|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je stř kvě 08, 2024 4:13 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Autor |
Zpráva |
bany.xf.cz
|
Předmět příspěvku: Demontáž palubní desky Napsal: pon čer 27, 2011 2:47 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm Příspěvky: 413 Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu) Kaminkhoum Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
|
Už se mi to blíží, tak bych se rád zeptal, jak na to... Nevim na co bych se měl zepatat - asi na nějaký body kde je palubka přišroubovaná a jestli je u něčeho nějakej extra postup kterej bych třeba nečekal.
_________________ Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994) Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Demontáž palubní desky Napsal: pon čer 27, 2011 3:27 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
je to jednoduchý, nejdřív sundáš všechny ty sračky na palubce a kolem ní (kryty "a" sloupků, středovej tunel, spodky palubky, volant, přístrojovku, klima panel, displej rádia, airbag) a potom je palubka přišroubovaná torxama když se otevřou dveře, tak zboku, potom pod airbagem a pod přístrojovkou asi tak 6 troxů a ještě dvěma 8mm šroubama pod vejškáčema (ty jsou tam jen nacvaklý) a to je celý. co si tak vzpomenu tak vždycky zapomenu vypojit potenciometr na nastavení intenzity podsvícení a když dávám palubku zpátky tak jí pak vyndávám, protože zapomenu vytáhnout kabely na vejškáče..
...proč jí budeš vyndávat?
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
bany.xf.cz
|
Předmět příspěvku: Re: Demontáž palubní desky Napsal: pon čer 27, 2011 3:38 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm Příspěvky: 413 Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu) Kaminkhoum Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
|
dík Budu jí vyndavat kvůli tý pixle s topením a klimatizací - když sepne kompresor klimatizace, tak to syčí a nechladí. Snad si tim pomůžu. Nebo máš jinej nápad jak vyřešit klímu?
_________________ Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994) Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Demontáž palubní desky Napsal: pon čer 27, 2011 10:19 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
myslis ze ti to utika tim vyparnikem nebo jak se tomu nadava jo? to by celkem chtelo abys mel ale pripravenej jinej ne?
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
bany.xf.cz
|
Předmět příspěvku: Re: Demontáž palubní desky Napsal: úte čer 28, 2011 2:48 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm Příspěvky: 413 Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu) Kaminkhoum Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
|
Já si nemyslim že mi to utíká. To už by bylo dávno včudu a hlavně bych to asi viděl a smrdělo by to. Mám spíš takovej pocit že je tam někde něco ucpanýho... No jestli bude děravej, tak budu muset kamaráda obrat o výparník a pak se s nim nějak vyrovnat. Doufám že má tu věc zdravou. Já auto budu mít klidně rozebraný měsíc, ale nechci kupovat něco když nevim jestli to budu potřebovat Vono to je docela drahá sranda... Snad to bude jenom špatnym těsněním... EDIT: VONO TO STOJÍ 17 000? No bodeť by ne, dyš se to prodává jako půlka tý celý krabice co míchá vzduch
_________________ Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994) Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|