|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je ned dub 28, 2024 3:52 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Autor |
Zpráva |
NeviM
|
Předmět příspěvku: LPG Napsal: čtv bře 14, 2013 12:11 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
|
Máte někdo zkušnosti s plynem? Já skoro žádný Co je špatně, když se stává to, že se najednou ozve ze sání šlupka jako prase a kolikrát vylítne nějaká hadice? To je potřeba jen nějak seštelovat, nebo tam je nějaká radikálnější chyba? Plzeňáku, nevíš o co jde? Je to Tvoje bejvalý auto Díky všem za každou radu
_________________ Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: LPG Napsal: čtv bře 14, 2013 12:37 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: LPG Napsal: čtv bře 14, 2013 7:59 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
typnul bych moc plynu taky podle toho jestli to ma uz vstrikovace nebo směšovač.
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: LPG Napsal: čtv bře 14, 2013 7:59 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Pokud to na benzín jede OK, tak seštelovat. Pokud ne, tak svíčky, kably, ventily?
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
NeviM
|
Předmět příspěvku: Re: LPG Napsal: čtv bře 14, 2013 8:05 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
|
Ja si taky myslim, jestli neni moc plynu, ale hovno tomu rozumim. Ma to směšovač. Na benzin jede pěkně a bez problému. Ale aby vylítavaly hadice u atmosféry, kde má bejt podtlak, to mě docela děsí boda: to uz je starý vole, tomu sem se smál tak v 7 letech
_________________ Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: LPG Napsal: čtv bře 14, 2013 9:58 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Plyn občas do sání střelí, to není nic neobvyklého u toho podtlaku. Ale nemůže to být při každém přidání plynu Pokud to na benz jede dobře, zajeď na revizi plynu. Nejlíp nelituj cesty a zajeď rovnou k Robíkovi do toho Strogasu-Červený (teda doufám, že to bylo ono). Je to fakt guru na lpg. Nepoznal jsem většího borce. Zato jsem poznal hodně blbců, kteří to dokážou totálně zmrvit. :-( Navíc bych řekl, že tenhle borec to do Robího auta i montoval...
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Re: LPG Napsal: čtv bře 14, 2013 3:42 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Souhlas s Maxem.Jestli to třeba není kvalitou plynu,nebo netěsnostív sání,nebo třeba i výfuku.Já když to prodával,tak 3roky bez problému.Takže fakt nevím
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
NeviM
|
Předmět příspěvku: Re: LPG Napsal: čtv bře 14, 2013 10:23 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
|
Díky kluci Při každym přidání plynu to není, ale docela často to je Včera při cestě po koupi vylítla dvakrát hadice, poprvý jsem se docela lekl co to jako je, když šlupka jako prase a najednou to nejelo Dneska jsem si už udělal cestu jako asistenční služba, páč už nebyla to jen vylítlá hadice. Byla tam seklá ta klapka, která je tam právě na tohle, takže to jaksi nemělo kudy sát. Ono to asi nějak normální je, když je tam ta klapka a navíc u ní taková gumová jakoby hadice, která to má vypustit. Ale tohle je fakt moc. Zajedem s tim k tomu pánovi, co mi tu radíte, akorát bych potřeboval, abyste mi řekli, kde přesně to je a dali na něj nějakej kontakt, jestli můžete, díky Jinak sání je z toho celý v prdeli, takže kdyby se někomu válela ta hlavní hadice mezi klapkou a filtrboxem a pokud možno i ty kolem, uvítal bych je nakonec jsem zjistil, že to je děravý i těsně před škrtící klapkou, což mi udělalo docela radost, páč to ani na benzin moc nejede, tak už vím o prvním místě, kde budem dopňovat poschcípaný koníky Jinak Robe je to i po třech letech fakt fešák, podvozek naprosto v cajku, extreriér kromě divně nalakovanýho křídla a zašlejch světel taky, docela jsem čuměl. Jen vychytat těch pár much (až udělám to sání, tak seštelovat plyn, přehodit interiérovou elektriku kvůli diagnostice a sedačkám, pak zprovoznit abs, airbagy a pár dalších detailů), nahodit tam nějakej normální interiér (=koženej v elektrice), xenony, křídlo a kola, možná změna barvy a pár dalších detailů a je to fešák jako Ivo Pešák Asi se brzy objeví v prezentacích, jestli na to nebude nová majitelka zbytečně moc líná BTW. Robe, všim sis, že by to začlo na benzín nějak míň táhnout, po tom cos to nechal předělat na plyn? Já jen že ten směšovač, nebo jak se jmenuje ten mezikus do sání, kterým se tam ten plyn cpe a je v něm i ta klapka, je restriktor jako prase, tak doufám, že to moc nejede hlavně kvůli tý děravý hadici, případně zdechlý lambdě a dalším věcem a ne kvůli tomuhle Jinak to teda na benzín jezdí normálně, akorát, jak říkám, mělo by to bejt živější, takže doufám že to bude o tom špatně seštelovanym plynu a samozřejmě teď taky děravýmu sání, to střílení.
_________________ Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Re: LPG Napsal: pát bře 15, 2013 7:08 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Vím,že ten auťák byl v cajku,taky jsem ho prodával s těžkým srdcem.Ten difuzor je origo od montáže plynu a žádný pokles výkonu jsem nepozoroval.Jinak jsem rád,že autíčko má vyhlídky na lepší a další život.Vím,že ten podvozek byl super,bez vůlí. Doufám,že bude mít další a lepší život a neskončí,jako dárce orgánů... P.S.,křídlo je dutý,polský padělek z laminátu... Jiné nebylo...
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
viktoska
|
Předmět příspěvku: Re: LPG Napsal: ned črc 21, 2013 8:57 am |
|
|
Expert |
Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm Příspěvky: 270 Bydliště: Nový Bor
|
V mém autě je lpg už 10 let a OK.Klasický směšovač.Nevystřelilo mě to ani jednou.Spíš mě tlačí nádrž.Musím jí nechat vyměnit.10 let je 10 let....
_________________ Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|