Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 6:56 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Výlet pro díly
PříspěvekNapsal: ned dub 28, 2013 8:07 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Kutná Hora - Paris - Le Havre
povoz od Banyho přežil :good: cca 3000 km

za ty dva dny jsem tam viděl safránů a biturb víc než za celej život :lol_


Přílohy:
Poznámka: Kutná Hora
P1080125.JPG
P1080125.JPG [ 384.84 KiB | Zobrazeno 15108 krát ]
Poznámka: Paris
P1080178.JPG
P1080178.JPG [ 308.87 KiB | Zobrazeno 15108 krát ]
Poznámka: Le Havre
P1080151.JPG
P1080151.JPG [ 334.96 KiB | Zobrazeno 15108 krát ]

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výlet pro díly
PříspěvekNapsal: ned dub 28, 2013 9:13 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Tsivoe ty kola to auto uplně změnili :good: Fakt Safrana stačí dát na nějaký trochu kola a uplně ho žeru :D

Jinak sem rád, že vše bez problémů :good:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výlet pro díly
PříspěvekNapsal: ned dub 28, 2013 9:20 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no uplne bez problemu ne, to jak se to nechtelo rozjet a delalo to zvuky tak to byly maly srouby co mi prolezly kolama... :roll:
pac ty kola maj vetsi diry nez origo a na tom aute byly mensi srouby nez jsou origo
ale frantici nam dali par origo sroubu aby nam kola neodlitaly

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výlet pro díly
PříspěvekNapsal: ned dub 28, 2013 10:10 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
Příspěvky: 413
Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
Kaminkhoum
Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
Taky jsem rád že vše bez problémů :-) René je evidentně furt v dobrý kondici a těší mě, že se podíval domu :-)

_________________
Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výlet pro díly
PříspěvekNapsal: ned dub 28, 2013 10:56 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
hlavně docela zapad, protože tak 90% safranu tam bylo v tyhle barvě :)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výlet pro díly
PříspěvekNapsal: pon dub 29, 2013 6:30 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Koukám jak blázen. Tam bych si připadal s biturbem jak u nás se stříbrnou oktávkou v kombíku :) V ulici průměrně 10 stejných... :D
To jsi jel jen pro díly nebo s nějakým hlubším záměrem? Co jsi dovezl vlastně?
Hoď sem mapku trasy.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výlet pro díly
PříspěvekNapsal: pon dub 29, 2013 9:10 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
Příspěvky: 413
Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
Kaminkhoum
Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
To je sranda stejně - tady taková unikátní barva a tam je všude :-D To jsem z toho blázen

_________________
Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výlet pro díly
PříspěvekNapsal: pon dub 29, 2013 4:58 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Max900R píše:
Koukám jak blázen. Tam bych si připadal s biturbem jak u nás se stříbrnou oktávkou v kombíku :) V ulici průměrně 10 stejných... :D
To jsi jel jen pro díly nebo s nějakým hlubším záměrem? Co jsi dovezl vlastně?
Hoď sem mapku trasy.

tak žádný biturbo jsme po cestě samozřejmě nepotkali, jen u těch "bláznů" jich bylo vždycky několik před barákem :D. ale safránů tam jezdí asi tak jako u nás jedničkovejch superbů... byl jsem tam odvízt ty svoje leštěný kola kupci a pro díly. přivezl jsem spojku, intercooler, nárazník a měchy. a kromě toho jsem se konečně osobně seznámil s biturbákama z francie, měli zrovna takovou menší chlastačku... tak docela dobrý navázat s nima kontakt :good:
mapa přibližně takhle http://goo.gl/maps/wEghT

jen příště potřebuju navigaci s LPG stanicema... jeli jsme přes noc a i když jsem si předem vytipoval nonstop stanice, tak to byl docela problém a jen hledáním jsem najel desítky km navíc

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výlet pro díly
PříspěvekNapsal: pon dub 29, 2013 6:57 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
:D


Přílohy:
dsc_0011.jpg
dsc_0011.jpg [ 113.99 KiB | Zobrazeno 15063 krát ]

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výlet pro díly
PříspěvekNapsal: pon dub 29, 2013 11:13 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Ty jo, super! :-) Pěkný výletík... Takový kus už jsem dlouho nejel a docela bych si to dal. Nejlíp biturbem ;-) Ale na LPG to bylo asi míň bolestivé na prachy ;-) Já, když jel ještě Granadou, tak jsem platil v Německu 0,50 za litr a v Belgii stál litr asi 0,35. To se frčívalo... :D Těch 1500km bylo nejvíc, co jsem sám v kuse odřídil. Z Oostende do Opavy :-) A měl jsem toho docela dost, i když Granada je fakt kočááár největší. Respect!

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výlet pro díly
PříspěvekNapsal: pon dub 29, 2013 11:32 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no nakonec to vyšlo asi dvakrát dráž, než jsem původně myslel :)
tankoval jsem za 0,9 - 1 €
jel jsem s bráchou, takže jsme se střídali. sám bych to nedal. i tak to byl docela mazec, vzhledem k tomu, že jsme spali jen v autě na sedačce spolujezdce když ten druhej zrovna řídil. a to jsem samozřejmě v den odjezdu klasicky lítal všude možně, měnil kola a tak, takže jsem byl docela unavenej :lol_

zvali mě na sraz v Bordeaux, ale jednak se to asi kryje s naším srazem, za další je to ještě mnohem dál, já nemám biturbo a cesta opravdu není zadáčo :). tak snad příští rok bysme mohli ve více lidech více biturbama?

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výlet pro díly
PříspěvekNapsal: úte dub 30, 2013 1:13 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
no frantíci jsou príma kluci a hned nás zvali chlastat a francie je príma pošahaná (řidiči, dopravní značení a tak, děsný zevláci to jsou, takovej pravej opak uniformních a pravidelný řád vyznávajících skopčáků, bych řekl) a romanticky krásná :D A já se jdu dneska konečně vyspat, před výletem jsem klasicky šel spát asi ve dvě, vstával v 7 a celej den klasick lítal a od tý doby spal jen po pár minutách až hodinách na sedadle spolujezdce ve chvílích, kdy ten druhej řídil a na dnešek jsem se taky nevyspal ve svý posteli :D Ale super vejlet, konečně jsem se trochu projel po dlouhý době, viděl jsem asi 8 biturb, ostatních safranů asi víc než dohromady v česku od dob co safrany sleduju, viděl jsem po několika letech moře a taaak :D A ta šedá je fakt zajímavá, třeba ten týpek co si koupil kola měl šedý biturbo a šedou V6, no fakt tak 4 z 5 safranu tam maj šedý tvl. a to se mi po černý ta šedá vždycky líbila nejvíc a hnusný modrý asi posílali k nám nebo co, že tu žádný šedý skoro nemáme a oni zase skoro žádný modrý :D Jo a jednou jsem viděl i dva safrany za sebou na ulici jet, jinak průměrně tak každý 2 minuty jednoho v provozu, to se tady moc nestává :D

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výlet pro díly
PříspěvekNapsal: úte dub 30, 2013 6:14 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Já bych jel. Kolik tam maj červených? ;-) Za euro, to už je skoro jak za benz :-( No jo, zlatý LPG časy před 10 lety...

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výlet pro díly
PříspěvekNapsal: čtv kvě 09, 2013 6:36 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Týýý jo,tajný výlet!!!! Tak s jakým safy jste vlastně jeli.... :shock: Na LPG ?

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výlet pro díly
PříspěvekNapsal: čtv kvě 09, 2013 9:09 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no s tím šedým Banyho 2,5 na LPG :good: na pankáče :lol_

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz