|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je stř dub 24, 2024 4:48 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: chod motoru Napsal: pát dub 02, 2010 6:43 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Třílitr má hydroštely, Matesku. Teda kromě biturba...
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Re: chod motoru Napsal: sob dub 03, 2010 6:50 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Třílitr má fakt hydroštely. Max má pravdu .
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: chod motoru Napsal: sob dub 03, 2010 8:50 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
no jo já sem kokot .... ale je možný, že se ucpou ne? že jakoby se zanesou bordelem....nebo aspon to byl ten udajnej problém u 2,5 volva, že se tam připejkal olej a ucpávalo se to, ne?!
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
jendys
|
Předmět příspěvku: Re: chod motoru Napsal: sob dub 03, 2010 4:59 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am Příspěvky: 288 Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
|
MatesK píše: no jo já sem kokot .... ale je možný, že se ucpou ne? že jakoby se zanesou bordelem....nebo aspon to byl ten udajnej problém u 2,5 volva, že se tam připejkal olej a ucpávalo se to, ne?! Tak to se mi nestalo,ale u Astry hned po koupi mi to měnil kamarád v servisu,mlátilo to na jednom válci.Stálo to asi 700 korun i s prací.U Safrana o tom jen čtu,ale nevím o nikom,kdo by posloužil jako příklad.Mám původní všechny /210 tis.km /
_________________ Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi
|
|
Nahoru |
|
|
daweo
|
Předmět příspěvku: Re: chod motoru Napsal: úte dub 06, 2010 10:59 am |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
nevim... osobne bych do avantu nesveril uz zadne auto... a pokud ano, asi bych trval na tom ze u provadene prace budu abych videl ze opravdu neco udelali:( jinak cena se da asi ztezi odhadnout... ale pocital bych tak 2 hodiny stelovani/cisteni ci co s tim mohou delat, 1 hodinu montaz, demontaz a co ja vim co dalsiho si vymysli - je fakt ze serizeni ventilu u meho auta bylo hotove zhruba do 1.5 hodiny vcetne nasledneho nastartovani.
_________________ Raccoon_Daweo
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|