Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je ned led 26, 2020 10:17 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Nový kolíska:)
PříspěvekNapsal: stř pro 03, 2008 4:05 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1692
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Starší foto:
Obrázek
A novější:
Obrázek
Obrázek

Udělám PREZENTACI, ale až bude hotovej vnitřek a dodělaný zadní brzdy a jéžíšek donese KN filtr...takže nejspíš i nějaký video :lol2: - to je taková fáze 2 :)

Třetí fáze bude někde tak předpokládám Březen- Květen 2009 a měla by obsahovat - generálku náprav, výměny ložisek na motoru, silentbloky motoru, lak - kliky dveří a prahy, renovace nárazníků a někde v průběhu předělání přímého sání z hajzl trubek na nějáký kovový a na to tepelnou izolaci...

PS: Byl bych rád kdyby někdo s V6i mi napsal čas 0-100, potřebuji porovnat kvůli sání co tam mám teď .....Díky Mates


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 03, 2008 4:37 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1144
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Móóóc pěkný!!!!!!! 100% pochvala.Sluší mu to! :shock:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 03, 2008 4:40 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1692
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Děkuji :oops: :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 03, 2008 5:42 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
moc pěkný fotky :lol2:
ne, jako vypada moc dobře... ale z druhý strany je to horší, co? :D retušovals? ty odlesky tam jsou dost dobrý :wink:
a vzadu jak nejsou ty napisy tak to je pekny, jenom jeste zadelat ty dirky :D a provist neco s mlhovkama, klidne ty krytky, protoze ty diry jsou strasidelny, koukam ze kdyby tam byly cerny zaslepky tak to vypada dobre... a na druhou stranu jak mas to sani tak udelat z ty zaslepky aspon ramecek, ale vis co, aby tam nebyla jenom ta dira... kazdopadne na tech fotkach vypada mooc hezky :wink:

černá metla, černý fólie, to můžu...

jinak zrychleni muzem porovnat o vikendu, jestli bude kde...

edit: ted jsem si vsmil, ze kdyby ta prvni fotka byla cernobila tak by byla uplne stejna :lol2:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 03, 2008 5:49 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1144
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Ty fotky jsou fakt retušovaný? :cry: Každopádně ty kola mu sluší :wink:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 03, 2008 5:54 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 283
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
Krásné auto,klobouk dolů,že tohle jezdilo už v roce 92.Nikdy nezestárne,vždy bude elegantní a nadčasový.Dnešní popelnice se mu nemůžou podívat ani do kufru.O pohodlí nemluvě.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 03, 2008 6:48 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Plzeňák píše:
Ty fotky jsou fakt retušovaný? :cry: Každopádně ty kola mu sluší :wink:
asi to vyplynulo z myho prispevku, tak jsem to nemyslel, ja se jenom ptal...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Naposledy upravil Bóďa dne ned pro 14, 2008 11:16 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 03, 2008 10:31 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1692
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Bóďa píše:
Plzeňák píše:
Ty fotky jsou fakt retušovaný? :cry: Každopádně ty kola mu sluší :wink:
asi to vyplinulo z myho prispevku, tak jsem to nemyslel, ja se jenom ptal...

Nemusíte se obávat žádnej retuš :jop: ....boda se ptal kvuli tomu ze sem votrhal prah asi...no ale to jsem si stoupnul schvalne obracene aby ten prah nebyl videt :D ... jinak o vikendu zkusime no fakt by me to zajimalo, tedka sem to jenom jednou meril s takovyho lehounkyho kopce a bylo to 8,4s :)
jendys píše:
Krásné auto,klobouk dolů,že tohle jezdilo už v roce 92.Nikdy nezestárne,vždy bude elegantní a nadčasový.Dnešní popelnice se mu nemůžou podívat ani do kufru.O pohodlí nemluvě.

Uplně si mi to přečetl z hlavy :D ... ja na tom autě(myslim obecne Safrany) prostě nevidim kompromis, to je to co pro mě dělá AUTO.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 03, 2008 10:42 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1453
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Pěkné MatesKu!! Ty kola tomu konečně daly ten správný šmrnc! Já teď přezul na zimu ty staré originály-ty jak jsi měl ty a je to prostě optický skok. To auto to zestaří. Ty máš na tech ráfcích zimní nebo jezdíš na letních?

Jinak bomba fotky,ty se povedly.

Ještě by to chtělo ten spojlerek... neuvažuješ? 8)

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 03, 2008 10:54 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1692
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
nééé jezdim na zimnich 225/50, ale jel jsem pro ne na letnich az k jiznim hranicim a zrovna hrozne snezilo - uplne cesta smrti:) potkali sme 4 auta na střeše...

spojler neci, me se libi na ostatnich safranech ale na mojem mi nesedi...je to na me moc "sportovni", nevim kdyz tam nemam ty napisy a je to cerny tak se mi tam to kridlo nelibi...jeste uvazuju ze bych dal pryc sterac ale nevim nevim to uz je zas dost omezeni...asi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 03, 2008 11:18 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
MatesK píše:
nééé jezdim na zimnich 225/50, ale jel jsem pro ne na letnich az k jiznim hranicim a zrovna hrozne snezilo - uplne cesta smrti:) potkali sme 4 auta na střeše...

spojler neci, me se libi na ostatnich safranech ale na mojem mi nesedi...je to na me moc "sportovni", nevim kdyz tam nemam ty napisy a je to cerny tak se mi tam to kridlo nelibi...jeste uvazuju ze bych dal pryc sterac ale nevim nevim to uz je zas dost omezeni...asi
sterac dopryc klidne dej, bracha ho dava na leto vzdycky pryc a dava tam zaslepku... omezeni to moc neni, vetsina limuzin vzadu nema sterac. ovsem kdybys to zavařil a zavařil i ty diry po napisech, tak by to bylo pěkný :) . ten tvuj safos se mi libi i bez toho spojleru, koukam ze se vrhas cestou clean stylu (až na tu koncovku :) ) :D

ovšem na ty druhy fotce kdyz primhouris oci tak ja uplne vidim takovej decentni spojlerek :D ještě nižší a tenčí verze toho origo :D

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 04, 2008 8:48 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Když se bavíte o tom spojleru... Mě třeba na tom svým Šafránu taky moc nechybí. Zdá se mi, že to auto má zadek vysoko už tak dost (oproti předku).
Ale zase na 2. stranu, když jsem viděl u Bóďovic Safroše spojler, tak tam seděl hodně dobře... Tudíž vlastně ani nevím, jestli ho tam chci nebo ne...:D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 05, 2008 9:32 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
Mě se teda styl Matesovo úprav líbí hodně, je to takovej, jak říká Bóďa - Clean styl. Já teda chystám na ten zadek strašný zvěrstvo a jestli se to povede, bude to hustý, ale taky nejsem zastáncem spojlerů a křídel na Safránovi. Přijde mi že s tím křídlem to auto ztratí tu svojí limuzínskou eleganci. Jinak Bóďo ta Matesovo koncovka je teda fakt jedinečná, strašně mě pobavila, chtělo by to někam nahrát ten zvuk. :P

To Mates: Napiš prosimtě všechny rozměry těch disků a pneu abych si mohl udělat předtavu, děkuju. :wink:

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 05, 2008 10:06 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
2Dix, jak vůbec pokračuješ s tím Tvým novým Safírem?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 05, 2008 10:16 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
hejlák píše:
Dixy, jak vůbec pokračuješ s tím Tvým novým Safírem?


No pomalu, ale jistě. :P Po práci neni moc času a v týhle zimě se to moc dlouho nedá vydržet. Zatim operuju pořád brzdy, a můžu říct že to sem ještě nežral. Teď čekám na nový brzdový válečky (písty), prostě ganerálka brzd do základu, pak vejfuku, asi přetěsnění motoru a pak STK. Nějakej pátek to bude trvat, kvůli finanční tísni, prostorový tísni a psychycký újmě. :roll: No je to vrak. Ale pozitivní je že ta moje předešlá 2,1, bude asi opět zase v budoucnu možná jezdit. :jop:

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz