|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je stř led 08, 2025 10:49 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Autor |
Zpráva |
jeffdj
|
Předmět příspěvku: Vařím II Napsal: úte kvě 10, 2011 7:38 am |
|
|
Pokročilý |
|
Registrován: čtv kvě 01, 2008 8:55 am Příspěvky: 28 Bydliště: Západní čechy- okres Domažlice
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Plná- vč. navi, xeno
Úpravy: Výfuk- duplex, zatmavená koncová světla, bílé led osvícení interieru + pod dveřmi, 17” alu BSA Mt.sport- chrom nástřik, hudba Sony/Magnat
Plány: Bíle podsvícení budíků a ovladačů, trochu předělat muziku (přestává být dostačující...) :-) , nová kola (možná i 18" s pneu 225/40) ale to je asi zatím ve hvězdách...
Auto snů: Už jsem si ho koupil- Audi A8 4.2 V8 quattro
|
Ahoj všem. Opět mám nějaký problém- vařím. Vše mám řádně odvzdušněno, termostat funkční, nový chladič + vodní pumpa, nikde žádná netěstnost. Ale! Nespínají mi větráky sahary! Jen když je to opravdu hodně přehřáté a držím chvíli plyn a to sepne jen jeden-levý, ale teplota stále stoupá. Čím to může být? Nějaké čidlo na spínání sahar, nebo snad těsnení pod hlavou či co? (Nekouří bíle, olej čistý, voda též a na víčkách emulze není) Děkuji za rady...
|
|
Nahoru |
|
|
Karlos
|
Předmět příspěvku: Re: Vařím II Napsal: úte kvě 10, 2011 2:48 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm Příspěvky: 141 Bydliště: Boč
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE
Úpravy: Mobil: 732 167 772
Auto snů: Bi-turbo
|
Ahoj. Těsnení pod hlavou by to klidně mohlo být. Měl jsem podobný problém. Do vody mi foukal pouze vzduch a to se neprojeví emulzí ani ničím jiným, akorát to tlakuje chladící systém a voda v něm nemůže pořádně cirkulovat. Z toho důvodu se u teplotního čidla může držet chladnější voda a tudíž ani nespustí sahary. A také to kvůli tomu může přestat topit. Zkus ještě kouknout do vyrovnávací nádržky, jestli ti zespoda nevychází bublinky a nebo při zavřené nádržce promačkat hadice jestli nejsou moc natlakované.
|
|
Nahoru |
|
|
jeffdj
|
Předmět příspěvku: Re: Vařím II Napsal: úte kvě 10, 2011 3:21 pm |
|
|
Pokročilý |
|
Registrován: čtv kvě 01, 2008 8:55 am Příspěvky: 28 Bydliště: Západní čechy- okres Domažlice
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Plná- vč. navi, xeno
Úpravy: Výfuk- duplex, zatmavená koncová světla, bílé led osvícení interieru + pod dveřmi, 17” alu BSA Mt.sport- chrom nástřik, hudba Sony/Magnat
Plány: Bíle podsvícení budíků a ovladačů, trochu předělat muziku (přestává být dostačující...) :-) , nová kola (možná i 18" s pneu 225/40) ale to je asi zatím ve hvězdách...
Auto snů: Už jsem si ho koupil- Audi A8 4.2 V8 quattro
|
Ahoj. To teplotní čidlo má být pouze na sahary..? Popř. Kde je? Topení mi funguje normálně- jen na volnoběh horký vzduch a při vyšších otáčkách vařicí... Do vyr. nádržky mi bublinky nejdou. A hadice nejsou až tak natlakované. Už jsem z toho hotový... Teď se mi to pěkně se..e a to vše na okruhu chlazení... :-( Začínám být bezradný. Dneska jsem i vyndaval termostat a po ponoření do horké vody normálně otevře. (Ten kdo má 24v, tak ví co s tím je za sr..ní- a já tam mám navíc nezávislé topení- páni to je přístup...) Že je to těs. hlavy se mi věřit nechce- vzhledem k nutnosti jiných výdajů. A dalších cca. 8- 10 tis. nebo kolik za tohle.... No je mi zle... Není ještě možné, že by byl okruh hodně zanesený nějakým sajrajtem (turecká káva na ”opravu” chladiče)??? Kde se vlastně dá najít to čidlo na sepnutí sahar? A jak jsou zapojené- to už není přes relé, že??? Dají se někde spustit manuálně? Třeba právě od kablíků k tomu čidlu??? Děkuju, děkuju
|
|
Nahoru |
|
|
Turista
|
Předmět příspěvku: Re: Vařím II Napsal: stř kvě 11, 2011 1:59 am |
|
|
Expert |
Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm Příspěvky: 198 Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
|
nevim jak to je u safrane ale u R5 "pardon ze to auto furt taham jsem taham ale mel jsem ho komplet rozebrany" melo udelany okruh od baterk do pojistek z pojistek k cidlu zbytek byla kostra takze kdyz byla teplota vysoka cidlo sepnulo a tim se spustil okruh vetraku takže bych zkusil to čidlo z druheho safrane čidlo je z 90 procent na chladici nebo nemas špatne nejakou hadici zapojenou ? A jak si zkoušel termostat jestli funguje jestli se opravdu uplne otevre jinak tesneni pod hlavou se ukazuje tim ze se ztraci voda,voda v oleji ,nebo se ti tlači voda z expanzni nadoby ven ,zkus otevrit expanzni nadobu jestli ti voda nevyleti zni ven ze je pod velkym tlakem a tesneni v ... jinak fakt nevim nebo neco spatneho v čerpadle ale nevim co jeste safranka nemam tak dobre prolezleho
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Re: Vařím II Napsal: stř kvě 11, 2011 6:07 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
A co vodní pumpa? Myslím,že Max něco podobného taky řešil aměnil snad vodní pumpu.... Už nevím
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
jeffdj
|
Předmět příspěvku: Re: Vařím II Napsal: stř kvě 11, 2011 7:12 am |
|
|
Pokročilý |
|
Registrován: čtv kvě 01, 2008 8:55 am Příspěvky: 28 Bydliště: Západní čechy- okres Domažlice
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Plná- vč. navi, xeno
Úpravy: Výfuk- duplex, zatmavená koncová světla, bílé led osvícení interieru + pod dveřmi, 17” alu BSA Mt.sport- chrom nástřik, hudba Sony/Magnat
Plány: Bíle podsvícení budíků a ovladačů, trochu předělat muziku (přestává být dostačující...) :-) , nová kola (možná i 18" s pneu 225/40) ale to je asi zatím ve hvězdách...
Auto snů: Už jsem si ho koupil- Audi A8 4.2 V8 quattro
|
Vodní pumpu bych vyloučil- ta je nová a voda se normálně vrací hadičkou do expanzky. Termostat jsem zkoušel zalitím horkou vodou- otevře cca. o půl centimetru (Zkusím ho ale pro jistotu koupit a vyměnit protože poprvé neotevřel, až na druhý a třetí pokus...). Zkusím ještě vyimplatovat to čidlo sahar a zkouknout- tam když spojím třeba drátkem ty kontakty, tak by měly větráky sepnout, že..? Jinak voda v nádržce mi netlakuje- cca do 100 st. nic až když vaří, tak by chtěla vyletět, ale to je normál když vaří, ne..? (To se děje až když je teplota vody zcela nahoře) Ani tam není vidět olej a v oleji voda také není... Voda se mi neztrácí... Hadice jsou všechny tam kde mají být...
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Vařím II Napsal: stř kvě 11, 2011 8:12 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
čoveče to musej bejt ty sahary, dyt uz mas vsechno jiny vymeneny...jako u tech sahar se to obcas stane ze nespinaj dobre...me treba delali ze se zapli rovnou na druhej stupen a to je hukot:)
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Vařím II Napsal: stř kvě 11, 2011 9:00 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
na 3.0 24V docela dost často spínají na druhý stupeň (teda aspoň tátovi) a ten spínač je určitě na chladiči. Zkus spojit draty, jestli se ti rozběhnou sahary na oba stupně a pokud jo (bacha na prsty!), tak bude chyba určitě v tom spínači a někdy stačí, když je málo kapaliny v okruhu. Spíná to pak divně. prostě musí být odvzdušněno a dolito na horní rysku v nádobce (za studena).
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Vařím II Napsal: stř kvě 11, 2011 9:37 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
no tak jestli ti špatně spínaj sahary a ještě k tomu jede jen jedna, tak asi nemá cenu vymejšlet, jestli je špatná vodní pumpa nebo těsnění pod hlavama . prostě oprav ty sahary . čidlo je na chladiči a sahary se daj sepnout tak, že zevnitř sahar jsou v pravym spodním rohu relátka v takový krabičce a do relátka, co jdou silný kabely, tak červenej a černej (nevim jestli je to u phase II stejně barevně označený, ten červenej může bejt třeba bílej) proklemuješ a tim sahary spustíš. jestli ti jede jen jedna, tak to bude nejspíš kabel k motoru sahary KO nebo tak něco, nejlepší by bylo shodit předek, sahary s chladičema vyndat a celý to zkouknout. u spousty safránů jsou ty dráty v bužírce instatní, v prášku - rozuměj zoxidovaný natolik, že jsou prostě vysypaný, takže pak to dělá různý věci, respektive moc toho nedělá.. jinak, to asi víš, když zapneš klimu, tak se musej rozběhnout hned a na vyšší rychlost. takže pokud se ti z jakýhokoli důvodu stane, že nesepnou a ty stojíš někde pěkne v koloně apod., tak hned zapnout klimu.. jak říkal max, chce to mít to pořádně odvzdušnený, takže odvzdušnit a po kratší trase, kdy se ti motor ohřeje ještě potom dolejt vodu, protože systém se samozřejmě sám odvzdušní. ale sebelepší odvzdušnení ti může bejt k prdu, když ti nejedou sahary.. potom bych řešil, že se ti spínaj pozdě a jako první bych koupil nový čidlo sahar na chladič, který bude stát prd a prostě může mít špatnej odpor a sahary tak budou spínat pozdě. nechci kecat, ale mám takovej pocit, že to, jestli maj jet sahary nebo nemaj (a na jakou rychlost) řídí ECU motoru, kterou informuje toto čidlo + čidlo tlaku v okruhu klimy = jede klima.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
jeffdj
|
Předmět příspěvku: Re: Vařím II Napsal: pát kvě 13, 2011 2:44 pm |
|
|
Pokročilý |
|
Registrován: čtv kvě 01, 2008 8:55 am Příspěvky: 28 Bydliště: Západní čechy- okres Domažlice
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Plná- vč. navi, xeno
Úpravy: Výfuk- duplex, zatmavená koncová světla, bílé led osvícení interieru + pod dveřmi, 17” alu BSA Mt.sport- chrom nástřik, hudba Sony/Magnat
Plány: Bíle podsvícení budíků a ovladačů, trochu předělat muziku (přestává být dostačující...) :-) , nová kola (možná i 18" s pneu 225/40) ale to je asi zatím ve hvězdách...
Auto snů: Už jsem si ho koupil- Audi A8 4.2 V8 quattro
|
Ahoj. Tak termostat je také vyměněn, a..? Stále vařím... Našel jsem též pod autem skvrny od oleje, od dnešního dne spíš louže; takže mám asi jasno- těsnění pod hlavou... :-( Jinak ventilátory sahar mi stále nespínají- při proklenování kontaktů u čidla, ani mezi sebou ani s baterkou... Takže tam je chyba asi také jasná... Ten mi teda teď dává zabrat Safránek... Na pondělí jsem obědnaný k autíčkovému doktoru, tak uvidí co zjistíme tam... Ale asi je mi to jasné... :-( Jinak samozřejmně všem děkuji za rady...
|
|
Nahoru |
|
|
jeffdj
|
Předmět příspěvku: Re: Vařím II Napsal: pon kvě 23, 2011 8:47 am |
|
|
Pokročilý |
|
Registrován: čtv kvě 01, 2008 8:55 am Příspěvky: 28 Bydliště: Západní čechy- okres Domažlice
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Plná- vč. navi, xeno
Úpravy: Výfuk- duplex, zatmavená koncová světla, bílé led osvícení interieru + pod dveřmi, 17” alu BSA Mt.sport- chrom nástřik, hudba Sony/Magnat
Plány: Bíle podsvícení budíků a ovladačů, trochu předělat muziku (přestává být dostačující...) :-) , nová kola (možná i 18" s pneu 225/40) ale to je asi zatím ve hvězdách...
Auto snů: Už jsem si ho koupil- Audi A8 4.2 V8 quattro
|
Tak už mám z části spraveno- chladič byl totálně ucpaný proto jsem stále vařil. Větrák sahary je K.O. na rychlo jsem sehnal na vrakovišti ze Scénica- průměr je stejný, má méně klopené lopatky a musí se trochu zvětšit otvory na šrouby a má obráceně póly... Tím bych se rád zeptal jestli nemáte doma někdo za rozumný poplatek přímo na Safroše- je to ten levý (z pohledu řidiče samozřejmě). A také budu muset koupit spínací čidlo na sahary- také KO... Záhada olejových louží pod autem je také odhalena- simering na vačce, takže zároveň s tím udělám i rozvody. A abych nezapomněl, tak ještě přetěsnění vstřiků... No mám tam toho dost... :-(
|
|
Nahoru |
|
|
jeffdj
|
Předmět příspěvku: Re: Vařím II Napsal: čtv čer 02, 2011 10:17 am |
|
|
Pokročilý |
|
Registrován: čtv kvě 01, 2008 8:55 am Příspěvky: 28 Bydliště: Západní čechy- okres Domažlice
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Plná- vč. navi, xeno
Úpravy: Výfuk- duplex, zatmavená koncová světla, bílé led osvícení interieru + pod dveřmi, 17” alu BSA Mt.sport- chrom nástřik, hudba Sony/Magnat
Plány: Bíle podsvícení budíků a ovladačů, trochu předělat muziku (přestává být dostačující...) :-) , nová kola (možná i 18" s pneu 225/40) ale to je asi zatím ve hvězdách...
Auto snů: Už jsem si ho koupil- Audi A8 4.2 V8 quattro
|
Tak opravy stále pokračují- a už nevařím... Bóďovy děkuji za větrák......
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|