|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je sob zář 21, 2024 2:01 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
jendys
|
Předmět příspěvku: Re: Chci Safrana, má to cenu? Napsal: pon kvě 27, 2013 1:22 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am Příspěvky: 288 Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
|
siima píše: TOMGWELL: možná bych uvažoval o tom dvoulitru benzín nasadils mi brouka do hlavy , přec jenom zas tolik nenajezdím, jaký s ním máš zkušenosti? Jízda, opravy, servis, spotřeba... koukal jsem, že v holandsku je dvoulitrů na prodej celkem dost. http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/rena ... ousPage=lrhttp://www.marktplaats.nl/a/auto-s/rena ... ousPage=lrhttp://www.marktplaats.nl/a/auto-s/rena ... ousPage=lrVšichni jsou za dobrou cenu a na rozdíl od nafty by tam mohla být snažší údržba, ale tady na fóru jich moc není... Ale Tomík psal o starým,dobrým a nesmrtelným motoru od Renaultu a tím je dvoulitr 8mi ventil,nebo 2.2 8ventil původem z R 20 a R 25.Ty v inzerátech jsou švédský motory Volvo 1948 ccm a ty nemají s úsporností starých dobrých 8ventilů nic společnýho.
_________________ Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Re: Chci Safrana, má to cenu? Napsal: pon kvě 27, 2013 1:33 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Já mohu potvrdit, moje 1. auto bylo Safrane 2.2i 8v. Sice byl slabej, ale ten motor nešlo zničit. Když měl nalítáno cca 280 tisíc, tak jsem ho prodal Šembovi (odsud z fóra), ten s ním najel hódně přes 300 a pak ho prodal někomu dalšímu, kterej z toho vzal motor do svýho auta (jestli se nemýlím). Pak jsem měl 2.1tD a na ten si taky nemůžu stěžovat. Sicel byl snad slabší než ta 2.2i, ale na naftu fakt tichoučko (což se například o 2.2dt nebo 2.5 td říct rozhodně nedá) a hlavně jezdil pod 5 litrů!
_________________ Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959) Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
|
|
Nahoru |
|
|
siima
|
Předmět příspěvku: Re: Chci Safrana, má to cenu? Napsal: pon kvě 27, 2013 2:56 pm |
|
|
Začátečník |
Registrován: ned říj 07, 2012 7:52 pm Příspěvky: 7
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
Výbava: S
|
No Peugeota 605 nechci, je to hranatá kraksna nesympatický auto, otec ho měl asi v roce 93 a už tehdá to byl šunt po půl roce hoo prodal, jinak jak je to se spotřebou těch Volvo dvoulitrů? Chtěl bych asi spíš po Faceliftu a tam se ty starý 8v nedávali.
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Chci Safrana, má to cenu? Napsal: pon kvě 27, 2013 5:15 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Jak řikal MAX, tak záleží především na stylu jízdy a pak je to uplně všechno o rozdílu 1-2litry/100km a to si myslim, ze je naprosto zanedbatelna polozka, pokud ti Safrane vyhovuje v další spoustě jiných DŮLEŽITÝCH PARAMETRECH - jako například !bezpečnost!, pohodlí, dobová kvalita výroby atd... Další nezanedbatelný fakt je, že jak sem řikal motory svojí spotřebou nedělají ve finálním rozpočtu až takovou položku, protože když rupne hlava atp. tak tě to vyjde na daleko víc než jakýkoliv rozdíl ve spotřebě například ZA ROKY ježdění. Pokud teda najedes treba tech cca 10 000km/rok. Tudíž z mojeho pohledu je zásadní se snažit sehnat UDRŽOVANÝ auto, protože to se odrazí na sto procent na financích potřebných pro údržbu a vůbec vlastnění tohodle auta. Většina dílů je v porovnání s 90% aut jsou díly levnější - bavím se o použitých dílech, které jsou z většiny dostačující. Už jsem to několikrát zmiňoval, že z mojeho asi subjektivního pohledu, musí člověk buď kupovat opravdu super kusy Safranů nebo se v tom musí osobně vrtat a starat se o něj, protože jinak se za servis nedoplatíš! Ale pokud máš alespoň trochu chuť/schopnosti, cestu osobní údržby bych ti doporučoval, jednak je se docela už o co opřít, ať se to týká tady fóra a nabytých zkušeností, nebo i třeba osobních zkušeností/schopností každého z nás, kteří ti rádi pomůžeme v rámci našich možností. Odměna v podobě plně funkčního Safrane je k nezaplacení edit: Hlavně jsem chtěl říct, že Safrane váží cca 1700kg s řidičem a naplněma, což je hlavní parametr spotřeby až pak jsou různá motorová řešení. Především samozřejmě počet válců hraje nejdůležitější roli. Pokud budeš umět využít velkou váhu a tím její velkou setrvačnost, tak ušetříš celkem taky daleko víc než v rozdílu jestli budeš mít 2,1dt nebo 2,5TD. BTW jestli máš opravdu velký zájem koupit Safrane, tak bych ti doporučoval přijet na náš sraz, který je přístí týden o víkendu a tam si můžeš prohlídnout různé verze výbavy a motorizací a i si s nima třeba projet. Dál myslim, že osobně ti dokážeme popsat daleko víc věcí o tomhle autě než takle přes forum
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
TOMGWELL
|
Předmět příspěvku: Re: Chci Safrana, má to cenu? Napsal: pon kvě 27, 2013 6:28 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm Příspěvky: 536 Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
|
siima píše: jinak jak je to se spotřebou těch Volvo dvoulitrů? Chtěl bych asi spíš po Faceliftu a tam se ty starý 8v nedávali. Je to přesně jak Ti tu všichni píšeme Hlavně a hlavně je to o stylu jízdy, setrvačnost a předvídavost hodně dopředu, před semaforem už 300m vyřadit a pod.... A ta spotřeba volvo 2.0 16v? Tak jak píše Mates je to o válcích dá se říci že každý válec 2 litry průměru nahoru 2.0 16v 8litrů 2.5 20v 10litrů 3.0 24v 12litrů A to jseu průměrný hodnoty předpisové jízdy a předvídavost a znalost jízdy s těžším vozem začátečník co dřív jezdil s autem o 500-600Kg lehčím bude mít o 1,5litru u všech víc a řidič BRZDA-PLYN klidně i o 5litrů........ Ale ani jeden z těch motorů vyloženě zmetek není, takže pořád uděláš líp než kdybys koupil nějaký nový křáp typu 1,2 TFSI a pod...... Vyměníš rozvody a náplně a motor bude to poslední co se ti podělá
_________________
Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-( Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Chci Safrana, má to cenu? Napsal: úte kvě 28, 2013 7:00 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Hihi a stejně teď nejhorší bude, když se pro nějaký typ a motorizaci rozhodneš, ho vůbec sehnat v nějakém rozumném stavu, o penězích nemluvě. A když si ho dotáhneš, zaplatíš ho dvakrát... Obecně lze říci, že u Safrana neplatí novější=lepší. Safrane byl z hlediska prodejů nepříliš úspěšný a tak se u phII ořezávaly náklady (a částečně bohužel i kvalita a výbava). Jediný použitelný, o kterém vím, je momentálně ten bílý 2,5litr, ale to je automat a téměř v plné výbavě a navíc bílý :-( Takže asi nic pro Tebe...
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
satan-da23
|
Předmět příspěvku: Re: Chci Safrana, má to cenu? Napsal: pát črc 19, 2013 10:54 pm |
|
|
Pisálek.. |
|
Registrován: pon lis 22, 2010 10:25 pm Příspěvky: 51 Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Skoro full
Úpravy: LPG Magic,17 alu silverstone, komplet plasty v barvě
Plány: Udělat z něj mazla,začíná se dařit
Auto snů: mám
|
Jednoduše: já jezdím s 2.5 20v Za 11-14.5 a manželka 8 - 10. Mám nalítáno 335 tis a žádnej zásadnější problém jsem neřešil (ťuk ťuk ťuk na dřevo) Ale ta jízda a pocit hmmmmmmmmmmmmmm. Nevím kdo to psal nahoře,ale já jezdil ve více dvojkových lagunách,ale pohodlím se teda určitě rovnat nemůže,to spíš jedničková a to jen vzdáleně.
|
|
Nahoru |
|
|
ondrejH
|
Předmět příspěvku: Re: Chci Safrana, má to cenu? Napsal: pát zář 06, 2013 7:22 pm |
|
|
Pisálek.. |
Registrován: úte dub 03, 2012 8:06 pm Příspěvky: 66 Bydliště: Brno
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
Výbava: rtx
Úpravy: Jiny kola 235/50/17.uprava naftového cerpadla na 95 kw. uprava podsviceni pristrojove desky.vrtany kotouce. lestene sani. rozdvojeni vifuku na duplex domontovane cocky- xenon.
Auto snů: Jedine safran
|
Ja vlastním safrane uz 6 rokem a nemohu si jej vynachválit. mel sem 2.1dt a ten dokazal jet za 4,5l na 100km tet mam 2,2dt. a jezdim za 5.5 nejmíň mel sem i benzina a to není ono zvykl sem si na naftaka. ale každý ma svy oblibeny. co se tyce safrana tak je to nejveco auto co znam...
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|