|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je pon kvě 13, 2024 10:58 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Jirka V
|
Předmět příspěvku: Nové LPG v mým starým 5-ti hrnku. Napsal: sob črc 20, 2013 1:11 pm |
|
|
Pisálek.. |
|
Registrován: ned bře 27, 2011 1:32 pm Příspěvky: 51 Bydliště: Slaný
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2,5 20V
Plány: Udržet stále funkční
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Nové LPG v mým starým 5-ti hrnku. Napsal: ned črc 21, 2013 8:08 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
i když ti to dojíždění nezávidím.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Jirka V
|
Předmět příspěvku: Re: Nové LPG v mým starým 5-ti hrnku. Napsal: pon črc 22, 2013 5:38 pm |
|
|
Pisálek.. |
|
Registrován: ned bře 27, 2011 1:32 pm Příspěvky: 51 Bydliště: Slaný
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2,5 20V
Plány: Udržet stále funkční
|
Dojíždění se Safránem je ta nejlepší část dne
_________________ R21 1,7 1990 4dvéřák (rozebráno) R21 1,7 1992 5dvéřák (rozebráno) Thalia 1,2 2007 (v provozu) Safrane 2,5 1999 (v provozu) Laguna II 2,0T 2006 LPG (v provozu)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Nové LPG v mým starým 5-ti hrnku. Napsal: pon črc 22, 2013 5:59 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
TOMGWELL
|
Předmět příspěvku: Re: Nové LPG v mým starým 5-ti hrnku. Napsal: pon črc 22, 2013 6:47 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm Příspěvky: 536 Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
|
MatesK píše: :lol: Taky sem to zažil, že ráno jsem se těšil hlavně na to, že pojedu Safranem No a neříkej že ted už se snad netěšíš?
_________________
Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-( Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Jirka V
|
Předmět příspěvku: Re: Nové LPG v mým starým 5-ti hrnku. Napsal: čtv črc 25, 2013 9:07 pm |
|
|
Pisálek.. |
|
Registrován: ned bře 27, 2011 1:32 pm Příspěvky: 51 Bydliště: Slaný
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2,5 20V
Plány: Udržet stále funkční
|
Asi mu to zevšednělo
_________________ R21 1,7 1990 4dvéřák (rozebráno) R21 1,7 1992 5dvéřák (rozebráno) Thalia 1,2 2007 (v provozu) Safrane 2,5 1999 (v provozu) Laguna II 2,0T 2006 LPG (v provozu)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Nové LPG v mým starým 5-ti hrnku. Napsal: pát črc 26, 2013 9:56 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
No už tak rok s malejma přestávkama nejezdim Safranem denně. Přecijenom při malejch příjmech je ježdění konkrétně přes prahu s V6 nemalej výdej, ale hlavně mě moc nebaví, když Safrane neni v lati, to sem pak akorát nasranej, že nemám na to abych ho dal do perfektu...takže tak no .... teďka jezdim Escortem za 4tkč v kombajnu a s koulí Anča má po mě Daihatsu za 3tkč
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Jirka V
|
Předmět příspěvku: Re: Nové LPG v mým starým 5-ti hrnku. Napsal: pát črc 26, 2013 4:47 pm |
|
|
Pisálek.. |
|
Registrován: ned bře 27, 2011 1:32 pm Příspěvky: 51 Bydliště: Slaný
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2,5 20V
Plány: Udržet stále funkční
|
Jojo život je pes, taky nemám na to aby byl Safrán v TOP stavu
_________________ R21 1,7 1990 4dvéřák (rozebráno) R21 1,7 1992 5dvéřák (rozebráno) Thalia 1,2 2007 (v provozu) Safrane 2,5 1999 (v provozu) Laguna II 2,0T 2006 LPG (v provozu)
|
|
Nahoru |
|
|
bany.xf.cz
|
Předmět příspěvku: Re: Nové LPG v mým starým 5-ti hrnku. Napsal: ned črc 28, 2013 7:20 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm Příspěvky: 413 Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu) Kaminkhoum Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
|
Gratuluju k přestavbě ať slouží... Měl bych dotaz... V jaký úrovni máš reduktor? Je celej pod hladinou chladící kapaliny? Mě to namontovali kousek nad úroveň nádobky a moc se mi to nelíbilo
_________________ Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994) Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
|
|
Nahoru |
|
|
Jirka V
|
Předmět příspěvku: Re: Nové LPG v mým starým 5-ti hrnku. Napsal: úte črc 30, 2013 5:49 pm |
|
|
Pisálek.. |
|
Registrován: ned bře 27, 2011 1:32 pm Příspěvky: 51 Bydliště: Slaný
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2,5 20V
Plány: Udržet stále funkční
|
Já ho mám pod úrovní
_________________ R21 1,7 1990 4dvéřák (rozebráno) R21 1,7 1992 5dvéřák (rozebráno) Thalia 1,2 2007 (v provozu) Safrane 2,5 1999 (v provozu) Laguna II 2,0T 2006 LPG (v provozu)
|
|
Nahoru |
|
|
siima
|
Předmět příspěvku: Re: Nové LPG v mým starým 5-ti hrnku. Napsal: pon srp 12, 2013 9:12 am |
|
|
Začátečník |
Registrován: ned říj 07, 2012 7:52 pm Příspěvky: 7
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
Výbava: S
|
ahoj tak jak jsi s plynem spokojen? Poreferuj jak to jezdí na plyn , je možnost dat si ten ventil na tankování pod víčko nádrže? Nesmrdi to ve vvnitř někdy plynem? když tak nápis výhody a nevýhody a jak je to s výkonnosti, určité bych uvítal info dekuju moc.
|
|
Nahoru |
|
|
Jirka V
|
Předmět příspěvku: Re: Nové LPG v mým starým 5-ti hrnku. Napsal: sob srp 17, 2013 8:45 am |
|
|
Pisálek.. |
|
Registrován: ned bře 27, 2011 1:32 pm Příspěvky: 51 Bydliště: Slaný
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2,5 20V
Plány: Udržet stále funkční
|
Ahoj s plynem jsem zatím spokojenej, zatím mě otravuje jediná nevýhoda: rezerva v kufru , jezdí to stejně jako na benzín a plyn je cítit jedině když systém netěsní jinak ho cítit nemůžeš. Zatím žere 10l /100km v plynu. Musím jestě na doseřízení páč už jsem vyjel 5 nádrží a to mi bylo řečeno, že bych se tam měl už ukázat. Co se týče toho ventilu tankování tak já si myslím, že se pod víčko nádrže určitě nevejde. Chtěl bych se zeptat plynařů kolik vám to žere v plynu?
_________________ R21 1,7 1990 4dvéřák (rozebráno) R21 1,7 1992 5dvéřák (rozebráno) Thalia 1,2 2007 (v provozu) Safrane 2,5 1999 (v provozu) Laguna II 2,0T 2006 LPG (v provozu)
|
|
Nahoru |
|
|
LaVS
|
Předmět příspěvku: Re: Nové LPG v mým starým 5-ti hrnku. Napsal: pon říj 28, 2013 6:51 pm |
|
|
Začátečník |
Registrován: pon říj 28, 2013 5:21 pm Příspěvky: 2
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: NETUŠÍM
|
Ahoj, já jsem právě koupil Safrana 2.5 20V na LPG a jezdím za 12l.
|
|
Nahoru |
|
|
helioslaci
|
Předmět příspěvku: Re: Nové LPG v mým starým 5-ti hrnku. Napsal: pát kvě 30, 2014 3:32 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: čtv črc 21, 2011 9:20 am Příspěvky: 217 Bydliště: Kolárovo
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
Výbava: full
Auto snů: Safrane BiTurbo
|
Ja zatím tam mám jeste stary system a tak jezdim na 14-15 l s tým ze na benzín mi vôbec nechce jezdit
_________________ Renault 25 - v provozu Renault Safrane 2,2DT - v provozu Renault Safrane 2,5 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|