Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 1:25 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Denní svícení
PříspěvekNapsal: ned zář 30, 2012 8:06 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
:smichypozemi: .......... :fuck: :D

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Denní svícení
PříspěvekNapsal: ned říj 07, 2012 7:50 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 21, 2011 9:20 am
Příspěvky: 217
Bydliště: Kolárovo
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
Výbava: full
Auto snů: Safrane BiTurbo
http://auto.bazos.sk/inzerat/18707551/M ... vetiel.php
- a podla Vás aké by bylo toto riešenie pre povinné denné svietenie

_________________
Renault 25 - v provozu
Renault Safrane 2,2DT - v provozu
Renault Safrane 2,5 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Denní svícení
PříspěvekNapsal: ned říj 07, 2012 8:09 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
řešili jsme to na předchozí straně :wink:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Denní svícení
PříspěvekNapsal: ned říj 07, 2012 8:24 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 21, 2011 9:20 am
Příspěvky: 217
Bydliště: Kolárovo
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
Výbava: full
Auto snů: Safrane BiTurbo
Bóďa píše:
řešili jsme to na předchozí straně :wink:


Jasné ale ako možnost jiného resení ako napr. PhI nebo Biturbo je ako moznost svícení na 1/3 výkonu osvetlení s reflektormi

_________________
Renault 25 - v provozu
Renault Safrane 2,2DT - v provozu
Renault Safrane 2,5 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Denní svícení
PříspěvekNapsal: ned říj 07, 2012 8:35 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Max900R píše:
http://www.cybertronic-labs.cz/denni-sviceni-ahd-trippling-d-kit-i131c52

Tohle jsem objevil a přijde mi to jako docela šikovný řešení! Co vy na to?

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Denní svícení
PříspěvekNapsal: pon říj 15, 2012 11:04 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 21, 2011 9:20 am
Příspěvky: 217
Bydliště: Kolárovo
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
Výbava: full
Auto snů: Safrane BiTurbo
jsem dal ten odkaz, jen jako alterantivu za mene penez, toto isté resení 2230CZK oproti 20eur je možno zaujímavé

_________________
Renault 25 - v provozu
Renault Safrane 2,2DT - v provozu
Renault Safrane 2,5 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Denní svícení
PříspěvekNapsal: stř říj 17, 2012 3:21 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
hele mě to nedá a zeptám se na to co mě dlouho trápí :lol_ proč vlastně řešíte denní svícení? :-? :?: Vzhledem k tomu, že potkávacím světlům je jedno jestli svítěj v noci nebo ve dne, tak mi přijde jednodušší otočit přepínačem na páčce a použít ty světla z výroby, než vymejšlet nějaký bastly, když výsledek je stejnej :jop: fakt, ať se nad tím zamejšlím jak chci, tak mě nenapadá jediná výhoda nějakejch přídavnejch denních světel. Takže čistě ze zvědavosti, kromě estetickejch důvodů, který jsem zatím ještě neměl tu čest pochopit, je k tomu ještě nějakej jinej důvod, nedej bože třeba i rozumnej? :) A jestli se někomu zdá, že rejpu, tak se mu to zdá správně, ale fakt by mě to zajímalo :lol_

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Denní svícení
PříspěvekNapsal: stř říj 17, 2012 6:36 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Páčka,jas budíků,lepší viditelnost brzdových světel, žárovky ve všem, ostřik světel, dobíjení při ježdění na krátké trasy. Tolik asi za mě...

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Denní svícení
PříspěvekNapsal: stř říj 17, 2012 7:08 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
páčka a dobíjení za mě :) ...už se mi stalo, že mě ta páčka dvakrát podělala, když sem to nejmíň potřeboval...v německu cestou do italálie a jednou u nás v noci

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Denní svícení
PříspěvekNapsal: stř říj 17, 2012 8:00 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
Zcela jistě spínač světel,nešťastně řešený otočný karuselový systém Peugeot,Citroen či Renault rozhodně není stavěný na trvalý provoz,asi každý s tím máme své zkušenosti,já při předjíždění zájezdového autobusu s Meganem a přesně vedle něj mi v rychlosti 100 km zhasly světlomety,smíchy jsem se téměř neudržel.Na okresce v noci při cestě do práce,paráda.Na rozbití huby úplně akorát,než přepneš dálku - ten šok,pár metrů ujedeš v úplné tmě.Dále podsvícení všeho,samozřejmě,výdrž mizerně udělané kabeláže,kterou i Škoda 1000 MB z roku 1964 měla oproti Renaultu excelentní,samozřejmě žárovky-ty čert vem krom xenonů a posledním řekl bych i odběr alternátoru.Kdo si myslí,že je zanedbatelný,doporučuji -jakýkoliv a z čehokoliv uchytit ve svěráku,zapojit na aku a roztočit vrtačkou a postupně připojovat spotřebiče.Dvě LED světla se spotřebou do 10W je rozhodně rozdíl proti 150W,které prostě musí vyrobit a vzít si za ně palivo.Výrobci nových automobilů montují světla denního svícení leckdy už jako standard,tak snad vědí proč.

_________________
Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Denní svícení
PříspěvekNapsal: stř říj 17, 2012 11:38 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
jako dobrý, ale: problém s páčkou bych řešil zapojením přes relátko (moc velkej proud vedoucí k vypalování kontaktů je její jedinej problém), pokud by mi to teda přišlo jednodušší to řešit, než průměrně jednou za dva tři roky vzít jinou páčku, nebo tu rozbitou opravit (párkrát jsem to dělal, ale nikdy ne u žádný dvakrát, takže to asi nějakou dobu vydrží). Hlavně jsem tu teda nevyčetl žádný trvalý řešení tohohle problému, jen "srabácký" odložení problému omezením frekvence používání páčky na dobu pozdější. Nebo nějakej modul za 15,50, co vám rozsvítí jen potkávací světla bud automaticky nebo manualne, řeší všechny vaše problémy a pokud k tomu přidáte ten omezovač výkonu na třetinu, tak je řeší ještě víc. Jasný, ty světla maj nějakej odběr, ale rozdíl ve spotřebovaným benzinu bude asi hodne zanedbatelnej (asi tak jednou měsíčně si stačí odpustit "ostrej rozjezd" z křižovatky a praktikovat uspornej rozjezd a rozdíl ve spotřebovanym benzinu je doma) a rozdil v zivotnosti altiku to samy. Asi tak jedinej problém kterej s váma sdílim je špatná viditelnost displejů za sluníčka. Každopádně si myslim, ze na vsechny ty problemy jsou cílenější a efektivnější řešení, než montáž nějakejch světel, který tam nepatřej a budu upřímnej, ještě jsem na Safranu neviděl žádný řešení přídavnýho svícení, který by to auto doslova nehyzdily :lol_ A budu i hnusnej, komu se líběj nějaky diody na autě jako je safrane, tak podle mého názoru nemá vůbec vkus a cit :lol_

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Denní svícení
PříspěvekNapsal: stř říj 17, 2012 12:03 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
:lol: :lol: :lol: jednak když máš v autě ZVUK a né chřestítka 20 let starý se spotřebou menší než ty světla, tak určitě potřebuješ po městě co nejmenší spotřebu elektřiny... to je jedna věc, kterou bohužel nenahradíš žádnym "chlapskym" rešením :lol_

.... a co se páček týče, viditelně ti nezhasli, jak už bylo zmíněno, při jízdě ve tmě a rychlosti třeba 100kmh a nebo někde uplně v prdeli, kde to musíš předělat na nějakej bazmek(např sponku), aby si s tim mohl vůbec jet...to už si pak rozmyslíš, jak moc tu páčku používáš...btw opravoval jsem už 4(další tři mám na díly), takže mám představu o tom, kde je problém a jak často se to může vrátit. Ono je totiž poměrně velkej rozdíl, jestli denně tu páčku použiju cca. 20krát a nebo 2 krát v noci...né moc složitá matika, ale vypovídajicí.

No a především jsme rádi, že každý máme svého Safrana a toho můžem do sytosti hyzdit od rána do večera :jop: kéž by na to to auto jezdilo 8)

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Denní svícení
PříspěvekNapsal: stř říj 17, 2012 12:14 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
A tak tohle vlákno vzniklo především z důvodu hledání vkusnějšího řešení, než nějakých pouťových světýlek z čajny, ne? Kdybych to vzal do důsledku, tak bych poslal do faku celé denní svícení, protože je to kravina, která přináší víc negativního než pozitivního, ale to by bylo na nové nekonečné téma :-D

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Denní svícení
PříspěvekNapsal: stř říj 17, 2012 12:26 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
MatesK píše:
:lol: :lol: :lol: jednak když máš v autě ZVUK a né chřestítka 20 let starý se spotřebou menší než ty světla, tak určitě potřebuješ po městě co nejmenší spotřebu elektřiny... to je jedna věc, kterou bohužel nenahradíš žádnym "chlapskym" rešením :lol_

.... a co se páček týče, viditelně ti nezhasli, jak už bylo zmíněno, při jízdě ve tmě a rychlosti třeba 100kmh a nebo někde uplně v prdeli, kde to musíš předělat na nějakej bazmek(např sponku), aby si s tim mohl vůbec jet...to už si pak rozmyslíš, jak moc tu páčku používáš...btw opravoval jsem už 4(další tři mám na díly), takže mám představu o tom, kde je problém a jak často se to může vrátit. Ono je totiž poměrně velkej rozdíl, jestli denně tu páčku použiju cca. 20krát a nebo 2 krát v noci...né moc složitá matika, ale vypovídajicí.

No a především jsme rádi, že každý máme svého Safrana a toho můžem do sytosti hyzdit od rána do večera :jop: kéž by na to to auto jezdilo 8)

tak né že bych se nějak stotožňoval s nevímem, ale tak nějak napsal, že řešením je zapojit to přes to relátko, protože páčka odchází kvůli velkýmu proudu, kterej přes ní teče. takže i když jí pak budeš používat ve dne v noci, tak se ti odejde mnohem mnohem později. asi tak jako když používáš denní svícení :wink:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Denní svícení
PříspěvekNapsal: stř říj 17, 2012 12:54 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
Mates, jako neboj se, ze jsem nejezdil treba tejden (protoze jeste obcas fungovala, tak to nebylo uplne akutni hned opravovat :lol_ ) s packou odsroubovanou jen povesenou na kabelech a vzdycky kdyz mi zhasly svetla, tak sem s tim nemlatil aby se zase rozsvitily, takze takhle situace desítek metrů ujetejch v absolutní tmě se mi fakt nestala jen jednou :lol_ jinak jak pise Max, je smutny resit takovy picoviny kvuli dementnimu nic dobryho neprinasejicimu zakonu :roll:
Jinak kdyz sem psal o hyzdeni a nevkusu, tak me samozrejme ani ve snu nenapadlo, ze bych psal o tobe, myslel jsem ty lidi, co maj potrebu mit pekny auto :lol_ jo ze ti prijde lepsi opravovat packu ctyrikrat blbě, nez jednou a poradne, to je tvuj problem :lol_

EDIT: a vubec, co se do nas seres a proc jsi jeste nevratil legitku a neprihlasil ses na dajhatsu klubu? :lol_ :lol_

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz