|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je pon čer 03, 2024 10:18 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: ned říj 31, 2010 8:17 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Mates fakt sorrac, ja to rikal hned, ze asi neni dobry kalibrovat tu tvoji jenotku na mym aute, ale Michal se tvaril, ze to tvoje pak jeste stihnem prekalibrovat. ale oni tam porad cachrovali s tim mym.. kazdopadne budu se to snazit aspon trochu zachranit a to tak, ze ti reknu, at si vepredu zatim posunes potenciometr na stabilizatoru a tim si to snizis hlavne jsem blb, ze jsem zapomnel vzit ty svoje nahradni ecu, bych ti to tam nemusel brakovat ja premejslim o tom dat to vejs, prijde mi, ze uz to na dalnici nemuze jit niz a akorat to hodi chybu a ja muzu shanet xr25.... prosimte kdybys tam nejak planovat jet, tak bych ti dyztak dal moji jednotku a nechal bys smaznout chyby jo? . ja sice pojedu do prahy asi za tri tejdny, ale to je moooc dlouha doba. chci si uzit podvozek jeste do zimy. tuhost mi funguje porad, ale jeste ta vejska no... a asi ta automatika nebude fachcit tak jak ma, kdyz je to v nouzaku kazdopadne uz jsem z toho dneska celkem chytal nervy a litoval, ze jsem tam ten podvozek vubec daval...
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: ned říj 31, 2010 9:40 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Bóďa píše: kazdopadne uz jsem z toho dneska celkem chytal nervy a litoval, ze jsem tam ten podvozek vubec daval... ??? Kazdopadne to neres predpokladam ze kdyby jsme se prohodily a ja mel zlataka atd tak bys ses zachoval jako ja teda jestli mi rozumis
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: ned říj 31, 2010 9:45 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
no tak vis co... vezmes celou kabelaz s hadickama, cidlama, prichytkama, plastikama atd z jinyho auta, vsechno to cistis kartackem na zuby, preizolovavas, davas to opatrne do auta, opiskujes a nastrikas tlumice, koupis vysneny novy mechy, proste skombinujes ty nejlepsi komponenty co mas k dispozici, nechas to zkalibrovat a pak to nejde... tak to pak fakt prostě nasere no . kdyby byl třeba KO potenciometr a řekl mi "je KO potenciometr", což jsem si myslel že bude (docela by to odpovidalo), tak ho vyměnim, ale když to hlasi vadnej vypouštěcí ventil, kterej je ve skutečnosti v pohodě a vlastně by na to ani neměl mít vliv a pořád to nefachá... ... tak si samozřejmě řekneš: "že já sem se na to nevysral a nenechal tam normální tlumiče" nojo, seš hodnej kluk
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
2DIX
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: pon lis 01, 2010 12:22 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
Je to boj. Ale vem si s čim by si se sral raději než se Safíkem?
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: pon lis 01, 2010 7:33 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Bóďo, když jsi tak plný "dojmů" tak to bys mi mohl napsat nějaké figle k té kalibraci. Já jedu s bráchovým tento týden k Ivanovi a chtěli bysme právě ten podvozek taky poladit. Co bylo všechno potřeba? Měl jsi nějaké ty stojinky a vůbec tak nějak mi zkus prosím popsat ten postup, protože si myslím, že se v tom budu dost koupat.... Díky moc! P.S. Zlaťákovi to moc sluší, ale osobně si myslím, že ty měchy musíš mít už uplně vyfouklé. Já bych to takhle dolu snad ani nedostal. Ale vypadá to super. P.S.S. Nedělali jste i diagnostiku sedaček?
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: pon lis 01, 2010 8:51 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Bóďa píše: "že já sem se na to nevysral a nenechal tam normální tlumiče" Simtě si hraješ na to, že jako ten podvozek uplně nežereš.......prej normální tlumiče HEEE..... ty doufam už jezdit nebudu
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: pon lis 01, 2010 5:42 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
2DIX píše: Je to boj. Ale vem si s čim by si se sral raději než se Safíkem? no právě.... tudle jsem si říkal, že kdybych náhodou prodal dodělanýho zlaťáka za nějaký fakt pěkný prachy, tak co bych si místo něj (za stejný prachy) vlastně koupil.... Max: no hele dělal to hlavně ten mechanik a radil mu ten kámoš co má biturbo . my s Matesem jsme hlavně počumovali a slintali nad xr25. v podstatě si jen rozmyslíš, na jakou výšku to chceš mít zkalibrované a podle toho si vyrobíš stojky. na tom nevidím nic složitého. oni měli sice vyrobené štelovací (v podstatě dvě destičky, z jedné závit, v druhé matka a k tomu kontra.. tvarem takové přesýpací hodiny . nevím moc, jak to popsat), protože ten kluk to překalibrovává asi tak každej tejden na jinou vejšku, ale pokud si rozmyslíš, na jakou výšku to přesně chceš a nebudeš to pořád měnit, tak postačí si vyrobit stojky např. z tvrdého dřeva apod. ty kalibry se dávají samozřejmě pod ty body na kastli, pod které se dává zvedák. podle toho, jak máš auto aktuálně vysoko tak si ho třeba přizvedneš, abys tam ty kalibry nacpal a potom buď přes xr25 otevřeš všechny ventily a auto ti na ty kalibry pomalu spadne, nebo vytáhneš vzádu u ventilů hadičky k tlumičům a máš to hned . pokud je otevřeš přes xr25, tak je pak hlavně nezapomeň zavřít. potom už se jen zapne zapalování, na xr25 se zadá ten kód co máš v manuálu a máš to zkalibrovaný. potom se odpojí xr25, zapneš zapalování, normálně ti maj bliknout kontrolky na tlačítkách vedle šaltpáky že je vše ok, necháš to nafouknout na tu výchozí polohu (takže to máš pořád na kalibrech), pak to necháš zvednout (tlačítkem vedle šaltpáky) a můžeš vyndat stoličky a jedeš. vlastně všechno to máš popsaný v tom manuálu, vdyť podle toho to dáš... oni ho měli ještě k tomu česky .. prostě na tom asi není nic složitého, když je to všechno ok. samozřejmě najkým tim kódem si necháš zobrazit všechny chyby, který ti tam svítěj a musíš dohledávat v manuálu, co je to za chybu. já jsem tam měl původně snad všechny co šly (samozřejmě jak jsem tam ten podvozek dával a zapnul zapalování když tam nebyly všechny čidla, tak se zapsaly), ale pak se mi tam zobrazovala furt patnáctka, což je ten výpustnej ventil. nejdůležitější je ale samozřejmě mít perfektně rovnou plochu, abys pak neměl zadní kolo každý jinak ( a taky předek jinak než zadek) jinak pro zajímavost, při zvedání podvozku tlačítkem má kontrolka blikat a bliká i když je to zvedlý, což mi přijde naprd, protože vlastně nevíš, jestli už to je (i když třeba u mě to trvá celkem chvilku, asi mám dobrej kompresor ), ale u těch novějších, jako má třeba Ivan (zadní neelektrický sedačky, volant, bez zamykacích čudlíků na dveřích, 268PS atd) to bliká jen když se to zvedá a když už je to zvedlý, tak to má svítit. a tadyta novejší verze jde údajně zkalibrovat i nxr. nejradši bych jel k Ivanovi taky, pokud ma tu xr25 k dispozici . chtěl jsem blbec nakalibrovat ještě jednu jednotku na origo vejšku, ale zapomněl jsem ji doma... no měchy uplně vyfouklé samozřejmě nejsou . na těch fotkách předek vypadá asi níž než ve skutečnosti je... ale je to celkem nízko, to jo.. spíš se bojím toho, aby se mi to na dálnici při té situaci, kdy to má jít níž, nehodilo do chyby... ale údajně je to vyzkoušené, že je to ok. a proč bys to takhle dolů nedostal? diagnostiku sedaček? ne, to opravdu ne . fakt už jsme museli vypadnout, takže jsme ani nezkalibrovali to Matesovo. Matesovi půl hodiny po tom, co jsme měli 100% skončit a jet pryč, zjistil jen, že to má v nouzáku kvůli špatnýmu elektromagnetu na jednom tlumiči (ve skutečnosti špatnej kontakt), když zjišťoval, proč mu vůbec nefouká kompresor (aby mates vůbec mohl odjet a nejel na dorazech). navíc na kalibraci řidičovy sedačky to chce mít slepené ty potenciometry (jestli víš jak je to tam blbě udělané, jak se protáčí ten kloubík) a sedačka musí být svlečená, aby se naměřila ta vzdálenost mezi horní hranou opěráku a přední hranou sedáku a daly se "dloubat" ty potenciometry. Mates: no kdybych ho tak uplně nežral, tak ho nebudu dávat do auta, který ho do tý doby ani nevidělo . ale prostě když s tím něco je a to co by to mělo být tak to není a už mě nic jinýho nenapadá, tak to by mě z toho jeblo...
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: pon lis 01, 2010 6:46 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
jo a ještě Maxi, jen tak mimochodem, ty "tvoje" spony na měchy jsem zahodil . pač i po veškerejch úpravách, zahlazení konců toho plíšku pod šroubem a ještě nalepení do ztracena zbroušeného kousku gumy a podlepení mechu silikonem to prostě ucházelo . takže pětikilo za spony v... nakonec jsem vzal ty origo kroužky co patřej nahoru, rozřízl, ohnul konce, provrtal, vrazil šroubek s matičkou, pod spoj z nerezu na obou stranách do ztracena zbroušenej plíšek a vrazil je tam... samozřejmě to bylo malinko složitější, aby to bylo napřesno, ale prostě.... asi se budu muset pustit do té T5, abych ty spony aspoň využil, když už jsem je koupil..
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: pon lis 01, 2010 8:38 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Tak jo, díky. No vyrobím ty stojky a uvidíme. Snad to nějak klapne. Jinak v tom bráchovým autě to taky tak funguje, že to při zvednutí bliká furt. U Honzy to všechno funguje,chce to jen správně zkalibrovat tu výšku a posunout poťák vpředu tak jak má být. Jinak by to snad mělo chodit dobře. Ty sedačky bych chtěl jen napíchnout a vidět, co to všechno hodí za chyby. Spony nechápu, u mě drží naprosto v pohodě, stejně tak jako ten zadní tlumič, kde je obyčejná spona a ten tvůj drát. Uchází mi trochu jen ten jediný originál, co tam mám. Ale tak, že jednou za 14 dní ho trochu dofouknu,takže to jde. Každopádně jakmile napojím přední ovládání potenciometru, tak to u sebe zkusím zapojit a uvidím, co se bude dít. Pak budu muset asi taky na tu kalibraci, tak se to snad na bráchovým naučíme.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: pon lis 01, 2010 9:33 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
no prostě na tom není nic složitýho, v podstatě to jen postavíš na kalibry a zadáš kód na kufru, popřípadě zkontroluješ, jestli tam nejsou nějaký chyby. ale pokud ti nesvítí kontrolka, tak by to mělo fungovat normálně. k čemu ty sedačky? jsou tam špatně vymyšlený ty potenciometry, prostě to tak je . protáčí se tam ta část co je přidělaná na osu vůči tomu vlastnímu potenciometru, takže potenciometr je pak jakoby pořád ve stejný poloze. já spíš nechápu, jak ti to může držet . jediný, co mě napadá, tak o hodně silnější stěna měchu, která tu netěsnost vymezí, ale myslím, že je o tolik silnější nemáš ne? když jsem tam ty spony dal tak jak jsou origo, tak držel jen jeden tlumič. ostatní byly slyšet, jak utíkaj. upravil jsem je (ten plisek zbrousenej do plynula plus tenka guma) a nebylo slyšet jak utíkaj. nicméně když auto stálo dva dny, tak bylo vidět že kleslo a jeden zadní měch byl měkčí než ten druhej, co držel. když jsem s autem jel pár desítek km, bylo vidět, že kleslo. protože jsem se nechtěl smířit s tím, že mám nový měchy a bude mi to utíkat (navíc vepředu musej bejt oba tlumiče 100% těsný, protože nejsou ovládaný nezávisle, ale najednou, dal jsem všude ty mnou vyrobený - origo spona rozřízlá a stažená šroubkem. a drží to perfektně. s odpojeným kompresorem jsem na nafoukaných tlumičích najel cca 300 km za týden a auto bylo pořád stejně vysoko.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: úte lis 02, 2010 9:59 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
A tak hlavně, že jsi to nějak vyřešil. Já tam žádný plíšky nedával a drželo to hned napoprvé stejně tak jako ta obyčejná spona na zadním. Ty měchy mají o dost tlustší stěnu, to zas jo.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: sob lis 13, 2010 10:08 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
takže konečně jsem snad zjistil příčinu jednoho velkýho problému, kterej se objevil, respektive vrátil při kalibraci podvozku. a to chcípání na volnoběh. stále se to zhoršovalo a to tak, že už se s tím nedalo skoro jet, chcípalo mi to při dojezdu ke kruháku, na křižovatce, na neutrál atd... prostě na volnoběh. zkoumal jsem fakt hodně věcí včetně rozdělání celého sání a kontroly gumiček, jestli si to tam někde nepřisává vzduch. nakonec jsem konečně zjistil, že je to přicpaný přepad benzínu do nádrže. takže zejtra zvesela sundávat hadičku přepadu. hlavně před motorem to bude veselý. ale hodně mě motivuje to, že to potom bude jako normální auto a nebudu to muset při dojezdu tůrovat jak mamlas jinak ta kola, co jsem měl, šla do světa. tátovo jsem přezul do zimích bačkor a půjčil jsem si jeho letní. hnedka to vypadá jinak . ani bych se za ty kola nestyděl. jinak jedno zadní kolo mi neškrtalo, druhý jo. už jsem myslel, že budu muset trochu ohybat lemy, což bych hodně nerad, ale už to tak vypadalo. nakonec stačilo upravit odklon - posunout tlumič, respektive uložení, víc do středu auta. díry v kastli jsou totiž větší než štefty z uložení, takže se to dá trošku nastavit. nicméně příští tejden si vyzvedávám jiný kola (se stejnými rozměry), který projdou přes zimu leštící kůrou
Přílohy: |
P1160514.JPG [ 138.81 KiB | Zobrazeno 12157 krát ]
|
P1160518.JPG [ 173.88 KiB | Zobrazeno 12157 krát ]
|
P1160522.JPG [ 121.54 KiB | Zobrazeno 12157 krát ]
|
P1160523.JPG [ 95.09 KiB | Zobrazeno 12157 krát ]
|
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte dub 12, 2011 5:24 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
takže několik z vás už to ví a vzhledem k tomu, že nakonec ho opravovat nebudu, tak mám povinnost to sem napsat. předem bych chtěl říct, že už jsem to překonal, obrečel a věřte, že jsem si nadával tak 1000x víc než mi právě nadáváte vy při pohledu na tyhle fotky. bohužel je to jen jeden okamžik a všechno je v tahu a vrátit už se to nedá. zavinil jsem si to sám vlastní blbostí, kdy jsem úplně vypustil fakt, že je namoklá silnice (nepršelo). samozřejmě je tam spoustu kdyby, který teď už nemá cenu řešit. jel jsem si asi 10 km pro vymazanou řídící jednotku podvozku a pro brusku na kola z biturba, který jsem si začínal leštit. stalo se mi to týden před plánovaným zazimováním, tedy 16. listopadu 2010 a když jsem se z toho trochu vzpamatoval, tak jsem měl v plánu ho opravit do srazu a nic sem nepsat a říct vám to až na sraze. rozsah škod na karoserii by si žádal ale větší obnos peněz, než jsem byl za opravu jen karoserie ochoten dát. takže došlo na slova všech, kteří mi vymlouvali opravu a já je tvrdohlavě posílal do... protože jsem si nechtěl připustit, že už nebude jezdit. ten pohled na svoje auto na boko-střeše fakt nikomu nepřeju.... jinak auto mělo najeto 500 km a po tom co jsem ho dal dokupy jsem s ním najel asi 1700 km, takže celkem najeto nějakých 2200 km.
Přílohy: |
P1160525.JPG [ 112.05 KiB | Zobrazeno 11995 krát ]
|
P1160526.JPG [ 115.17 KiB | Zobrazeno 11995 krát ]
|
P1160530.JPG [ 110.15 KiB | Zobrazeno 11995 krát ]
|
P1160531.JPG [ 105.09 KiB | Zobrazeno 11995 krát ]
|
P1160532.JPG [ 106 KiB | Zobrazeno 11995 krát ]
|
P1160535.JPG [ 114.92 KiB | Zobrazeno 11995 krát ]
|
P1160534.JPG [ 98.94 KiB | Zobrazeno 11995 krát ]
|
P1160540.JPG [ 74.05 KiB | Zobrazeno 11995 krát ]
|
P1160544.JPG [ 97.73 KiB | Zobrazeno 11995 krát ]
|
P1160545.JPG [ 123.42 KiB | Zobrazeno 11995 krát ]
|
P1160550.JPG [ 106.26 KiB | Zobrazeno 11995 krát ]
|
P1160551.JPG [ 105.34 KiB | Zobrazeno 11995 krát ]
|
P1160560.JPG [ 97.47 KiB | Zobrazeno 11995 krát ]
|
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Marťas
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" 16.11.2010 CRASHED Napsal: úte dub 12, 2011 5:54 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: ned čer 13, 2010 5:05 pm Příspěvky: 248 Bydliště: Praha5 Stodulky
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RT
Úpravy: 17" kola, sport packet křídlo, místo výfuku roura, šedý světelný panel.
Plány: ještě se uvidí, je plno nápadů...
Auto snů: http://www.youtube.com/watch?v=lB2qsj4Tzm0
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" 16.11.2010 CRASHED Napsal: úte dub 12, 2011 5:57 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Bóďo,cokoli k tomu teď už říkat je zbytečný,jak si psal výše,je potřeba se narovnat,vztyčit hlavu a začít znovu a někde jinde s novým cílem velké lásky jménem Safrane.Vím a věřím,že je to pro tebe ta největší motivace,tak držím palce vím,že to rozjedeš znovu a lépe
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|