008 3:27 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
 Příspěvky: 273
 Bydliště: Hluk
 Model: phase I
 Rok výroby: 1993
 Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
 Výbava: Quadra
 | 
				
					| Karlos píše: Diagnostika nenašla nic. Neměli program přímo na safrane. ukázalo jim to, že nemam ABS ani Air bag . Přitom mám obojí     . Ale co. bylo to zdarma.U tak starych aut je to naprd nejlepsi diagnstika je origo renault ta stara este do roku 99,novejsi uz se s polovinou veci ani nespoji
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| bany.xf.cz | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: !!! ukazatel okamžité spotřeby !!!  Napsal:  stř lis 03, 2010 8:11 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
 Příspěvky: 413
 Bydliště: Lovosice
 Model: phase II
 Rok výroby: 1998
 Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
 Výbava: asi RXE
 Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
 Kaminkhoum
 Samopřepínání světel podle světla venku
 Auto snů: Už jsem měl :(
 | 
				
					| Jo, stará dobrá XR25  _________________
 Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
 Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
		|     | Stránka 1 z 1 
 | [ Příspěvků: 11 ] |  |  
	
		| Kdo je online |  
		| Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků |  
	|  | Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru
 Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
 
 |    |