|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je stř led 15, 2025 7:42 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Výlet pro díly Napsal: ned dub 28, 2013 8:07 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Kutná Hora - Paris - Le Havre povoz od Banyho přežil cca 3000 km za ty dva dny jsem tam viděl safránů a biturb víc než za celej život
Přílohy: |
Poznámka: Kutná Hora
P1080125.JPG [ 384.84 KiB | Zobrazeno 20234 krát ]
|
Poznámka: Paris
P1080178.JPG [ 308.87 KiB | Zobrazeno 20234 krát ]
|
Poznámka: Le Havre
P1080151.JPG [ 334.96 KiB | Zobrazeno 20234 krát ]
|
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Výlet pro díly Napsal: ned dub 28, 2013 9:13 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Tsivoe ty kola to auto uplně změnili Fakt Safrana stačí dát na nějaký trochu kola a uplně ho žeru Jinak sem rád, že vše bez problémů
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Výlet pro díly Napsal: ned dub 28, 2013 9:20 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
no uplne bez problemu ne, to jak se to nechtelo rozjet a delalo to zvuky tak to byly maly srouby co mi prolezly kolama... pac ty kola maj vetsi diry nez origo a na tom aute byly mensi srouby nez jsou origo ale frantici nam dali par origo sroubu aby nam kola neodlitaly
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
bany.xf.cz
|
Předmět příspěvku: Re: Výlet pro díly Napsal: ned dub 28, 2013 10:10 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm Příspěvky: 413 Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu) Kaminkhoum Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
|
Taky jsem rád že vše bez problémů René je evidentně furt v dobrý kondici a těší mě, že se podíval domu
_________________ Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994) Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Výlet pro díly Napsal: ned dub 28, 2013 10:56 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
hlavně docela zapad, protože tak 90% safranu tam bylo v tyhle barvě
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Výlet pro díly Napsal: pon dub 29, 2013 6:30 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Koukám jak blázen. Tam bych si připadal s biturbem jak u nás se stříbrnou oktávkou v kombíku V ulici průměrně 10 stejných... To jsi jel jen pro díly nebo s nějakým hlubším záměrem? Co jsi dovezl vlastně? Hoď sem mapku trasy.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
bany.xf.cz
|
Předmět příspěvku: Re: Výlet pro díly Napsal: pon dub 29, 2013 9:10 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm Příspěvky: 413 Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu) Kaminkhoum Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
|
To je sranda stejně - tady taková unikátní barva a tam je všude To jsem z toho blázen
_________________ Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994) Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Výlet pro díly Napsal: pon dub 29, 2013 4:58 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Max900R píše: Koukám jak blázen. Tam bych si připadal s biturbem jak u nás se stříbrnou oktávkou v kombíku V ulici průměrně 10 stejných... To jsi jel jen pro díly nebo s nějakým hlubším záměrem? Co jsi dovezl vlastně? Hoď sem mapku trasy. tak žádný biturbo jsme po cestě samozřejmě nepotkali, jen u těch "bláznů" jich bylo vždycky několik před barákem . ale safránů tam jezdí asi tak jako u nás jedničkovejch superbů... byl jsem tam odvízt ty svoje leštěný kola kupci a pro díly. přivezl jsem spojku, intercooler, nárazník a měchy. a kromě toho jsem se konečně osobně seznámil s biturbákama z francie, měli zrovna takovou menší chlastačku... tak docela dobrý navázat s nima kontakt mapa přibližně takhle http://goo.gl/maps/wEghTjen příště potřebuju navigaci s LPG stanicema... jeli jsme přes noc a i když jsem si předem vytipoval nonstop stanice, tak to byl docela problém a jen hledáním jsem najel desítky km navíc
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Výlet pro díly Napsal: pon dub 29, 2013 11:13 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Ty jo, super! Pěkný výletík... Takový kus už jsem dlouho nejel a docela bych si to dal. Nejlíp biturbem Ale na LPG to bylo asi míň bolestivé na prachy Já, když jel ještě Granadou, tak jsem platil v Německu 0,50 za litr a v Belgii stál litr asi 0,35. To se frčívalo... Těch 1500km bylo nejvíc, co jsem sám v kuse odřídil. Z Oostende do Opavy A měl jsem toho docela dost, i když Granada je fakt kočááár největší. Respect!
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Výlet pro díly Napsal: pon dub 29, 2013 11:32 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
no nakonec to vyšlo asi dvakrát dráž, než jsem původně myslel tankoval jsem za 0,9 - 1 € jel jsem s bráchou, takže jsme se střídali. sám bych to nedal. i tak to byl docela mazec, vzhledem k tomu, že jsme spali jen v autě na sedačce spolujezdce když ten druhej zrovna řídil. a to jsem samozřejmě v den odjezdu klasicky lítal všude možně, měnil kola a tak, takže jsem byl docela unavenej zvali mě na sraz v Bordeaux, ale jednak se to asi kryje s naším srazem, za další je to ještě mnohem dál, já nemám biturbo a cesta opravdu není zadáčo . tak snad příští rok bysme mohli ve více lidech více biturbama?
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
NeviM
|
Předmět příspěvku: Re: Výlet pro díly Napsal: úte dub 30, 2013 1:13 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
|
no frantíci jsou príma kluci a hned nás zvali chlastat a francie je príma pošahaná (řidiči, dopravní značení a tak, děsný zevláci to jsou, takovej pravej opak uniformních a pravidelný řád vyznávajících skopčáků, bych řekl) a romanticky krásná A já se jdu dneska konečně vyspat, před výletem jsem klasicky šel spát asi ve dvě, vstával v 7 a celej den klasick lítal a od tý doby spal jen po pár minutách až hodinách na sedadle spolujezdce ve chvílích, kdy ten druhej řídil a na dnešek jsem se taky nevyspal ve svý posteli Ale super vejlet, konečně jsem se trochu projel po dlouhý době, viděl jsem asi 8 biturb, ostatních safranů asi víc než dohromady v česku od dob co safrany sleduju, viděl jsem po několika letech moře a taaak A ta šedá je fakt zajímavá, třeba ten týpek co si koupil kola měl šedý biturbo a šedou V6, no fakt tak 4 z 5 safranu tam maj šedý tvl. a to se mi po černý ta šedá vždycky líbila nejvíc a hnusný modrý asi posílali k nám nebo co, že tu žádný šedý skoro nemáme a oni zase skoro žádný modrý Jo a jednou jsem viděl i dva safrany za sebou na ulici jet, jinak průměrně tak každý 2 minuty jednoho v provozu, to se tady moc nestává
_________________ Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Výlet pro díly Napsal: úte dub 30, 2013 6:14 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Já bych jel. Kolik tam maj červených? Za euro, to už je skoro jak za benz :-( No jo, zlatý LPG časy před 10 lety...
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Re: Výlet pro díly Napsal: čtv kvě 09, 2013 6:36 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Týýý jo,tajný výlet!!!! Tak s jakým safy jste vlastně jeli.... Na LPG ?
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Výlet pro díly Napsal: čtv kvě 09, 2013 9:09 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
no s tím šedým Banyho 2,5 na LPG na pankáče
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|