|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je stř kvě 15, 2024 4:47 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Autor |
Zpráva |
bubletom
|
Předmět příspěvku: el. sedacky Ph2 Napsal: pon dub 18, 2011 11:57 am |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: stř bře 31, 2010 1:24 pm Příspěvky: 122 Bydliště: Č. Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: RN
Úpravy: dáno do kupy po bouračce, z ph1 na ph2
|
Davam do svoji ph1 el. sedacky z ph2, spolujezdcovu uz mam funkcni, ale potrebuju poradit s ridicovo. Do ni maji jit dva asi 15ti pinovy konektory. Nemam pod sedackou jednotku, jen maly konektor na 12V staly privod pri zapnutem zapalovani a 12V na vyhrev + kostra samozrejme. Potreboval bych vedet na jake piny pustit 12V a kam s kostrou, aby fungoval posun dofuky a vyhrev. Pameti neresim, ty fungovat nemusi.
|
|
Nahoru |
|
|
TOMGWELL
|
Předmět příspěvku: Re: el. sedacky Ph2 Napsal: pon dub 18, 2011 1:27 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm Příspěvky: 536 Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
|
Ty jo tak, to ti nezávidím. Já jsem zase chtěl do Phase II dostat ty z Phase I take se mi podařila jen spolujezdcova a zadní, ale at jsem delal co jsem delal řidičova nejela tak jsem to zabalil a dal tam obyč. Ale Boda na to měl přímo přechodky nějake redukce, a dokonce myslim že se s tím i jednou take prčil drátek po drátku že Bodo?
_________________
Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-( Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Re: el. sedacky Ph2 Napsal: pon dub 18, 2011 1:44 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
No, já něco podbnýho řešil. Dával jsem elektrický sedačky teďkonc do diesela, kterej přípravu vůbec neměl. Bóďa se do této akce nepouštěl. Vím to, protože jsem to spolu několikrát konzultovali. Bez schématu je řidičova sedačka pořádná drbačka. Miliarda drátů a člověku nezbejvá nic jinýho, než skoušet drát po drátu a zjišťovat, co kterej dělá. Navíc to musí jít přes 5 relátek, který je potřeba dokoupit. A taky se musí obejít paměti. Udělat na koleni elektriku sedaček i s funkčníma paměťma nejde. Bohužel nemůžu popsat postup, elektrice moc nerozumím a dělal jsem to s kamarádem z Výzkumnýho ústavu. Pokusím se ho poprosit, zda by někdy v budoucnu mohl vytvořit nějakej návod, ale nic neslibuju, je dost časově zaneprázdněnej a už tak jsem ho s tím zaměstnal asi na 2 dny práce.
_________________ Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959) Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
|
|
Nahoru |
|
|
bubletom
|
Předmět příspěvku: Re: el. sedacky Ph2 Napsal: pon dub 18, 2011 1:56 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: stř bře 31, 2010 1:24 pm Příspěvky: 122 Bydliště: Č. Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: RN
Úpravy: dáno do kupy po bouračce, z ph1 na ph2
|
No bude to zabava asi jeste.. Nejlepsi by bylo, kdyby nekdo, kdo ma ph2 zmeril ty piny, na kterym je +12V a kde je kostra. Nikde totiz nemuzu najit schema toho konektoru. :-( A moc se mi nechce zkouset to pin po pinu, abych tam neco neodpalil. No pri nejhorsim tech 12V pustim primo na spince nebo motory uplne mimo pameti a bude to, ale to bych si nechal az jako posledni moznost Jinak navod by byl super, ja sem z VUT s elektrikou docela kamarad ale tohle by musel clovek komplet rozkuchat, abys zjistil co k cemu je..
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: el. sedacky Ph2 Napsal: pon dub 18, 2011 4:04 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
pokud tam mas pripravu na sedacky, tak si vezmi nejakou phase I sedacku, rozdelej a kabelaz (bohužel u phase I s potenciometry) přendej do sedačky phase II. Ale upozorňuju, že je to dost práce (kterou nesnášim, protože rozdělávat sedačky je fakt příšerný). Naopak to docela jde, ale z phase II udelat phase I nic moc.. Hlavně si dej předtím sedačky do stejné polohy a potenciometry se snaž po sundání z os neotáčet. Když už to budeš mít rozebrané tak ty potenciometry rozlouskni a je tam takový kloubík, tak do něho kápni kapku vteřinovky, třeba ti budou potom i fungovat paměti (spíš ale ne, protože už budou potenciometry stejně otočené jina knež mají být). A ještě jeden tip, jeden kabel, kterej vede až do opěradla kamsi (přesněji k hlavové opěrce) ustřihni, abys nemusel rozdělávat i opěradlo, protože ten kabel je tam jenom k motorku a potenciometru hlavové opěrky, což tam nakonec nedávali. Ale upozoňuju, že se ti taky může stát, že to dáš dokupy, se sedačkou trochu popojedeš a nic, dál nic nepůjde, ani zrcátka ani volant a půjde to až za nějakou dobu nebo když vyndáš a zandáš pojistku (tip od Maxe, do tý doby jsem vždy čekal jak blb ). To bude znamenat, že máš špatně nastavené potenciometry a potom je možnost jen sedačku odstrojit, dát ji do přesné polohy a s XR25 nastavit polohu potenciometrů.... jak udělaj nějakou redukci nevim, k phase II sedačce nemám schéma, k phase I ano... další možnost je napojit přímo na motorky přes ovládání k relátkům a k těm 12v, jak to dělal asi hejlákovi. to jsem nikdy nedělal, ale teoreticky je by to nemělo bejt zas tak složitý.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Re: el. sedacky Ph2 Napsal: pon dub 18, 2011 5:26 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Bóďa píše: další možnost je napojit přímo na motorky přes ovládání k relátkům a k těm 12v, jak to dělal asi hejlákovi. to jsem nikdy nedělal, ale teoreticky je by to nemělo bejt zas tak složitý. Mám ty dráty a relátka nafocený, jenže foťák teď je u rodičů přítelkyně. Každopádně jak se k němu dostanu, tak sem ty fotky pověsim, abys Bóďule viděl, jak to teoreticky není "zas tak složitý".
_________________ Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959) Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
|
|
Nahoru |
|
|
HOnza_UL
|
Předmět příspěvku: Re: el. sedacky Ph2 Napsal: pon dub 18, 2011 5:53 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř říj 04, 2006 7:18 pm Příspěvky: 348 Bydliště: Ústí nad Labem,Plzeň,Tlustice(Střední čechy)
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXT
Úpravy: zavarena zadni klika,perforovana kuze na volantu a volici automatu a 17 biturbo ALU
Plány: nechat opravit lak kolem dokola celyho auta :)
Auto snů: těžko říct
|
Kluci dneska na vas budu hodnej http://www.edisk.cz/stahni/49303/2645A.pdf_2.95MB.html a zameril bych se na stranu 123 a 124 a tak dale
_________________ Ja 2.5 R5 20V RXT 99 bude LPG automat Xenon Navi ... proste vse bez kuze mamka 3.0 V6 12V RXE LPG automat ... vse v kuzi tatka 3.0 V6 12V LPG Baccara manual ... a jeste vic vseho s jeste vic kuze na díly 3x PH I 3.0 V6 12V a snad bude 2.5 R5 20V PH II plus dalsi hromada renaultu
|
|
Nahoru |
|
|
bubletom
|
Předmět příspěvku: Re: el. sedacky Ph2 Napsal: pon dub 18, 2011 8:02 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: stř bře 31, 2010 1:24 pm Příspěvky: 122 Bydliště: Č. Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: RN
Úpravy: dáno do kupy po bouračce, z ph1 na ph2
|
Díky za tipy kluci, no bude to asi ještě sranda.. Koukam, že nakonec bude asi nejjednodušší se na paměti vybodnout a udělat novou kabeláž ve stylu napájení->přepínač->motor. No uvidíme, pomocí drátků jsem to nastavil, aby se v tom dalo jezdit alespoň, ale protože to byla metoda pokus omyl, padly na to 2x 25A pojistky, takže už radši ne, protože mi pomalu dochází Jinak díky MOC za to pdfko, to je přesně to, co jsem potřeboval vědět! Zítra se v tom zkusim znovu pohrabat..
|
|
Nahoru |
|
|
bubletom
|
Předmět příspěvku: Re: el. sedacky Ph2 Napsal: stř dub 20, 2011 5:44 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: stř bře 31, 2010 1:24 pm Příspěvky: 122 Bydliště: Č. Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: RN
Úpravy: dáno do kupy po bouračce, z ph1 na ph2
|
Tak schéma pomohlo výborně, už fungujou dofuky a sedačku sem si nastavil alespoň drátkama do vyhovující polohy, až bude víc času, tak to (snad) rozchodim přes ty přepínače.
|
|
Nahoru |
|
|
bubletom
|
Předmět příspěvku: Re: el. sedacky Ph2 Napsal: pát čer 03, 2011 9:30 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: stř bře 31, 2010 1:24 pm Příspěvky: 122 Bydliště: Č. Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: RN
Úpravy: dáno do kupy po bouračce, z ph1 na ph2
|
Tak super, když už jsem se k tomu konečně dostal a měl to vymyšleno, tak jsem zjistil, že mám přeházené piny v jednom konektoru. Potřeboval bych následující věc: Prosím někoho, kdo má ph2 el. sedačky, aby se sehnul dolu pod řidičovo, vytáhl z jednotky BÍLÝ konektor (jsou tam 3 černý a 2 červený dráty v jedné půlce) a napsal mi jak jdou za sebou (když se člověk dívá proti sedačce z levé strany na pravou). K rozlišení, na jednom červeném je natištěno *COMT*, druhý je bez popisu a černé jsou popsané všechny. Bylo by to super, protože už jsem konektor 15x přepinoval a už se mi o tom bude nejspíš i zdát..
|
|
Nahoru |
|
|
bubletom
|
Předmět příspěvku: Re: el. sedacky Ph2 Napsal: sob čer 04, 2011 2:40 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: stř bře 31, 2010 1:24 pm Příspěvky: 122 Bydliště: Č. Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: RN
Úpravy: dáno do kupy po bouračce, z ph1 na ph2
|
Tak už nic, přišel jsem na to, je to docela jednoduchý, udělám pro vás nějakej návod. Sedačka funguje, paměti taky, paráda.
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: el. sedacky Ph2 Napsal: sob čer 04, 2011 11:42 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
je, sem si ted vsiml, ze jsme to mohli vymenit. ja bych zase potřeboval phase II řidičovu
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
bubletom
|
Předmět příspěvku: Re: el. sedacky Ph2 Napsal: ned čer 05, 2011 11:17 am |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: stř bře 31, 2010 1:24 pm Příspěvky: 122 Bydliště: Č. Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: RN
Úpravy: dáno do kupy po bouračce, z ph1 na ph2
|
Ty jo, pro mě byla právě ta ph2 lepší volba, sice jsem musel řešit jak to zapojit, ale tu jedničkovou bych musel nějak schánět i s řj, protože jí ve svým nemám vůbec.
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|