Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pát čer 20, 2025 10:59 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 16, 2008 8:03 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
maga píše:
...budes mit asi vyzraty lopatky u vodniho cerpadla (bezna vec pri nekvalitni chladici smesy atd.) a na volnobehu tim padem necirkuluje dostatecne voda a prehriva se ti to....az kdyz to je v tockach tak zacne castecne proudit voda a chladit a dalsi chlazeni mas jeste naporem vzduchu....... :roll:


No co jsem zatím viděl rozebrané pumpy, tak byly vyžrané všechny,ale všechny fungovaly. Tak to jsem zvědav, jak bude vyžraná ta moje, když už takhle nejde.... :-( Teď po srazu to už odstavím a rozhodím a uvidíme...díky

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 16, 2008 8:11 am 
Offline
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 16, 2008 8:09 am
Příspěvky: 26
Bydliště: JBC
Tuto závadu zapřičiňuje většinou uvolněná vrtulka čerpadla, při malých ot se zkrátka neotáčí a mor se přehřívá. Pokud možno se vyvarovat čerpadel s plastovými vrtulemi.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 16, 2008 11:26 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Fugo píše:
Tuto závadu zapřičiňuje většinou uvolněná vrtulka čerpadla, při malých ot se zkrátka neotáčí a mor se přehřívá. Pokud možno se vyvarovat čerpadel s plastovými vrtulemi.


Zdravím Jakube!
A ještě jednou moc chválím tvou káru a smekám kloubouk před tvou prací. Díky, že jsi se zastavil, myslím, že na to nikdo jen tak nezapomene!

Díky za radu, já to musím rozebrat ať to konečně zjistím, protože se s tím takhle nedá jezdit. Pak tu pošlu fotky, jak to vypadá.

Doufám, že jsi moc neponičil nárazníky tam o ten "sku.....eny" vyvýšený přechod pro chodce, škrtanec byl slyšet až v kempu...

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 16, 2008 12:47 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jinak ten odjezd kolem kempu byl hezkej :D. psssst blow off.. nebo to hrabalo na trojku? :lol2:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 16, 2008 1:07 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
To mi chcete říct, že když jsem zrovna nebyl v kempu tak tam bylo 750i BI? :shock: :shock: :shock:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 16, 2008 1:07 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
MatesK píše:
To mi chcete říct, že když jsem zrovna nebyl v kempu tak tam bylo 750i BI? :shock: :shock: :shock:
tys ho nevidel? :D

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 16, 2008 6:22 pm 
Offline
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 24, 2007 3:35 pm
Příspěvky: 43
Bydliště: Ohrazenice 200 51101 Turnov
8) ja minul i toho velsatise

_________________
R21 Nevada 1.8 GTS
(ale tu a tam se svezu v tatikove Safranu 2.0 16V RT Ph2)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 17, 2008 5:15 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Já taky :oops:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 26, 2008 9:07 pm 
Offline
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 16, 2008 8:09 am
Příspěvky: 26
Bydliště: JBC
Max900R píše:

Zdravím Jakube!
A ještě jednou moc chválím tvou káru a smekám kloubouk před tvou prací. Díky, že jsi se zastavil, myslím, že na to nikdo jen tak nezapomene!

Díky za radu, já to musím rozebrat ať to konečně zjistím, protože se s tím takhle nedá jezdit. Pak tu pošlu fotky, jak to vypadá.

Doufám, že jsi moc neponičil nárazníky tam o ten "sku.....eny" vyvýšený přechod pro chodce, škrtanec byl slyšet až v kempu...


Ahoj,

až zas budete mít nějakou akci rád se zastavím (když budu mít čas), na ten hrb jsem klasicky zapoměl, nárazník je OK, ten zvuk vydává plast pod motorem který je ještě níž jak nárazník, ač se to nezdá tak jsem tenhle nárazník za posledních pár let ještě neopravoval.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 26, 2008 9:09 pm 
Offline
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 16, 2008 8:09 am
Příspěvky: 26
Bydliště: JBC
Bóďa píše:
jinak ten odjezd kolem kempu byl hezkej :D. psssst blow off.. nebo to hrabalo na trojku? :lol2:


kdepak hrabání, na to to mám moc rád, a stejně to asi nehrabe i když nevím protiprokluz radši nevypínám :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz