|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je pon kvě 13, 2024 7:51 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Biturbo Napsal: pát čer 27, 2014 9:46 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Tak jste si asi všimli, že jsem si pořídil biturbo... Auto je z polska, což znamená, že nic neni nemožný, takže např. vejfuk zdrátovanej drátem i s ilozací no problem. Veškerý zásahy do kabeláže provedeny způsobem "krutův spoj" taky nepřekvapěj, intercooler zavařenej pryskyřicí na laminování je podle ISO 9001. Open loop blow off ventil zapojenej na sání turba a sériovej blow off zapojenej opačně (výdechem před klapku) je završením několikaletýho vývoje, protože použít dva blow off ventily tak, aby výsledkem bylo, že motor nemá žádnej blow off ventil je kumšt. Auto žralo olej a to tak, že po cca 3 minutách (na volnoběh) od nastartování vymřela všechna fauna i flora v okolí 3 km následkem udušení. Asi nemá cenu vypisovat, co všechno je na autě v pr..., spíš bude jednodušší napsat, proč tohle auto. Bylo za dobrý prachy a je celkem dobrá kastle (nebouraná, takže ne moc shnilá), byly k tomu zadní pneu 4x4 tlumiče, je tam pk9 převodovka, prostě základ tak nějak dobrej. Auto mám od ledna a plán byl dát to do jara tak nějak dohromady, aby to aspoň jezdilo, abych si s tim letos zajezdil a na podzim to trochu kuchnout a začít to dělat pořádně (asi ne najednou). Takže jsem dělal jen to, co bylo nejhorší nebo co se hodí dělat u každýho takovýho auta. Všechno to tak nějak vidíte na obrázcích.. Brzdy, spojka se setrvákem, všechny oleje, filtry, táhla řazení, intercooler, přední nárazník s mlhovkama a znakem, vše nové. Místo výfuku zatím 65mm trubka, ale to jste si asi všimli na sraze. Ještě k motoru, kterej měl na nejhorším válci kompresi 3,75 a na nejlepším 6. Ukazovalo to spíš na ventily, tak se motor rozkuch, po zjištění, že motor byl evidentně velmi nedávno dělanej (ale asi stejně jako třeba vejfuk nebo intercooler) a že jednak jsou špatný sedla ventilů (a bylo předpokládáno, že i gufera) a jednak na nich byla nateklá nějaká těsnící srajda, mi brácha půjčil svoje hlavy. Takže se tam daly jiný hlavy a motor se zase složil. Ale protože to olej žere furt, i když o dost míň, tak jsou špatný i kroužky. Chtěl jsem tam na podzim/přes zimu stejně dávat jinej motor (ze zlaťáka no.1, kterej má teď cca 20tkm), ale teda olej to žrát nemuselo. Nevím, jeslti má vůbec cenu psát nějaké plány, protože ty se zrealizují asi tak za sto let, až to dám trochu dokupy. Nicméně kromě jiného chci předělat zapalování na cívky a motor naladit na plně programovatelné ECU Master Ignition, takže by to pak mělo mít nějaký výkon i...
Přílohy: |
01.jpg [ 316.29 KiB | Zobrazeno 8888 krát ]
|
02.JPG [ 268.69 KiB | Zobrazeno 8888 krát ]
|
03.JPG [ 493.97 KiB | Zobrazeno 8888 krát ]
|
04.JPG [ 384.41 KiB | Zobrazeno 8888 krát ]
|
05.JPG [ 346.11 KiB | Zobrazeno 8888 krát ]
|
06.JPG [ 318.1 KiB | Zobrazeno 8888 krát ]
|
07.JPG [ 252.74 KiB | Zobrazeno 8888 krát ]
|
08.JPG [ 281.72 KiB | Zobrazeno 8888 krát ]
|
09.JPG [ 388.31 KiB | Zobrazeno 8888 krát ]
|
10.JPG [ 414.33 KiB | Zobrazeno 8888 krát ]
|
11.JPG [ 443.98 KiB | Zobrazeno 8888 krát ]
|
12.JPG [ 444.91 KiB | Zobrazeno 8888 krát ]
|
13.JPG [ 495.61 KiB | Zobrazeno 8888 krát ]
|
14.JPG [ 473.66 KiB | Zobrazeno 8888 krát ]
|
15.JPG [ 432.57 KiB | Zobrazeno 8888 krát ]
|
16.JPG [ 497.29 KiB | Zobrazeno 8888 krát ]
|
17.JPG [ 425.45 KiB | Zobrazeno 8888 krát ]
|
18.JPG [ 455.56 KiB | Zobrazeno 8888 krát ]
|
19.JPG [ 432.97 KiB | Zobrazeno 8888 krát ]
|
20.JPG [ 363.11 KiB | Zobrazeno 8888 krát ]
|
21.JPG [ 429.96 KiB | Zobrazeno 8888 krát ]
|
22.JPG [ 440.88 KiB | Zobrazeno 8888 krát ]
|
23.JPG [ 390.16 KiB | Zobrazeno 8888 krát ]
|
24.jpg [ 377.38 KiB | Zobrazeno 8888 krát ]
|
25.JPG [ 360.58 KiB | Zobrazeno 8888 krát ]
|
26.JPG [ 422.16 KiB | Zobrazeno 8888 krát ]
|
27.JPG [ 375.26 KiB | Zobrazeno 8888 krát ]
|
28.JPG [ 414.14 KiB | Zobrazeno 8888 krát ]
|
29.JPG [ 401.52 KiB | Zobrazeno 8888 krát ]
|
30.JPG [ 350.96 KiB | Zobrazeno 8888 krát ]
|
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Biturbo Napsal: sob čer 28, 2014 8:16 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Coveče ty 19 vůbec nevypadaj větší, teda takle na fotce. Jinak dost podobnej styl oprav jako na Qatře Akorát že u tebe začli pozdějš
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Biturbo Napsal: sob čer 28, 2014 5:46 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
no jsou na tom větší pneu, tak možná proto. ale neboj, v reálu už vypadaj docela dostatečně velký
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Biturbo Napsal: ned čer 29, 2014 10:46 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Mazec!Nevěřil jsem,že to do srazu pojede a nakonec i přes dlouhej kouř jelo pohoda jazz. Poláci jsou mistři neodborných zásahů, viz.moje BT a vruty do dřeva natvrdo do kastle a všechno dojeté na doraz.Je ale fakt,že díky ceně je to pořád dobrý kauf a aspoň nemusí mrzet člověka do toho hrábnout a udělat to pořádně. Myslím, že i když se Ti třeba teď nechce, tak jednou tu káru dotáhneš k dokonalosti a bude lepší než byla nová. Zaslouží si to.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Biturbo Napsal: pon lis 10, 2014 1:18 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Dobrý fotky Robine mohl bys mi je poslat pls, dík
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|