|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je čtv kvě 16, 2024 6:39 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
mrca71
|
Předmět příspěvku: Vařím Napsal: úte říj 26, 2010 2:19 pm |
|
|
Pisálek.. |
Registrován: ned črc 18, 2010 5:44 pm Příspěvky: 74
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: plná bez kůže
Auto snů: BMW X6
|
Chlapci potřebuju radu,dneska jsem přijel a vše o.k,hned jsem musel odjet,nastartoval jsem a jel jsem jen kousek a domů,vypnu motor a valil se dým s expanzky,tak jsem ji otevřel,nalil vodu a ubyla hned pryč,tak jsem nastartoval dolil vodu a ta se za chvíli valila zpět a tekla z pod víčka ven,tak jsem auto nechal vychladnout,dolil jsem vodu,nastartoval a nechal ohřát,jenže voda se zase začla tlakem valit ven z pod víčka ale teplota se držela jak má,nevíte někdo co stím?Ve čtvrtek musím jet dálkovou ale bojím se,dík za každou radu
|
|
Nahoru |
|
|
Turista
|
Předmět příspěvku: Re: Vařím Napsal: stř říj 27, 2010 12:14 am |
|
|
Expert |
Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm Příspěvky: 198 Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
|
tak to ti asi neotvira termostat zkus ho vyhodit a jet bez něj pak by to mělo být oka to je jediná věc co může dělat problem jinak nezapomen řadne ovzdušnit motor jinak vyvřeš.Eště je jedna šance zanesený system ale to se stavá po x letech a jedině tím že liješ obyč vodu do chladicí soustavy idealni destilka nebo "fridex" pozor použivat stejný typ chladici kapaliny nemichat mezi sebou
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Vařím Napsal: stř říj 27, 2010 1:01 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
jen bych dodal, ze s tim odvzdušňováním to zrovna u třílitra není zrovna tak horký rozumněj zas tak řádně odvzdušňovat to nemusíš, on se po prvotním odvzdušnění šroubky na hadicích vpravo u chladiče doodvzdušní sám, jen dolej kapalinu
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
mrca71
|
Předmět příspěvku: Re: Vařím Napsal: stř říj 27, 2010 7:06 am |
|
|
Pisálek.. |
Registrován: ned črc 18, 2010 5:44 pm Příspěvky: 74
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: plná bez kůže
Auto snů: BMW X6
|
Dík,já si myslel že to je ten termostat,kde tam prosím tě vůbec je?Já tam teda poslední dobou lil jen vodu,protože mám prasklej ventil topení a voda mě někdy utíkala,tak než bych to nechal udělat,tak jsem tam dával jen vodu,tak já koupím destilku a vypustím hadicí vodu a doleju to destilkou,to se leje při zapnutým motoru vid?Musím se na vše ptát,tomuhle fakt nerozumím,auto je pro mě španělská vesnice
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Vařím Napsal: stř říj 27, 2010 9:14 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Bóďa: Tak to bych si dovolil nesouhlasit. Je na to odvzdušnění docela DOST háklivý! Pokud pravidelně dolíváš, tak není problém, ale pokud to tady kolegovi teče a je tam už hodně málo, tak je potřeba to dolít a pořádně odvzdušnit, jinak vyvaříš jako prd. Je třeba při dolívání povolit ty ventilky a já osobně vždycky promačkám rukou hadice od chladiče až z těch odvzušnováků už jde jen voda a do expanzky to moc nebublá. Pak ho doliju na horní rysku, nastartuju a držím cca 1500 ot s otevřeným víčkem až sepnou větráky. Bacha, je třeba hlídat nádobku aby to neuteklo. Kdyby začla voda jít hodně nahoru, tak zašroubovat víčko a pokračovat se zašroubovaným. Když voda ubývá, je třeba dolívat aby nebyla nádobka prázdná! Jakmile sepnou větráky, nechám to chvíli na volnoběh a sleduju teplotu-měla by se držet zhruba uprostřed rozsahu budíku a měly by pravidelně spínat větráky. Při přidání plynu může teplota na budíku klesat, nemělo by to být ale o moc.
Při tom odvzdušňování zkontrolujte i víčko na expanzce,jestli nepropouští tlak. Po vychladnutí motoru je třeba znova zkontrolovat hladinu a dolít na horní rysku.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Vařím Napsal: stř říj 27, 2010 9:17 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Termostat je napravo z boku tam jak leze hadice chladiče do motoru. Je to pod takovým konickym víčkem s pokrouceným výustkem na tu hadici.
Ale na termostat bych nesázel, bude to tím odvzdušněním a tím, že je tam trvale málo vody.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
mrca71
|
Předmět příspěvku: Re: Vařím Napsal: stř říj 27, 2010 10:48 am |
|
|
Pisálek.. |
Registrován: ned črc 18, 2010 5:44 pm Příspěvky: 74
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: plná bez kůže
Auto snů: BMW X6
|
Prosím tě a odvzdušnováky jsou kde?Já našel jen jeden vedle nádobky na brzdovou kapalinu,tam je na hadici,jinde jsem je neviděl
|
|
Nahoru |
|
|
Karlos
|
Předmět příspěvku: Re: Vařím Napsal: stř říj 27, 2010 11:17 am |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm Příspěvky: 141 Bydliště: Boč
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE
Úpravy: Mobil: 732 167 772
Auto snů: Bi-turbo
|
Ahoj. Další dva odvzdušňováky by měly bejt hned u chladiče na levé straně.
|
|
Nahoru |
|
|
mrca71
|
Předmět příspěvku: Re: Vařím Napsal: stř říj 27, 2010 11:31 am |
|
|
Pisálek.. |
Registrován: ned črc 18, 2010 5:44 pm Příspěvky: 74
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: plná bez kůže
Auto snů: BMW X6
|
Ahoj,tam jsem koukal i kolem chladiče,ale neviděl jsem tam nic,to mají být na těch hadicích jak u ty vedle nádobky na brzdovku?
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Re: Vařím Napsal: stř říj 27, 2010 12:41 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Otázka je,zda máš všude ještě origo hadice s těmi odvzdušňováky...Jetli tam nemáš už nějaký náhrady,které je nemají.
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
mrca71
|
Předmět příspěvku: Re: Vařím Napsal: stř říj 27, 2010 1:12 pm |
|
|
Pisálek.. |
Registrován: ned črc 18, 2010 5:44 pm Příspěvky: 74
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: plná bez kůže
Auto snů: BMW X6
|
No právě a co stím?To mě být na levé straně ty odvzdušnováky když stojím naproti autu nebo z pohledu řidiče?
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Re: Vařím Napsal: stř říj 27, 2010 3:25 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Bere se to vždy z pohledu řidiče....
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Vařím Napsal: stř říj 27, 2010 4:45 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
takže vpravo, jak jsem už psal. jsou podobný jako na hadicích topení, které jsi našel u brzdového válce max: vždy jsem to tak dělal a vždy to bylo ok, takže nevidim důvod dělat z toho takový zdlouhavý proces naleju kapalinu, povolim odvzdusnovaky u chladice, nastartuju, dokud netece voda z odvzdusnovaku, samozrejme prubezne doleju kapalinu a to je cely. po tom, co se s autem jede kratsi vzdalenost nebo stoji nastartovany a voda probehne celym okruhem pres expanzku a odvzdusni se, tak doleju kapalinu a je to
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Vařím Napsal: stř říj 27, 2010 7:10 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Já nikomu nic nevnucuju.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Vařím Napsal: stř říj 27, 2010 11:58 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
já taky ne, jen se mi zdá zbytečný to dělat složitě, když výsledek je stejnej
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|