|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je čtv kvě 16, 2024 7:07 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
storcik
|
Předmět příspěvku: Xenony Napsal: čtv srp 19, 2010 9:17 pm |
|
|
Mírně pokročilý |
|
Registrován: čtv srp 19, 2010 8:59 pm Příspěvky: 21 Bydliště: Ústí nad Labem
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
Výbava: 2.2Dt
|
Zdar, mám problém s xenony dnes jsem si vyměnil výbojky protože původní originální výbojky už byli jaksi vysvícené, po výměně výbojek jsem vrátil vše do původního stavu nastartuji, abych to vyzkoušel a nezhasne mi kontrolka naklápění xenonů, xenony mi sjedou do nouzové polohy tedy až úplně dolů. Oba servo motůrky jsou funkční, nevíte někdo jestli třeba po delší době odpojení nedojde právě k této funkci a stačí zajet pouze na diagnostiku, kde tu závadu smažou, protože se mi nezdá když fungují celou dobu normálně a jen po výměně by náhle něco odešlo a kecafon mi nic nehlásí. Dík za rady
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Xenony Napsal: pát srp 27, 2010 11:48 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
ahoj, omlouvam se za zpozdenou odpoved, ale pokud jsi napriklad nezapnul zapalovani s odpojenym motorkem (mam dojem, ze i tak by se nemelo nic stat), tak je to nejake divne... kazdopadne v renaultu by ti meli vychozi vysku xenonu nastavit s pomoci diagnostiky. pokud to teda umej, ale maj na to hezkej manual, tak by mohli..
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
storcik
|
Předmět příspěvku: Re: Xenony Napsal: sob srp 28, 2010 2:18 pm |
|
|
Mírně pokročilý |
|
Registrován: čtv srp 19, 2010 8:59 pm Příspěvky: 21 Bydliště: Ústí nad Labem
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
Výbava: 2.2Dt
|
Děkuji za odpověď, já jsem je zkoušel rozsvítit světla, zapnout zapalování a oni normálně vyjedou nahoru a potom postupně padají dolů oba dva úplně stejně. U nás v Renaultu chtějí za diagnostiku 1000kč jen za to že se připojí. tak vůbec netuším kolik si budou účtovat za tuhle práci. Každopádně děkuji.
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Xenony Napsal: pon zář 06, 2010 6:54 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
A Bóďo nemůže to mít něco společnýho s těma čidlama náklonu nebo jak to říct? Teda nééé že bych měl ksenoni
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Xenony Napsal: pon zář 06, 2010 8:07 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
nn, pokud jednotka žila (rozuměj otočením klíčku jsi k ní pustil proud) a zjistila, že jí chybí motorek, tak to poznala a pravděpodobně zapsala do paměti... je docela málo pravděpodobný, že by mu při výměně výbojky odešel potenciometr na nápravě jinak já taky né, že bych měl ksenoni (mam teda dva levý, heč ), ale jednu dobu jsem ten system naklapeni fakt docela hodně zkoumal . stejně je to fuj, musí se to furt diagnostikovat a tak (po každym odpojení motorku )... navíc to už nemám kam nacpat, protože potenciometry na podvozek jsou důležitější než potenciometry na ksenoni.. neska se dá koupit taková hezká "uny tunynk performenc" krabička asi za 3000,-, která se dá připojit na origoš motorky a nastavuje je automaticky dle výšky bez mechanických členů - táhel atd, ty zázraky se dějou přímo v té krabičce .
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
sparky07
|
Předmět příspěvku: Re: Xenony Napsal: sob říj 09, 2010 4:59 pm |
|
|
Pisálek.. |
Registrován: sob říj 09, 2010 4:55 pm Příspěvky: 52
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
Výbava: netusim
|
caute chlapci safranika mam dva tyzdne takze som tu novy....som s nim max spokojny avsak ako citam xenony su asi v haji....kedze ako citam po rozsviteni maju vyjst uplne hore a potom dole to som vsak nespozoroval......zda sa mi ze to svieti akosi slabo a dole..ked svietim tak je tam normalne zelena kontrolka svetiel a na lavo svieti potom taka oranzova kontrolka svetiel s jednotkou.....myslel som ze je to ok ale ako citam asi prave tato kontrolka hlasi nejaku chybu...je to tak?neviete co by to mohlo byt??zatial velmi pekne dakujem:)
tak zmena ....sprosty som vytiahol poistku od nastavovania svetiel a uz tam nesvieti oranzova 1 ale vykricnik.....cize to zaznamenalo chybu a ako som cital da sa to spravit asi len diagnostikou co??ach.....
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Xenony Napsal: ned říj 10, 2010 12:48 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
vítej na fóru ano, na diagnostice ti zjistí závadu, kterou potom odstraníš (náklonový snímač atd) a kterou ti potom musí odblokovat.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
sparky07
|
Předmět příspěvku: Re: Xenony Napsal: ned říj 10, 2010 4:04 pm |
|
|
Pisálek.. |
Registrován: sob říj 09, 2010 4:55 pm Příspěvky: 52
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
Výbava: netusim
|
no super....kamarat ma diagnostiku tam dufam ze tam pojde aj safrane:( ked to spravim hned vam dam vediet:)zatial dakujem
|
|
Nahoru |
|
|
bany.xf.cz
|
Předmět příspěvku: Re: Xenony Napsal: pon lis 01, 2010 12:42 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm Příspěvky: 413 Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu) Kaminkhoum Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
|
Mám Safrana dva dny a podobnej problém. Někdo předemnou měnil výbojky, přijde mi, že to svítí strašně dolu, jsou vidět i nějaký clonky zezhora tý čočky. Ale svítí mi jen zelená kontrolka na světla, žádná oranžová okolo. :-( Co bych měl zkouknout? Nebo rovnou na diagnostiku do Renaulta? Díky
_________________ Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994) Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Xenony Napsal: pon lis 01, 2010 5:53 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
to na čočkách nahoře jsou jen takový spíš ozdobný mračení, i když malou funkci proti oslňování to taky má. hlavní stínítko je vevenitř čočky. naklápění je řešené tak, že se ti naklápí celá parabola i s čočkou. takže i dálka.
pokud ti nesvítí kontrolka a není prasklá, tak to máš funkční, jen špatně nastavené. v tom případě stačí motorky nastavit výš tím šroubkem nahoře na motorku. tím jakoby posuneš rozsah motorku výš. nejdřív zkus ale prázdné auto postavit proti zdi, rozsvítit světla a označit si, kam až se světla sklopila (nejdřív vyjedou úplně nahoru a potom se postupně sklápí dolu až do té správné polohy podle zatížení). potom světla i zapalování vypni, nalož něco těžkého do kufru, ať ti klesne zadek a zapalování a světla znovu zapni. pokud světla svítí výš, než předtím, máš to v nouzáku a světla se ti hnedka po zapnutí zapalování a rozsvícení světel sklopí do nejnižší "ochranné" polohy, abys neoslňoval protijednoucí. v tom případě to nech skopit do této nejnižší polohy a potom si světla na motorcích trochu zvedni, ať neco vidíš, ale neoslňuješ a co nejdřív zajeď na diagnositku a nastavení světel do Renaultu.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
bany.xf.cz
|
Předmět příspěvku: Re: Xenony Napsal: ned pro 26, 2010 12:45 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm Příspěvky: 413 Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu) Kaminkhoum Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
|
Doplnil jsem kontrolky do palubky a mimo jiné mi teda svítí oranžová kontrolka naklápění xenonů. Poslechem jsem zjistil, při zapnutym zapalování, když zapnu světla, tak pravej motůrek asi vteřinu vrže, levej vůbec nic nedělá. Proti zdi neni vidět, že by se parabola hejbala, ani když ručně otáčim tim šroubkem na motůrku. Když jsem motůrky vyndal, oba vyjížděj (při ručnim nastavování) asi centimetr, což je dost. Ale se světlem to ani nehne. Vypadá to na zaseklou parabolu. Motůrek se nedostal do nastavený polohy a díky tomu se rozsvítila kontrolka. To je na rozebrání světla co?
_________________ Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994) Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Xenony Napsal: ned pro 26, 2010 1:27 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
ne, vypadá to na špatnej motorek parabolou můžeš zahejbat, stačí, když otevřeš deklík dálkovky a hejbeš nahoru a dolů. nastavování pomocí šroubu jde vždy, to je mechanická záležitost, ale může být spálený motorek nebo něco KO na tišťáku.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
bany.xf.cz
|
Předmět příspěvku: Re: Xenony Napsal: ned pro 26, 2010 8:02 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm Příspěvky: 413 Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu) Kaminkhoum Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
|
No jo, když hejbu nahoře tim šroubkem, z motůrku vyjíždí tyčka ale když to nasadim do paraboly a točim s tim šroubkem, tak se parabola nehne. Zkusim ještě teda ručně zahejbat s tou parabolou přes díru na dálkový.
_________________ Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994) Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
|
|
Nahoru |
|
|
bany.xf.cz
|
Předmět příspěvku: Re: Xenony Napsal: čtv pro 30, 2010 10:13 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm Příspěvky: 413 Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu) Kaminkhoum Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
|
Tak jsem blíže zkoumal - elektricky se hejbe jenom jeden motůrek, ale parabola se nehne ani jedna, takže mě čeká rozebrání parabol.
_________________ Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994) Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Xenony Napsal: čtv pro 30, 2010 10:47 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
to je naky divny... mozna tam mas ve spatny poloze nasazenou patici na vybojku.. je tam malo mista
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|