|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je sob zář 21, 2024 2:31 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
2DIX
|
Předmět příspěvku: Podsvícení přístrojovky Napsal: pon bře 12, 2007 10:31 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
Nazdárek všichni.
Máte někdo zkušenosti se změnou podsvícení přísrojovky, hodin a ovladačů topení (nemám klima)? Chtěl bych to u tý svý šunky trochu obměnit.
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon bře 12, 2007 1:45 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
normálně asi kup ty samý žárovčičky akorát nějak barevný a vyměň. jinak zkušenosti nemam, mam akorát s jinejma světýlkama (diodama) u osvícení vnitřního prostoru. je to sice hezky modrý, ale skoro nic neni vidět:) (akorát tma)jinak na stránkách to můžeš vidět na pár fotkách (třeba Tuningová baccara myslim)
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
Naposledy upravil Bóďa dne pon dub 21, 2008 7:06 pm, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
NeviM
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte bře 20, 2007 2:51 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
|
to bude pekna pakarna, pac vetsina zarovek je normalne bila a jsou tam oranzovy filtry..
_________________ Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
|
|
Nahoru |
|
|
darkangel
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát zář 11, 2009 1:46 pm |
|
|
Začátečník |
Registrován: stř zář 09, 2009 11:41 pm Příspěvky: 10
|
Nevite prosim nekdo, zda lze koupit jine filtry, tak aby palubovka nesvitila klasickou oranzovou, ale treba bilou jako je to v pripade laguny?
_________________ Renault clio 1.4 RT (1998)
Renault Megane Combi 1.9 DCI (2005)
Renault Laguna Combi 2.0T (2004)
Renault Safrane 2.5 (1998) (laska na prvni pohled)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát zář 11, 2009 3:00 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Nejde koupit, ale já si budu asi předělávat budíky atd tak bych ti to možná mohl taky udělat, ale jako už teď vim že to nebude pár korun a hlavně hodně ručního sraní s tim bude....ale to mluvim jen o tacháči, ostatní nevim - asi jedině vyleptat to původní oranžové a dát tam transluscentní fólii...
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
nolimit
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát zář 11, 2009 10:58 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm Příspěvky: 178 Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: sob zář 12, 2009 12:15 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
delám v grafickym studiu takze s foliema problem nemam. Ale porad nemam garaz takze se mi nechce delat na ulici.
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
nolimit
|
Předmět příspěvku: Napsal: sob zář 12, 2009 2:49 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm Příspěvky: 178 Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
|
takze ich mas dost mozne od nas (spandex-orafol).
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: sob zář 12, 2009 10:10 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
ty jezdis pro spandex? tak to nam asi vozis Komatex desky ze slovenska
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
nolimit
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned zář 13, 2009 11:23 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm Příspěvky: 178 Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
|
nie tam vozim nove zariadenie tesca. rozvoz spandexu mam tu u nas. (z komatexu,plexi,a folii robim doma hromadu veci )
|
|
Nahoru |
|
|
ladoga
|
Předmět příspěvku: Re: Podsvícení přístrojovky Napsal: pát říj 29, 2010 3:22 pm |
|
|
Začátečník |
|
Registrován: stř lis 04, 2009 2:58 pm Příspěvky: 9
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 100kW / 136 PS 2,0 i
Výbava: klima,aerbeg
|
|
Nahoru |
|
|
2DIX
|
Předmět příspěvku: Re: Podsvícení přístrojovky Napsal: stř pro 29, 2010 1:40 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
Parádní články jsou tady, - http://www.renault-safrane.com/ ale chce to bejt registrovanej. Jinak ja zkoušel zatim jen klimu a hodiny. Chce to si pohrát, ale jde to. Na přístrojovku se chystám v létě, ale budu to dělat způsobem zatavování LEDek do plexa budíků.
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Re: Podsvícení přístrojovky Napsal: ned led 16, 2011 6:10 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Dneska jsem narazil na fotky a postup zmeny podsviceni pristrojovky. http://www.renaultsafrane.pl/podswietle ... tlenie.htm Musím říct, že se mi tam modrá dost líbí. Navíc ta poslední fotka vypadá jak scéna ze Star Wars (světelný meče).
_________________ Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959) Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
|
|
Nahoru |
|
|
bubletom
|
Předmět příspěvku: Re: Napsal: úte led 18, 2011 6:58 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: stř bře 31, 2010 1:24 pm Příspěvky: 122 Bydliště: Č. Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: RN
Úpravy: dáno do kupy po bouračce, z ph1 na ph2
|
darkangel píše: Nevite prosim nekdo, zda lze koupit jine filtry, tak aby palubovka nesvitila klasickou oranzovou, ale treba bilou jako je to v pripade laguny? Tak dneska jsem se do toho pustil, spíš jsem vlastně nejprve rozebral budíky a zkoumal jak je to s tim filtrem. Nakonec jsem přišel na tohle, když sloupnete ten štítek (drží tam lepidlem, ale jde snadno dolu), tak ten filtr je jen oranžovej nástřik, takže odstranit lepidlo a jemným šmirglem vybrousit to oranžový, až zbyde jen bílý průhledný podklad Příloha:
Poznámka: to býlý je vybroušenej kus
SNC00142.jpg [ 109.36 KiB | Zobrazeno 19120 krát ]
Takhle je třeba to udělat na všech viditelných částech (klidně i ty oranžové kroužky kolem rafik, tím se docílí bílých ručiček), nedá se tim nic pokazit, protože než by člověk probrousil to černý, tak by mu asi dřív upadla ruka.. Zkoušel jsem analog ph1 a digi ph2, u ph2 to je bez problémů, ale u ph1 je potřeba dávat bacha na kontrolky, jsou stříkaný zespoda, takže přes ně šmirglem nejezdit. Příloha:
Poznámka: vybroušená část otáčkoměru
SNC00143.jpg [ 75.2 KiB | Zobrazeno 19120 krát ]
Takhle to vypadá proti obyč žárovce v lustru, takže nic moc, ale znatelně bělejší.. Pak už jenom umejt šmirglovanou plochu třeba benzínem a je hotovo. Příloha:
SNC00138.jpg [ 74.43 KiB | Zobrazeno 19120 krát ]
Příloha:
SNC00141.jpg [ 58.77 KiB | Zobrazeno 19120 krát ]
Jsou to origo žárovky (pro ještě bělejší světlo jsou jasnou volbou LEDky), takže jsem ještě objednal LEDky s tou samou paticí (jenom se vymění, jako klasická žárovka) v bílý a červený barvě, tak uvidíme, co ve finále bude vypadat líp. Každopádně, teď už lze změnit podsvícení pouze výměnou žárovek za jakoukoliv barvu.. A to všechno stálo 90,- za LED žárovky..
|
|
Nahoru |
|
|
Houdas
|
Předmět příspěvku: Re: Podsvícení přístrojovky Napsal: stř led 19, 2011 5:37 pm |
|
|
Pisálek.. |
|
Registrován: úte pro 29, 2009 10:05 pm Příspěvky: 55 Bydliště: Štětí - Roudnice nad Labem
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: RT
Úpravy: Teď aktuálně upraveno od vandala :-(
Plány: Znovu zprovoznit a dát nějak do kupy
|
Hmmm vypadá to zajímavě a jednoduše, mrknu se na Trafica jestli je to tam stejně, taky by mu prospěla jiná barva než ta oranžová
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|