Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 8:51 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 05, 2008 11:02 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
2DIX píše:
hejlák píše:
Dixy, jak vůbec pokračuješ s tím Tvým novým Safírem?


No pomalu, ale jistě. :P Po práci neni moc času a v týhle zimě se to moc dlouho nedá vydržet. Zatim operuju pořád brzdy, a můžu říct že to sem ještě nežral. Teď čekám na nový brzdový válečky (písty), prostě ganerálka brzd do základu, pak vejfuku, asi přetěsnění motoru a pak STK. Nějakej pátek to bude trvat, kvůli finanční tísni, prostorový tísni a psychycký újmě. :roll: No je to vrak. Ale pozitivní je že ta moje předešlá 2,1, bude asi opět zase v budoucnu možná jezdit. :jop:
Jako držím palce. Podle toho co píšeš, tak Ti moc nezávidím. :)
Ten "ex-Safroš" půjde ještě do provozu, jo? Co k tomu bude všechno potřeba?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 05, 2008 11:56 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
2DIX píše:
Mě se teda styl Matesovo úprav líbí hodně, je to takovej, jak říká Bóďa - Clean styl. Já teda chystám na ten zadek strašný zvěrstvo a jestli se to povede, bude to hustý, ale taky nejsem zastáncem spojlerů a křídel na Safránovi. Přijde mi že s tím křídlem to auto ztratí tu svojí limuzínskou eleganci. Jinak Bóďo ta Matesovo koncovka je teda fakt jedinečná, strašně mě pobavila, chtělo by to někam nahrát ten zvuk. :P

To Mates: Napiš prosimtě všechny rozměry těch disků a pneu abych si mohl udělat předtavu, děkuju. :wink:


Clean styl - dobre trefeny, nikdy jsem nevedel jak to pojmenovat :) ... jinak ta koncovka neni vec kteoru jsem tam chtel ale vyplynulo to z toho ze po predchozim majiteli byla dira v narazniku na vyfuk ale vyfuk byl smerovanej dolu do zeme a jeste vorezlej jak prase..takze bylo zkrz tu diru krasne videt na schnilej vyfuk :evil: ....proto sem tam dal aspon nejakou koncovku a pak sem potkal na blesaku tu nynejsi a ta se mi docela zamlouvala myslim ze kdyby mi necumel ten vyfuk spodkem a ta koncovka by byla vys a nebylo videt ze je to jenom koncovka tak to je docela hezky...nicmene samozrejme uznavam ze je to slusnej tuzing ale myslim ze by to udelal kazdej videt tu diru v narazniku...a jeste sem ziskal "JetPlane" efekt :lol_ .....
Videjko udelam az bude KN filtrik at to je o necem....

Kola jsou 17", sirka je 7", na zimnich 225/50, ET by melo byt 45 podle tohodle ale na tom kole je to prerazeny takze tam je 4 a to druhy necitelny.....jinak teda sem si orval prah protoze pri spatecce mi ho chytil vzorek a strhnul dolu....a zadni lemy sem si nechal ohnout tak o 45 stupnu(za 300,- v klidu a jistota kvality od autoklempire - mimochodem rikal ze vic uz bych to nemel drazdit ze ten lak nevydrzi) protoze kdyz sem jel v peti tak to drnkalo.....

Kdyz sem na to tak koukal tak 18tky by tam sli taky ale aby meli naky normalne vysoky pneu tak by se to muselo docela upravit...i podlozky by se tam veslihlavne vzadu ale taky by se to muselo trochu vymodelovat:)...ale stalo by to za to 18tky uz by vypadaly hodne mocně :twisted:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 05, 2008 12:59 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
2DIX píše:
Mě se teda styl Matesovo úprav líbí hodně, je to takovej, jak říká Bóďa - Clean styl. Já teda chystám na ten zadek strašný zvěrstvo a jestli se to povede, bude to hustý, ale taky nejsem zastáncem spojlerů a křídel na Safránovi. Přijde mi že s tím křídlem to auto ztratí tu svojí limuzínskou eleganci. Jinak Bóďo ta Matesovo koncovka je teda fakt jedinečná, strašně mě pobavila, chtělo by to někam nahrát ten zvuk. :P

To Mates: Napiš prosimtě všechny rozměry těch disků a pneu abych si mohl udělat předtavu, děkuju. :wink:
jako taky nejsem moc zastancem spojleru, ale kdyz je to decentni... co se mi libi, tak je ten origo spojler, potom takova ta striska nahoru na sklo s brzdovkou od ACE a mozna by byla na kufru taky hezka odtrhova hrana. takovy ty neorigo zadni spojlery jsou dost priserny, jak je to treba na dvou nozickach a vysoky, ale ten origo se mi proste libi, jak je plynulej a dokresluje nebo spojuje tvar blatniku, protoze ty blatniky jakoby mirej nahoru a pak je tam najednou docela zlom a je to rovny ten kufr... a ten spojler to udela doplynula, doufam ze jsem to vysvetlil aspon trochu :lol_ ... a myslim ze ta koncovka asi zadne zvuk nedela ne? je to jenom koncovka... a jo, ja vim, zes tam mel tu diru... na prvnim sraze si ji tam jeste mel :)

MatesK píše:
2DIX píše:
Mě se teda styl Matesovo úprav líbí hodně, je to takovej, jak říká Bóďa - Clean styl. Já teda chystám na ten zadek strašný zvěrstvo a jestli se to povede, bude to hustý, ale taky nejsem zastáncem spojlerů a křídel na Safránovi. Přijde mi že s tím křídlem to auto ztratí tu svojí limuzínskou eleganci. Jinak Bóďo ta Matesovo koncovka je teda fakt jedinečná, strašně mě pobavila, chtělo by to někam nahrát ten zvuk. :P

To Mates: Napiš prosimtě všechny rozměry těch disků a pneu abych si mohl udělat předtavu, děkuju. :wink:


Clean styl - dobre trefeny, nikdy jsem nevedel jak to pojmenovat :) ... jinak ta koncovka neni vec kteoru jsem tam chtel ale vyplynulo to z toho ze po predchozim majiteli byla dira v narazniku na vyfuk ale vyfuk byl smerovanej dolu do zeme a jeste vorezlej jak prase..takze bylo zkrz tu diru krasne videt na schnilej vyfuk :evil: ....proto sem tam dal aspon nejakou koncovku a pak sem potkal na blesaku tu nynejsi a ta se mi docela zamlouvala myslim ze kdyby mi necumel ten vyfuk spodkem a ta koncovka by byla vys a nebylo videt ze je to jenom koncovka tak to je docela hezky...nicmene samozrejme uznavam ze je to slusnej tuzing ale myslim ze by to udelal kazdej videt tu diru v narazniku...a jeste sem ziskal "JetPlane" efekt :lol_ .....
Videjko udelam az bude KN filtrik at to je o necem....

Kola jsou 17", sirka je 7", na zimnich 225/50, ET by melo byt 45 podle tohodle ale na tom kole je to prerazeny takze tam je 4 a to druhy necitelny.....jinak teda sem si orval prah protoze pri spatecce mi ho chytil vzorek a strhnul dolu....a zadni lemy sem si nechal ohnout tak o 45 stupnu(za 300,- v klidu a jistota kvality od autoklempire - mimochodem rikal ze vic uz bych to nemel drazdit ze ten lak nevydrzi) protoze kdyz sem jel v peti tak to drnkalo.....

Kdyz sem na to tak koukal tak 18tky by tam sli taky ale aby meli naky normalne vysoky pneu tak by se to muselo docela upravit...i podlozky by se tam veslihlavne vzadu ale taky by se to muselo trochu vymodelovat:)...ale stalo by to za to 18tky uz by vypadaly hodne mocně :twisted:
to vis ze tam pujdou 18tky, vsechno jde, jen se musi zachovat rozmery obvodu celyho kola a ET... podlozky nejsou nic jinyho nez snizovani ET... jinak kdybyste nekdo chteli tak vim o 18" kolech z megana sport, barva je antracit... a ET maji asi 68, takze dat tam 20 mm podlozky, tak je to tak akorat asi. jsou i s pneu a za 15 komplet.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 05, 2008 2:31 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Bóďa píše:
to vis ze tam pujdou 18tky, vsechno jde, jen se musi zachovat rozmery obvodu celyho kola a ET... podlozky nejsou nic jinyho nez snizovani ET... jinak kdybyste nekdo chteli tak vim o 18" kolech z megana sport, barva je antracit... a ET maji asi 68, takze dat tam 20 mm podlozky, tak je to tak akorat asi. jsou i s pneu a za 15 komplet.

To je prave ono ze kdyz zachovas obvod kola tak budes jezdit jak ve fabii :lol_ ... muj limit kteryho bych chtel dosahnout nekdy casem je 18tky na tom 245/45 tudiz prumer kola o cca 2,5 cm vetsi nez co tam mam ted na to tam misto je ale musi se odstranit zbytecny vybezky z podbehu a veslo by se to tam...podlozky samozrejme je snizovani ET nicmene kdyz bys lehounce ohnul ty zadni lemy tak se na ty dva centimetry (ET-20) dostanes...trochu problem by asi nastal kdyz na tech 18tkach se ti hodne zvedne prdel, tak jak to zadni kolo jde lehce dozadu pri "odstupovani" kola vertikalne :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 05, 2008 4:26 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
MatesK píše:
Bóďa píše:
to vis ze tam pujdou 18tky, vsechno jde, jen se musi zachovat rozmery obvodu celyho kola a ET... podlozky nejsou nic jinyho nez snizovani ET... jinak kdybyste nekdo chteli tak vim o 18" kolech z megana sport, barva je antracit... a ET maji asi 68, takze dat tam 20 mm podlozky, tak je to tak akorat asi. jsou i s pneu a za 15 komplet.

To je prave ono ze kdyz zachovas obvod kola tak budes jezdit jak ve fabii :lol_ ... muj limit kteryho bych chtel dosahnout nekdy casem je 18tky na tom 245/45 tudiz prumer kola o cca 2,5 cm vetsi nez co tam mam ted na to tam misto je ale musi se odstranit zbytecny vybezky z podbehu a veslo by se to tam...podlozky samozrejme je snizovani ET nicmene kdyz bys lehounce ohnul ty zadni lemy tak se na ty dva centimetry (ET-20) dostanes...trochu problem by asi nastal kdyz na tech 18tkach se ti hodne zvedne prdel, tak jak to zadni kolo jde lehce dozadu pri "odstupovani" kola vertikalne :)
tak s tim musim nesouhlasit, protoze kdyz tam das naprihlad 245/45/18 tak to bude vysoky jak traktor... ono uz staci 235/45/17 a je to o dost vyssi. s tema 225/45/17 kdyz pominu rozmery ET a ze by muselo byt nizsi ET a upravit blatniky, proto tlumic tezko uriznes :D , tak by ses nevesel vepředu. jak uz vis, tak i 235/45/17 vepředu dře o prahy a vzádu o lemy a to ještě ty pneu nebyly nový, takže menší vzorek. Umíš si představit 245/45/18? Vzadu dejme tomu ze by se vytahly blatniky, ale vepředu těžko něco udělám s prahama, navíc by to dřelo i o podběhy, protože tam je to jentak tak, nemluve o tom, co se stane, když kolo propruží... Fakt to chce při změně průměru kol zachovat obvod pneumatik, to znamena pri stejny sirce zmensi adekvatne profil... Nehlede na to, ze pri vetsim obvodu se ti zhorsi akcelerace (ale zase zvetsi maximalka) :wink:

koukni na náš web, jak je tam ta baccara, ma to svoji fotogalerii a jmenuje se to mylsim nejak "tuningová baccara" nebo tak nejak... jak tam má ty ošklivý americký chromy a na tom právě moc velký gumy... vypadá to jak traktor

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 05, 2008 5:07 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Bóďa píše:
tak s tim musim nesouhlasit, protoze kdyz tam das naprihlad 245/45/18 tak to bude vysoky jak traktor... ono uz staci 235/45/17 a je to o dost vyssi. s tema 225/45/17 kdyz pominu rozmery ET a ze by muselo byt nizsi ET a upravit blatniky, proto tlumic tezko uriznes :D , tak by ses nevesel vepředu. jak uz vis, tak i 235/45/17 vepředu dře o prahy a vzádu o lemy a to ještě ty pneu nebyly nový, takže menší vzorek. Umíš si představit 245/45/18?


:!: mám tam 225/50 to je výška pneu 112,5 mm a 245/45 je výška 110,25 mm, 17" je 431,8 mm a 18" je 457,2 mm...to znamena ze moje sedmnact maji cisty prumer i s novym vzorkem 112,5+431,8= 544,3 a 18tky 110,25+457,2= 567,45 to znamena zvetseni v prumeru kola o 23,15mm coz je to co jsem psal predtim... takze na kazdou stranu kola je to 11,5mm takze ten jeden centimetr si myslim ze se tam musi vejit...

ale mas pravdu ze ET na predni naprave je problem...takle to mam od tlumice tak 0,5cm takze by se muselo zmensit ET a tim padme by se zvetsil prostor potrebnej pro otaceni kol do smeru jizdy...takze to tak dalsi centimetr do predu a dozadu no...to je jeste otazka jestli ten predek by se dal nejak porychtovat ale jsem optimista takze JO DAL :lol_

No a zadek .... kdyz by se ten lem co tam je bude uriznul a znova se to tam svarilo a dejme tomu o 1cm vytahly ty lemy tak aspon ty 18" na sirku 7,5" by se tam vesli jak nic .... diky tem lemum jsou zadni kola zbytecne uvnitr auta .......

ale napadlo me ze kdyz bych ve predu nechal uzsi pneu a na zadek dal napr o ty 2cm sirsi tak asi to nebude ve smyku delat dobrotu co?! to je spis pro zadokolky mit vzadu sirsi pneu :?:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned pro 07, 2008 5:13 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
MatesK píše:
Bóďa píše:
tak s tim musim nesouhlasit, protoze kdyz tam das naprihlad 245/45/18 tak to bude vysoky jak traktor... ono uz staci 235/45/17 a je to o dost vyssi. s tema 225/45/17 kdyz pominu rozmery ET a ze by muselo byt nizsi ET a upravit blatniky, proto tlumic tezko uriznes :D , tak by ses nevesel vepředu. jak uz vis, tak i 235/45/17 vepředu dře o prahy a vzádu o lemy a to ještě ty pneu nebyly nový, takže menší vzorek. Umíš si představit 245/45/18?


:!: mám tam 225/50 to je výška pneu 112,5 mm a 245/45 je výška 110,25 mm, 17" je 431,8 mm a 18" je 457,2 mm...to znamena ze moje sedmnact maji cisty prumer i s novym vzorkem 112,5+431,8= 544,3 a 18tky 110,25+457,2= 567,45 to znamena zvetseni v prumeru kola o 23,15mm coz je to co jsem psal predtim... takze na kazdou stranu kola je to 11,5mm takze ten jeden centimetr si myslim ze se tam musi vejit...

ale mas pravdu ze ET na predni naprave je problem...takle to mam od tlumice tak 0,5cm takze by se muselo zmensit ET a tim padme by se zvetsil prostor potrebnej pro otaceni kol do smeru jizdy...takze to tak dalsi centimetr do predu a dozadu no...to je jeste otazka jestli ten predek by se dal nejak porychtovat ale jsem optimista takze JO DAL :lol_

No a zadek .... kdyz by se ten lem co tam je bude uriznul a znova se to tam svarilo a dejme tomu o 1cm vytahly ty lemy tak aspon ty 18" na sirku 7,5" by se tam vesli jak nic .... diky tem lemum jsou zadni kola zbytecne uvnitr auta .......

ale napadlo me ze kdyz bych ve predu nechal uzsi pneu a na zadek dal napr o ty 2cm sirsi tak asi to nebude ve smyku delat dobrotu co?! to je spis pro zadokolky mit vzadu sirsi pneu :?:

to je sice pravda, ale už ty 225/50/17 co tam máš tam nepatřej a jak vidíš, tak dřou... a to ještě nejsou nový.

rozdíly mezi 225/45/17, což jsou rozměry, který by tam měly bejt a 245/45/18 jsou celkově o 4,34 cm vyšší. obvod těch 225/45/17 je 1993mm a těch 245/45/18 2129 mm, což je rozdíl 136 mm v obvodu, takže ti bude i jinak měřit tacho, budeš mít horší akceleraci, ale to už jsem zmiňoval. Pokud tam chceš 18" tak já osobně bych tam dal 225/40/18, protože tam jsou rozdíly minimální, rozdíl v poloměru je + 1 mm a o šířce ani nemluvim... Šířka se dá vzadu vyřešit menším ET, že by se navařily třeba přední lemy blatníků ze safrana dozadu, ale vepředu je to problém, protože tam to drhne o práh a při větším rozdílu ještě o přední podběh, kterej je plastovej, takže tam je to OK, ale ty prahy těžko uřízneš, ty plasty možná, ale plechy těžko... jo a jak jsi psal o tech sirsich zadnich pneu tak jo, je to blbost, to se dava na zadokolky.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon pro 08, 2008 9:36 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Bóďa píše:
to je sice pravda, ale už ty 225/50/17 co tam máš tam nepatřej a jak vidíš, tak dřou... a to ještě nejsou nový.

rozdíly mezi 225/45/17, což jsou rozměry, který by tam měly bejt a 245/45/18 jsou celkově o 4,34 cm vyšší. obvod těch 225/45/17 je 1993mm a těch 245/45/18 2129 mm, což je rozdíl 136 mm v obvodu, takže ti bude i jinak měřit tacho, budeš mít horší akceleraci, ale to už jsem zmiňoval. Pokud tam chceš 18" tak já osobně bych tam dal 225/40/18, protože tam jsou rozdíly minimální, rozdíl v poloměru je + 1 mm a o šířce ani nemluvim... Šířka se dá vzadu vyřešit menším ET, že by se navařily třeba přední lemy blatníků ze safrana dozadu, ale vepředu je to problém, protože tam to drhne o práh a při větším rozdílu ještě o přední podběh, kterej je plastovej, takže tam je to OK, ale ty prahy těžko uřízneš, ty plasty možná, ale plechy těžko... jo a jak jsi psal o tech sirsich zadnich pneu tak jo, je to blbost, to se dava na zadokolky.


Tak vcera sem koukal na ten podbeh a udelal jsem to stejne jak na druhym kole ze sem tu vnitrni stranu prahu zastrcil pod plech a tradá už to nedrhne akorat teda kdyz je auto hodne zkriveny a mam plnej rejd tak to lehce brnka to ale prisuzuju tomu ramenu ze se hne v tom kloubu...a vzadu uz je to taky ok :wink: ....s tema 18 myslim ze proste kdyz budu fakt chtit tak je tam nacpu :) ...bude s tim asi srani ale nejak to pujde...urcite to bude chtit zvolit dobry rozmery pneu...kazdopadne to zatim necham spat jelikoz ted kola mam a jsem s nima spokojenej takze ty 18 az tak 2010 :D

jo prostim te mohl bys kouknout na ty ramena jestli byste meli, protoze kdyz sem nad tim premyslel tak to pro me bude problem sam resit protoze nevim co presne koupit do tech ramen a nevim ani kam to dat zalisovat a jeste k tomu ani nedokazu to rameno sundat :D neco bych urcite posral :D takze bych to videl ze v lednu bych dorazil nekdy v tydnu treba s tak 4000,- a dali by sme to dohromady.... jestli by si rekl Michalovi jestli by to slo teda?! mozna dobry bylo jestli bude nekdy v tomdle obdobi si brat to volno na Biturbo tak bych dorazil :oops:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon pro 08, 2008 2:37 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
MatesK píše:
Bóďa píše:
to je sice pravda, ale už ty 225/50/17 co tam máš tam nepatřej a jak vidíš, tak dřou... a to ještě nejsou nový.

rozdíly mezi 225/45/17, což jsou rozměry, který by tam měly bejt a 245/45/18 jsou celkově o 4,34 cm vyšší. obvod těch 225/45/17 je 1993mm a těch 245/45/18 2129 mm, což je rozdíl 136 mm v obvodu, takže ti bude i jinak měřit tacho, budeš mít horší akceleraci, ale to už jsem zmiňoval. Pokud tam chceš 18" tak já osobně bych tam dal 225/40/18, protože tam jsou rozdíly minimální, rozdíl v poloměru je + 1 mm a o šířce ani nemluvim... Šířka se dá vzadu vyřešit menším ET, že by se navařily třeba přední lemy blatníků ze safrana dozadu, ale vepředu je to problém, protože tam to drhne o práh a při větším rozdílu ještě o přední podběh, kterej je plastovej, takže tam je to OK, ale ty prahy těžko uřízneš, ty plasty možná, ale plechy těžko... jo a jak jsi psal o tech sirsich zadnich pneu tak jo, je to blbost, to se dava na zadokolky.


Tak vcera sem koukal na ten podbeh a udelal jsem to stejne jak na druhym kole ze sem tu vnitrni stranu prahu zastrcil pod plech a tradá už to nedrhne akorat teda kdyz je auto hodne zkriveny a mam plnej rejd tak to lehce brnka to ale prisuzuju tomu ramenu ze se hne v tom kloubu...a vzadu uz je to taky ok :wink: ....s tema 18 myslim ze proste kdyz budu fakt chtit tak je tam nacpu :) ...bude s tim asi srani ale nejak to pujde...urcite to bude chtit zvolit dobry rozmery pneu...kazdopadne to zatim necham spat jelikoz ted kola mam a jsem s nima spokojenej takze ty 18 az tak 2010 :D

jo prostim te mohl bys kouknout na ty ramena jestli byste meli, protoze kdyz sem nad tim premyslel tak to pro me bude problem sam resit protoze nevim co presne koupit do tech ramen a nevim ani kam to dat zalisovat a jeste k tomu ani nedokazu to rameno sundat :D neco bych urcite posral :D takze bych to videl ze v lednu bych dorazil nekdy v tydnu treba s tak 4000,- a dali by sme to dohromady.... jestli by si rekl Michalovi jestli by to slo teda?! mozna dobry bylo jestli bude nekdy v tomdle obdobi si brat to volno na Biturbo tak bych dorazil :oops:
no jako urcite neni problem tam 18" nacpat, ale musej se proste dodrzet ty rozmery pneu...

na ramena kouknu, ale urco nejaky mame... a co koupit do tech ramen je uplne jednoduchy, proste jeden pravej silentblok, jeden levej, dalsi pravej a levej a pravej a levej čep, ty silentbloky jsou asi po 400,-/kus a ty čepy po 300,-/kus. samozrejme zalezi na znacce, ty cepy jsou az za 800,-/kus. a sundat to rameno bys urcite zvladl, staci odsroubovat dole tehlici z cepu, potom to jedno ulozeni v napravnici a to zadni a mas to :lol_
s biturbem chce zacit uz pristi tejden, ale on je hrozna brzda, takze v lednu to bude urcite ok, protoze v lednu to jeste bude delat nebo teprv zacne.... :lol_ ale reknu mu to..

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon pro 08, 2008 5:42 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: ned říj 28, 2007 1:55 pm
Příspěvky: 90
Bydliště: Praha
Ještě jsem Ti to nepochválil :oops: . Máš to moc hezký :D !!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon pro 08, 2008 11:30 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Amstafek píše:
Ještě jsem Ti to nepochválil :oops: . Máš to moc hezký :D !!

Zatim to neni uplne ono ale jsem skojenej,dik


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned pro 14, 2008 8:22 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 11, 2008 11:28 am
Příspěvky: 132
Bydliště: Praha 4
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 79kW / 107PS 2,2 i
Výbava: 2.0i RN
Úpravy: 17"
Plány: sříknout prahy do barvy karoserie + zrcátka, K&N filtr, podvozek
Auto snů: Renault SAFRANE Baccara BiTurbo
fakt moc pěkný :jop: co to je za rozměry? nemusel si dělat nejaky upravy? :idea:

_________________
Můj pocit je SAFRANE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned pro 14, 2008 9:43 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
safrane26 píše:
fakt moc pěkný :jop: co to je za rozměry? nemusel si dělat nejaky upravy? :idea:

225/50 17" .... vzadu jsou lehce dovnitr zahnuty lemy a vepredu "upraveny" prahy


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nový kolíska:)
PříspěvekNapsal: pon kvě 31, 2010 9:31 am 
Offline
Pokročilý

Registrován: ned led 31, 2010 6:01 pm
Příspěvky: 26
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: max.
Úpravy: vše v originál stavu.nová klimatizace,olej,filtry...výfuk,zadní ložiska...
Plány: nový lak.
Moooc pěkný kolesa :good:

_________________
Renault 5 1.4 turbo alpina (kde je mu konec....), Renault 5 1.8 GTE (toho sem chudáka zničil) , Renault 25 2.2 (už nespravil) , nissan primera 2.0 twintec (to byla chyba kupovat zlatí Rendlové :-) , RENAULT SAFRANE 2.5 20v (to je mazlík) Audi A6 TDI v6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nový kolíska:)
PříspěvekNapsal: stř čer 02, 2010 12:15 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Dík, na sraz mam pripraveny 215/50R17 letňáčky a snad je stihnu i doleštit, k tomu uz je auto z 80% v matný černý....pak to bude :good: :lol_

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz