|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je ned pro 22, 2024 4:18 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
maarty.88
|
Předmět příspěvku: Re: Crashtest Napsal: stř zář 25, 2013 3:50 pm |
|
|
Mírně pokročilý |
|
Registrován: pát kvě 25, 2007 10:17 am Příspěvky: 15
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 100kW / 136 PS 2,0 i
Výbava: volant ;)
|
Héj, o tom radši ani nepřemýšlejme.... pro Monsiňora Safrana je bouračka nedůstojná, dyť kdo to kdy viděl, aby se naboural obývák...pokud nepotkáme ňákýho primitiva, kterej při fyzice nedával pozor a nedá si dohromady cca 1500 kg hmoty auta plus X km/h = dooost velkej kinetickej problém. Pak čék vidí ty zprávy, jak "mladý řidič nezvládl řízení a srazil se v protisměru s ...." atd. Osobně bych dával řidičáky minimálně až od 21 let a i to je možná moc brzo. A nejvíc mě bavěj hovádka, co si myslej, že když jsou na hlavní, tak nemusej brzdit nebo se vyhýbat někomu, kdo mu tam holt omylem vjel. To né, to eště div nezrychlí, aby jó ukázal, že ON má přednost a co mu tam má kdo vjíždět....PRÁSK ! Tahle sobecká bezohlednost mě sejří, přátelé. Vim, že pravidla jsou pravidla, ale jsme jen lidi sakrblé, no ne?? ..hernajs š´hůvix
|
|
Nahoru |
|
|
bany.xf.cz
|
Předmět příspěvku: Re: Crashtest Napsal: čtv zář 26, 2013 3:17 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm Příspěvky: 413 Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu) Kaminkhoum Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
|
Jó to na železnici je jiná disciplína. Tam se musí věřit všem že dělaj podle předpisů. Proto se taky papíry nedělaj měsíc ale rok.
_________________ Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994) Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Re: Crashtest Napsal: čtv zář 26, 2013 6:10 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Počkej, počkej,ČD to je poezie svého druhu..... Stát ve státě.... I když Pavla by byla na tvý straně.... samozřejmně... jak jinak - taky zaměstnanec ČD .....
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
bany.xf.cz
|
Předmět příspěvku: Re: Crashtest Napsal: pát zář 27, 2013 4:53 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm Příspěvky: 413 Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu) Kaminkhoum Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
|
No ale furt neni takovej bordel na kolejích jako na silnici. Dyť na silnici si každej dělá co chce.
_________________ Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994) Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Re: Crashtest Napsal: sob zář 28, 2013 6:56 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Dyť vy jste taky samej průser
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
bany.xf.cz
|
Předmět příspěvku: Re: Crashtest Napsal: ned zář 29, 2013 8:50 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm Příspěvky: 413 Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu) Kaminkhoum Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
|
Bóďo smaž to!
_________________ Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994) Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Re: Crashtest Napsal: úte říj 01, 2013 4:00 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
bany.xf.cz
|
Předmět příspěvku: Re: Crashtest Napsal: stř úno 18, 2015 5:52 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm Příspěvky: 413 Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu) Kaminkhoum Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
|
Už někdo viděl tohle video? http://www.youtube.com/watch?v=Vm8E5HWCTPQZajímavý jak z toho udělali Lagunu
_________________ Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994) Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
|
|
Nahoru |
|
|
HOnza_UL
|
Předmět příspěvku: Re: Crashtest Napsal: stř úno 18, 2015 6:48 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř říj 04, 2006 7:18 pm Příspěvky: 348 Bydliště: Ústí nad Labem,Plzeň,Tlustice(Střední čechy)
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXT
Úpravy: zavarena zadni klika,perforovana kuze na volantu a volici automatu a 17 biturbo ALU
Plány: nechat opravit lak kolem dokola celyho auta :)
Auto snů: těžko říct
|
a pada bez vejfuku
_________________ Ja 2.5 R5 20V RXT 99 bude LPG automat Xenon Navi ... proste vse bez kuze mamka 3.0 V6 12V RXE LPG automat ... vse v kuzi tatka 3.0 V6 12V LPG Baccara manual ... a jeste vic vseho s jeste vic kuze na díly 3x PH I 3.0 V6 12V a snad bude 2.5 R5 20V PH II plus dalsi hromada renaultu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Crashtest Napsal: stř úno 18, 2015 11:32 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
zrovna to dávali asi tak před tejdnem v bedně
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Re: Crashtest Napsal: čtv úno 19, 2015 5:48 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
HOnza_UL píše: a pada bez vejfuku Týýjo,čeho vy si nevšimnete .....
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
bany.xf.cz
|
Předmět příspěvku: Re: Crashtest Napsal: pát úno 20, 2015 1:46 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm Příspěvky: 413 Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu) Kaminkhoum Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
|
A nevšim sis co to bylo za motor? Podle vany třeba.
_________________ Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994) Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
|
|
Nahoru |
|
|
maarty.88
|
Předmět příspěvku: Re: Crashtest Napsal: pát úno 20, 2015 5:25 pm |
|
|
Mírně pokročilý |
|
Registrován: pát kvě 25, 2007 10:17 am Příspěvky: 15
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 100kW / 136 PS 2,0 i
Výbava: volant ;)
|
HA! ...evidentně, v rámci úspor, sundali tovární značky u Safránka i u toho Volva...a ty přelepky zadních světel jsou zřejmě kvůli unikátnosti celýho zadku, páč by to asi každej poznal...což by bylo pro film dražší. To Volvo vypadá téměř shodně s všemožnýma krabicema tý doby, tak to nemuseli řešit... no ale letí hezky...chudáček :-( Hezký den
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|