|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je úte kvě 21, 2024 2:43 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
bany.xf.cz
|
Předmět příspěvku: Cvaká v motoru Napsal: stř úno 05, 2014 11:03 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm Příspěvky: 413 Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu) Kaminkhoum Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
|
Kucí, mě to nedá... Trápim se tim už dlouho a je to snad neřešitelný nebo já nevim, ale má nebo měl někdo podobnej problém jako já? Při většim zatížení se mi z motoru ozývá cvakání. Cvakání je přímo úměrný otáčkám motoru. Za studena to dělá prakticky furt. Když se motor ohřeje, dělá to jenom při většim zatížení - přibližně když aktuální spotřeba ukazuje přes 17 litrů. A čim víc přidám plyn, tim hlasitějš to cvaká. A taky to dělá když auto stojí a na neutrál prudčejš přidám plyn. Když zvyšuju otáčky plynule, tak nic, ale když dupnu na plyn, v motoru to zacvaká. Je jedno jaký mám palivo. Možná je to o 5 % lepší když natankuju stooktan, ale žádnej zázrak. Zvuk tak jako když stará škodovka jede do kopce a má špatně poladěnej motor. Lidi tomu řikali že chrastěj ventily. Voni to jsou teda detonace... Už jsem přemejšlel že zhřešim a dám to do servisu, ať si hrajou, protože nikdo pořádně neřekne co to je. A nechci fakt kupovat všelijaký díly za tisíce abych zjistil že po 20 tisících mám sice všechno nový, ale cvaká to furt. Konec konců mám nový skoro všechny čidla, těsnění pod hlavou, ventily zabroušený, hlava srovnaná, simeringy nový, olej to nežere, vodu taky ne. Jen to bíle hulí. A za studena to ten bílej kouř doslova chrlí z vejfuku že se ze silnice odráží a vytváří to takový pěkný kruhy zvětšující průměr. Někdy mi to připadá jak parní lokomotýva. Tak mi teda řekněte - co to je Nebo se naseru a koupim v Renaultu novej motor. Podle dialogysu stojí jenom 150 000 Kč.
_________________ Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994) Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Cvaká v motoru Napsal: čtv úno 06, 2014 12:03 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
chybí ti jeden válec sorry, nic chytřejšího mě nenapadlo
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
HOnza_UL
|
Předmět příspěvku: Re: Cvaká v motoru Napsal: čtv úno 06, 2014 8:12 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř říj 04, 2006 7:18 pm Příspěvky: 348 Bydliště: Ústí nad Labem,Plzeň,Tlustice(Střední čechy)
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXT
Úpravy: zavarena zadni klika,perforovana kuze na volantu a volici automatu a 17 biturbo ALU
Plány: nechat opravit lak kolem dokola celyho auta :)
Auto snů: těžko říct
|
rikam ti furt ze to mas poslat ze skaly nebo tam dat "zelenej" motor
_________________ Ja 2.5 R5 20V RXT 99 bude LPG automat Xenon Navi ... proste vse bez kuze mamka 3.0 V6 12V RXE LPG automat ... vse v kuzi tatka 3.0 V6 12V LPG Baccara manual ... a jeste vic vseho s jeste vic kuze na díly 3x PH I 3.0 V6 12V a snad bude 2.5 R5 20V PH II plus dalsi hromada renaultu
|
|
Nahoru |
|
|
jendys
|
Předmět příspěvku: Re: Cvaká v motoru Napsal: čtv úno 06, 2014 8:15 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am Příspěvky: 288 Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
|
Tak podle toho,co píšeš,bych si tipnul,že se loudá jedno zdvihátko.
_________________ Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi
|
|
Nahoru |
|
|
HOnza_UL
|
Předmět příspěvku: Re: Cvaká v motoru Napsal: čtv úno 06, 2014 8:24 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř říj 04, 2006 7:18 pm Příspěvky: 348 Bydliště: Ústí nad Labem,Plzeň,Tlustice(Střední čechy)
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXT
Úpravy: zavarena zadni klika,perforovana kuze na volantu a volici automatu a 17 biturbo ALU
Plány: nechat opravit lak kolem dokola celyho auta :)
Auto snů: těžko říct
|
s tim uz to bylo v "oprave"
_________________ Ja 2.5 R5 20V RXT 99 bude LPG automat Xenon Navi ... proste vse bez kuze mamka 3.0 V6 12V RXE LPG automat ... vse v kuzi tatka 3.0 V6 12V LPG Baccara manual ... a jeste vic vseho s jeste vic kuze na díly 3x PH I 3.0 V6 12V a snad bude 2.5 R5 20V PH II plus dalsi hromada renaultu
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Cvaká v motoru Napsal: čtv úno 06, 2014 9:12 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
A co vstřikovače? škube to aspoň trošku?
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
bany.xf.cz
|
Předmět příspěvku: Re: Cvaká v motoru Napsal: čtv úno 06, 2014 10:45 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm Příspěvky: 413 Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu) Kaminkhoum Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
|
Já právě nevim jestli to dělalo s tamtěma hydroštelama... Tam zas cvakali nějaký protože už jako nový byli špatný Ale myslim že to dělalo taky. Vstřiky to nejsou, protože jsem vyměnil vstřikovací lištu celou i se vstřikama a dělá to stejně. A neškube nic. No a za studena je trochu díra v plynu. Jako že když dám moc plyn tak to hůř jede. Asi se na to vyprdnu to řešit. Až zdechne motor, dám tam druhej. Jediný co můžu udělat je, že vyndám všechno nepotřebný z kufru, pak nebudu muset tolik šlapat na plyn.
_________________ Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994) Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Cvaká v motoru Napsal: čtv úno 06, 2014 2:46 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Podobně se mi choval motor tedka když jsem měl jeblej kabel na svíci a střílelo to do motoru.
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
bany.xf.cz
|
Předmět příspěvku: Re: Cvaká v motoru Napsal: čtv úno 06, 2014 3:06 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm Příspěvky: 413 Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu) Kaminkhoum Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
|
Tak kabely jsou celkem nový. Ale poslední dobou - co neni originál, tomu nevěřim Mám Tesla kabely. Můžu je zkusit přeměřit. A pak tam dát ty svíčky co tam maj bejt. K motoru jsou vyjmenovaný tři druhy. Tak to udělám a uvidim co dál. Zas tolik peněz svíčky nestojej. Třeba i k mýmu novýmu katíku Bosal jsem skeptickej... Jako proč tam neni ten včelí plást normálně jako u originálního? Proč tam musí bejt poskládanej do "V"? Co je kurva vedlo k tomu, aby to udělali takovýhle jiný?
_________________ Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994) Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Cvaká v motoru Napsal: čtv úno 06, 2014 6:25 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Hele já taky měl od Robina z biturba SUPER SKVĚLÍ MODRÝ TUNING POLSKÝ KABELY a ty mrdky se protrhly bez vnějšího poškození. Asi má Safrane tak nabitou cívku nebo co, že to prorazilo izolaci přímo na svíčce Mimochodem kvůli tomu nejelo biturbo, co sme skompletovali na sraz A to ještě stačilo je zastrkat do toho jeblýho krytu na motor a kabel byl rázem na X místech holej. Od tý doby jsem zarytej odpůrce krytu na Ph I V6. Když sem vzal do ruky origo 20 let starý kabely, tak sem si uvědomil, kde je asi problém. Něco jako nitka vs. lano.
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
bany.xf.cz
|
Předmět příspěvku: Re: Cvaká v motoru Napsal: čtv úno 06, 2014 7:16 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm Příspěvky: 413 Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu) Kaminkhoum Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
|
Dobře no, vrátim tam původní kabely s nápisem Volvo
_________________ Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994) Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
|
|
Nahoru |
|
|
lukes
|
Předmět příspěvku: Re: Cvaká v motoru Napsal: čtv úno 06, 2014 7:20 pm |
|
|
Pokročilý |
|
Registrován: pon pro 09, 2013 8:47 pm Příspěvky: 49 Bydliště: Ostrava
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: RN
Plány: Hlavně technický stav musí být prostě top Safrane :)
|
A náhodou těsnění pod hlavou?? tím pádem zředěný olej s vodou a motor cvaká protože nemaže jak má.. to mě napadlo jen tak nevím jestli je to možné
|
|
Nahoru |
|
|
bany.xf.cz
|
Předmět příspěvku: Re: Cvaká v motoru Napsal: čtv úno 06, 2014 10:39 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm Příspěvky: 413 Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu) Kaminkhoum Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
|
Nóó, nevim jestli je to zrovna reálný. Možná bych musel bejt úplnej idiot abych jezdil se špatnym těsněním pod hlavou, aby mi nateklo tolik vody do oleje aby to nemazalo a cvakalo. Ale to by asi cvakalo furt a hodně Každopádně těsnění pod hlavou se dělalo v červnu, takže tim by to nemělo bejt.
_________________ Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994) Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
|
|
Nahoru |
|
|
HOnza_UL
|
Předmět příspěvku: Re: Cvaká v motoru Napsal: čtv úno 06, 2014 11:18 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř říj 04, 2006 7:18 pm Příspěvky: 348 Bydliště: Ústí nad Labem,Plzeň,Tlustice(Střední čechy)
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXT
Úpravy: zavarena zadni klika,perforovana kuze na volantu a volici automatu a 17 biturbo ALU
Plány: nechat opravit lak kolem dokola celyho auta :)
Auto snů: těžko říct
|
No se ti něco vykurvilo jak si měl přesazený rozvody
_________________ Ja 2.5 R5 20V RXT 99 bude LPG automat Xenon Navi ... proste vse bez kuze mamka 3.0 V6 12V RXE LPG automat ... vse v kuzi tatka 3.0 V6 12V LPG Baccara manual ... a jeste vic vseho s jeste vic kuze na díly 3x PH I 3.0 V6 12V a snad bude 2.5 R5 20V PH II plus dalsi hromada renaultu
|
|
Nahoru |
|
|
bany.xf.cz
|
Předmět příspěvku: Re: Cvaká v motoru Napsal: pát úno 07, 2014 11:02 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm Příspěvky: 413 Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu) Kaminkhoum Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
|
To mě taky napadlo. A nebo tim, jak byly nějakej čas cvakající hydroštely. Já si fakt koupim novej motor v renaultu jinak nebudu spokojenej nikdy.
_________________ Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994) Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|