Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je úte čer 17, 2025 9:11 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: POZOR OBJEDNÁVKA Z ALLEGRA
PříspěvekNapsal: stř lis 19, 2008 8:43 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
ahojte, potreboval bych teda vedet, kdo co chce, jde o ty spojlery atd. co bych jeste doporucil tak jsou plasty pod motor, ten velkej plast pod motor tam vyjde na cca 80 zlotych coz je asi 600,- a tady v cechach stoji kolem 1600,-. maj tam i ty pricny plasty co drzej ten velkej plast, to vyjde kolem 30 zlotych coz je asi 210,- , v cechach se to v replice dlouho neprodavalo a ted to maj na kelly za 500,- . dale bocni blinkry na phase 1, tam vyjdou kolem 80 zlotych za kus a tady chtej minimalne 1000,-. skla svetel na phase 1 za 30 zlotych. spojlery jsou za 90 zlotych.

takze piste kdo co chcete, at to objedname naraz, bude to pres Ivanovyho kamarada, takze by to melo byt ok. penize teda budou potreba predem a potom mu taky musime dat neco za zprostredkovani, ale kdyz se o to rozdelime tak to nebude moc...


prosim co nejdriv, at se muzem domluvit

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř lis 19, 2008 9:53 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: ned říj 28, 2007 1:55 pm
Příspěvky: 90
Bydliště: Praha
Já mám zájem jen o ten spoiler :) . Ok. PS : Jo a Bo'ďo, budou se dělat ty narazníky biturba???


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř lis 19, 2008 11:26 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
No já bych bral určitě minimálně ten blinkr (pravej ze strany řidiče).
Co je s nárazníkama z biturba? Zaspal jsem něco, když jsem byl v Senegalu? :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv lis 20, 2008 12:40 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Já bych chtěl ostřikovače světel pokud budou...

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 21, 2008 12:13 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
uz sem psal 2x a 2x mi to spadlo :evil: a uz me to nebavi.... takze narazniky delat nebudu, je mozny ze bysme mohli udelat kopie, respektive nechat udelat, moc za to nechtej, ale ted to vubec neplanuju.

ostrikovace asi ne hele, to sezenes normalne tady ne? ptal ses blondaku? protoze vis co, jako kdyby to mel nekdo od koho budem brat ty dily tak klidne, ale jenom pro ostrikovace aby ten clovek jezdil buhvi kam....

se spojlerem i blinkrem pocitam

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 21, 2008 12:25 am 
Offline
Pisálek..

Registrován: ned říj 28, 2007 1:55 pm
Příspěvky: 90
Bydliště: Praha
Ok.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 23, 2008 12:37 am 
Offline
Pokročilý

Registrován: stř říj 15, 2008 5:15 am
Příspěvky: 45
Bydliště: Praha
Vzal bych dolní kryt motoru, teda jestli mi to půjde montovat na mou verzi s automatem (snad se kryty podle toho neliší). Ale jestli musím mít i ty příčný plasty nevím, jak poznám. :(

Bóďo, jak jste se rozhodli s výfukem? Potřebuju to už vědět - no řekněme nejvýš v pondělí, max. úterý dopoledne, abychom se případně dohodli a já mohl v servisu při předání auta rovnou objednat výměnu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 23, 2008 1:05 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
mm100 píše:
Vzal bych dolní kryt motoru, teda jestli mi to půjde montovat na mou verzi s automatem (snad se kryty podle toho neliší). Ale jestli musím mít i ty příčný plasty nevím, jak poznám. :(

Bóďo, jak jste se rozhodli s výfukem? Potřebuju to už vědět - no řekněme nejvýš v pondělí, max. úterý dopoledne, abychom se případně dohodli a já mohl v servisu při předání auta rovnou objednat výměnu.
ok. ten kryt je na vsechny verze, jenom u trilitra se musi vyriznout dole pruh na vejfuk, kterej je tam ale vylisovanej a naznacenej, ale to te trapit nemusi... ty pricny plasty tam bejt musej, jde o to, jestli je tam mas nebo ne. drzi na nich ten velkej spodni plast...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 23, 2008 8:31 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Takze ten kryt de pouzit i na 3L ja mel za to ze kdyz sou tam svody by se to muselo skoro rozpulit


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon lis 24, 2008 5:15 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
ToJa píše:
Takze ten kryt de pouzit i na 3L ja mel za to ze kdyz sou tam svody by se to muselo skoro rozpulit
svody tomu nevadej, vadi tomu ta trubka od prednich svodu... a jo, kdyz se to vyrizne tak je to skoro na pulku... ale je to na to delany takze nehrozi prasknuti nebo podobne

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon lis 24, 2008 6:28 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Bóďa píše:
ToJa píše:
Takze ten kryt de pouzit i na 3L ja mel za to ze kdyz sou tam svody by se to muselo skoro rozpulit
svody tomu nevadej, vadi tomu ta trubka od prednich svodu... a jo, kdyz se to vyrizne tak je to skoro na pulku... ale je to na to delany takze nehrozi prasknuti nebo podobne
Jo jasne trubka,na Lagu to asi nepude ze?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon lis 24, 2008 6:31 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
ToJa píše:
Bóďa píše:
ToJa píše:
Takze ten kryt de pouzit i na 3L ja mel za to ze kdyz sou tam svody by se to muselo skoro rozpulit
svody tomu nevadej, vadi tomu ta trubka od prednich svodu... a jo, kdyz se to vyrizne tak je to skoro na pulku... ale je to na to delany takze nehrozi prasknuti nebo podobne
Jo jasne trubka,na Lagu to asi nepude ze?
to asi ne no

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon lis 24, 2008 10:32 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Bóďa píše:
uz sem psal 2x a 2x mi to spadlo :evil: a uz me to nebavi.... takze narazniky delat nebudu, je mozny ze bysme mohli udelat kopie, respektive nechat udelat, moc za to nechtej, ale ted to vubec neplanuju.

ostrikovace asi ne hele, to sezenes normalne tady ne? ptal ses blondaku? protoze vis co, jako kdyby to mel nekdo od koho budem brat ty dily tak klidne, ale jenom pro ostrikovace aby ten clovek jezdil buhvi kam....

se spojlerem i blinkrem pocitam


Ne no to je jasné, pokud budou, tak je beru. Pokud ne, tak nic. U Blonďáků jsem sehnal jeden,druhý neměli. Ale teď jsem se už dllouho neptal. Tekly mi oba, ten jeden od Blonďáků jsem vyměnil a zdá se být OK. Je to debilně udělané, že tam není žádný ventil, protože když to teče, tak vyteče všechna kapalina i pro ostřikovače skel... :-/ a to teď v tom hnusu není nic moc...

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř lis 26, 2008 5:05 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Max900R píše:
Bóďa píše:
uz sem psal 2x a 2x mi to spadlo :evil: a uz me to nebavi.... takze narazniky delat nebudu, je mozny ze bysme mohli udelat kopie, respektive nechat udelat, moc za to nechtej, ale ted to vubec neplanuju.

ostrikovace asi ne hele, to sezenes normalne tady ne? ptal ses blondaku? protoze vis co, jako kdyby to mel nekdo od koho budem brat ty dily tak klidne, ale jenom pro ostrikovace aby ten clovek jezdil buhvi kam....

se spojlerem i blinkrem pocitam


Ne no to je jasné, pokud budou, tak je beru. Pokud ne, tak nic. U Blonďáků jsem sehnal jeden,druhý neměli. Ale teď jsem se už dllouho neptal. Tekly mi oba, ten jeden od Blonďáků jsem vyměnil a zdá se být OK. Je to debilně udělané, že tam není žádný ventil, protože když to teče, tak vyteče všechna kapalina i pro ostřikovače skel... :-/ a to teď v tom hnusu není nic moc...
je to sice prasečina, ale pokud ti tecou a nemuzes sehnat jinej tak je provizorně proste zaslep (do hadic narvi srouby a utahni motexou) at ti jdou aspon ostrikovace skel... protoze do ty nadobky ostrikovacu se toho vejde fakt hodně hodně a kdyz ti to vsechno vyteče tak fakt pech...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř lis 26, 2008 11:13 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Bóďa píše:
Max900R píše:
Bóďa píše:
uz sem psal 2x a 2x mi to spadlo :evil: a uz me to nebavi.... takze narazniky delat nebudu, je mozny ze bysme mohli udelat kopie, respektive nechat udelat, moc za to nechtej, ale ted to vubec neplanuju.

ostrikovace asi ne hele, to sezenes normalne tady ne? ptal ses blondaku? protoze vis co, jako kdyby to mel nekdo od koho budem brat ty dily tak klidne, ale jenom pro ostrikovace aby ten clovek jezdil buhvi kam....

se spojlerem i blinkrem pocitam


Ne no to je jasné, pokud budou, tak je beru. Pokud ne, tak nic. U Blonďáků jsem sehnal jeden,druhý neměli. Ale teď jsem se už dllouho neptal. Tekly mi oba, ten jeden od Blonďáků jsem vyměnil a zdá se být OK. Je to debilně udělané, že tam není žádný ventil, protože když to teče, tak vyteče všechna kapalina i pro ostřikovače skel... :-/ a to teď v tom hnusu není nic moc...
je to sice prasečina, ale pokud ti tecou a nemuzes sehnat jinej tak je provizorně proste zaslep (do hadic narvi srouby a utahni motexou) at ti jdou aspon ostrikovace skel... protoze do ty nadobky ostrikovacu se toho vejde fakt hodně hodně a kdyz ti to vsechno vyteče tak fakt pech...


jj,tak jsem to mel prave udelane v lete, protoze mi nesly ani elektricky-mel jsem tam zblbnutou tu elektriku,vzdyt vis. Ale ted jsem si rekl,ze to dam konecne do kupy. Takze uz jedou, jen sehnat druhy. Na Allegru byl prave. Jinak jsem se dival do Dialogysu a cena 2200,- za ks :-D

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz