Simir píše:
Jj o tomto vim..psal jsem si i s majitelem..toto mi odepsal:
Takže ještě nějaké neduhy: Na nerovnostech při pomalé jízdě bouchá náprava, ale není to nic hroznýho. Paměti el. ovládání sedačky mají sklerózu, ale ovládání jde dobře. V autě bylo namontováno LPG asi rok cca 10000km najeto a po koupi novějšího auta jsem nechal LPG přemontovat do něj. ( vše profesionálně a legálně). Má opravovanou proraženou olejovou vanu. Na tachometru je stav ujetých km 210.000km, ale podle nově otevřeného serveru na kontrolu km jsem zjistil, že byl přetočenej asi o 80.000km
Před 20.000 km měněny na př. nápravě: ramena, čepy, tyčky stabilizátoru, levá poloosa, brzdové kotouče a destičky. Výměna prorezlé trubičky posilovače řízení za trubičku domácí výroby (nemoc safránů).
Karoserie rezavá není, podvozek je orezlý, ale rozhodně se nic nesype.
Ze vseho nejvice mi tam vadi ze tam byl plyn a ze ho zase vybral ven..nejradeji bych byl kdyby tam nikdy nebyl..byl navrtany do sani a po deinstalaci se do direk nasroubovaly sroubky cili ne moc profesionalni demontaz..
Dalsi vec je ta ze tento Safrane byl i na Sautu a uz neni takze predpokladam ze uz je prodany..a ten co tu prodava toho stribrneho bez STK se neozyva takze budu muset cekat dal..akorat ze ja moc trpelivy nejsem..jeste mam nabidku na Maximu rv.2000 A33 3.0 V6 v automatu..vse ok ale stve me ze to ma kufr a ne pate vrata jako Safrane..
:-(