Safrane Club http://forum.safrane.org/ |
|
biturbo z turecka http://forum.safrane.org/viewtopic.php?f=8&t=897 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | NeviM [ sob led 09, 2010 10:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | biturbo z turecka |
http://www.youtube.com/watch?v=b61iuyiqcEs je to RXE a celkove nic moc, ale ty kola se mi vic nez libej |
Autor: | MatesK [ ned led 10, 2010 9:33 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: biturbo z turecka |
Mňam ty kola Jinak klasika tuzing, dřevo nálepky, parkovací senzor jak z Karosy, budík na 2 bary |
Autor: | Max900R [ ned led 10, 2010 11:44 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: biturbo z turecka |
souhlas,ty kola jsou suprovni,takove jsem na safrane jeste nevidel... |
Autor: | Bóďa [ ned led 10, 2010 12:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: biturbo z turecka |
vypadaj jak z Volva |
Autor: | Plzeňák [ ned led 10, 2010 5:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: biturbo z turecka |
Co řikáte na ten měřák plnění turba....? Měl jsem to už na R5 Alpine Turbo,je trošku škoda,že to do safíru nedali.... Užitečná věc.. (Alespoň podle mě) |
Autor: | Bóďa [ ned led 10, 2010 6:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: biturbo z turecka |
strašný umíštění. a hlavně že ho má do 2 baru kdyz má biturbo fuelcut nekde na 0,7 |
Autor: | Plzeňák [ ned led 10, 2010 7:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: biturbo z turecka |
Detaili neřeš,jde o princip..Myslim,že tlak turba ve združenym přístroji by neoškodil |
Autor: | Max900R [ ned led 10, 2010 7:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: biturbo z turecka |
no uvazoval jsem,ze ho dam do popelniku,taky mi to prijde docela uzitecne. |
Autor: | Bóďa [ ned led 10, 2010 8:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: biturbo z turecka |
rozhodne do popelniku, ty nejmensi by se tam mely vejit. a kdyz uz, tak pro kazdy turbo zvlast at jeste vidis, jestli nahodou jedno turbo netlaci min nez druhy. podle me budik do 2 baru je u biturba naprosto zbytecny, nepresny a neprehledny. respektive rucicka se ti bude porad pohybovat v malem rozmezi toho budiku takze to nema moc informativni hodnotu . ono vubec, pokud chces aby se to trochu blizilo realu tak asi koupit neco lepsiho typu VDO apod |
Autor: | 2DIX [ pon led 11, 2010 12:39 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: biturbo z turecka |
No tak to je kekel - benzina tuning. Strašný jak je tam všechno nalepený, nejlepší je ten přídavnej teploměr. To mě poblí. To Bóďa : K těm budíkům - tyhle sou normálně dostupný a jsou na nafťáka a za solidní cenu (taky mám takovej), a v podstatě neměří kolik tlačí turbo, ale hodnotu podtlaku od turba k čerpadlu. Přesnost závisí na dokonalosti zavedení trubičky k budíku. V podstatě sou hov.. nic, jen zda tlačí, spíš jen na parádu. Ty co mysliš ty, to už sou profi a cena se už pohybuje v tisících a hlavně už sou asi s čidlem na tlak. |
Autor: | Max900R [ pon led 11, 2010 7:49 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: biturbo z turecka |
Bóďa píše: rozhodne do popelniku, ty nejmensi by se tam mely vejit. a kdyz uz, tak pro kazdy turbo zvlast at jeste vidis, jestli nahodou jedno turbo netlaci min nez druhy. podle me budik do 2 baru je u biturba naprosto zbytecny, nepresny a neprehledny. respektive rucicka se ti bude porad pohybovat v malem rozmezi toho budiku takze to nema moc informativni hodnotu . ono vubec, pokud chces aby se to trochu blizilo realu tak asi koupit neco lepsiho typu VDO apod No tak jsem se na to dival vcera a vyber sice obrovsky, ale vsechno na stejne kopyto. Ze bych nasel budik v barech s rozumnym rozsahem a normalnim vzhledem, to se teda rict neda... :-( Jinak premyslel jsem o tech dvou, to by bylo fajn. Nebo to udelat na jeden s prepinacem, kdyby bylo potreba misto jeste treba na NOS |
Autor: | 2DIX [ pon led 11, 2010 10:52 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: biturbo z turecka |
Max900R píše: No tak jsem se na to dival vcera a vyber sice obrovsky, ale vsechno na stejne kopyto. Ze bych nasel budik v barech s rozumnym rozsahem a normalnim vzhledem, to se teda rict neda... :-( Jinak premyslel jsem o tech dvou, to by bylo fajn. Nebo to udelat na jeden s prepinacem, kdyby bylo potreba misto jeste treba na NOS Tak tady máš dva: http://www.nakupka.cz/vyrobek/pridavny- ... -30-50psi/ http://www.escape6.cz/interier/budiky-- ... lak-turba/ Ten AEM je pecka, ale jak sem říkal ceny sou trochu jinde, protože to už sou budíky s čidlama. Když tak zkus hledat v nějakým závodním vybavení. |
Autor: | Max900R [ pon led 11, 2010 12:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: biturbo z turecka |
ten AEM je pekny, to mas pravdu, ten se mi moc libi. Akorat me stve ta stupnice v psech, ty maji prave skoro vsechny i treba od autometeru. Ten VDO taky neni spatny,ale stve me ta rucicka a celkove takovy nepasujici design do Safrana.Chtel bych neco s plexisklovou ruckou, oranzovym podsvicenim a cifernikem s fontem ala Renault a v barech, ale to je asi scifi, co? |
Autor: | Bóďa [ pon led 11, 2010 5:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: biturbo z turecka |
no s tim, ze to nejak nekam zakomponujes, bude to mit font jako safrane a jeste podsviceni stejny barvy a jeste to bude presne merit, s tim fakt nepocitej. Leda to snad nejak zakomponovat do přístrojovky, i když místo tam už na takový blbiny moc není. Ani bych asi nevěděl, kam to jinam dát i kdyby to mělo stejný font/barvu atd. Nevím, na jakém principu to funguje u nafty, ale mít biturbo (nebo tu mojí vysněnou T5 ) tak dám tento budík do popelníku nebo to zkusím nabastlit do té přístrojovky. http://www.saabtuning.cz/merice.htm č. 150035001G do 1,5 baru |
Autor: | Max900R [ pon led 11, 2010 9:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: biturbo z turecka |
do přístrojovky asi fakt není kam, vidím to na ten budík do popelníku. asi oželím i ty psy a design, kdyztak ho zavru. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |