|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je sob kvě 04, 2024 2:34 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Autor |
Zpráva |
viktoska
|
Předmět příspěvku: Uhlíky do startéru Napsal: stř úno 03, 2010 8:47 pm |
|
|
Expert |
Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm Příspěvky: 270 Bydliště: Nový Bor
|
Mám na své 3l V6i r.v.1993 startér Mitsubishi.Je na tom někdo podobně a ví,kde sehnat uhlíky?ďíky za radu.
_________________ Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Uhlíky do startéru Napsal: čtv úno 04, 2010 8:08 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Já sem na tom stejně, ale kde je sehnat nevim
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Uhlíky do startéru Napsal: čtv úno 04, 2010 8:41 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
a co koupit z Fazola apod. a dobrousit je do tvaru?
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
karabina36
|
Předmět příspěvku: Re: Uhlíky do startéru Napsal: čtv úno 04, 2010 7:58 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pát kvě 09, 2008 6:10 pm Příspěvky: 193 Bydliště: BOŽI DAR
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: zmena sani
Plány: oprava celeho laku, nebo folie
Auto snů: už mam
|
kupoval jsem ted uhliky do altiku a starteru na bi staly mne 300.napište udaje a hned to zjistim.neni dobre je brousit,každa značka uhliku je určena pro svuj alt.nebo starter jde o přilnavost.
|
|
Nahoru |
|
|
viktoska
|
Předmět příspěvku: Re: Uhlíky do startéru Napsal: sob úno 06, 2010 5:08 pm |
|
|
Expert |
Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm Příspěvky: 270 Bydliště: Nový Bor
|
Přímo ze startéru to opsané nemám.Startér jsem ale už venku měl,proto vím,že je to Mitsubishi.V technickém manuálu je tento startér označený jako typ pro velmi chladná podnebí a pod číslem M 001 T 74491.
_________________ Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
|
|
Nahoru |
|
|
karabina36
|
Předmět příspěvku: Re: Uhlíky do startéru Napsal: čtv úno 11, 2010 7:15 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pát kvě 09, 2008 6:10 pm Příspěvky: 193 Bydliště: BOŽI DAR
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: zmena sani
Plány: oprava celeho laku, nebo folie
Auto snů: už mam
|
tak uhliky jsou v autobenexu, ale lepši je mit v ruce ten stary nebo foto a neni problem.Je jich moc na tady ten starter
|
|
Nahoru |
|
|
viktoska
|
Předmět příspěvku: Re: Uhlíky do startéru Napsal: sob bře 13, 2010 5:07 pm |
|
|
Expert |
Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm Příspěvky: 270 Bydliště: Nový Bor
|
Takže uhlíky mi byly vyměněny a závada zůstala.Dnes jsem všechno,co připadalo v úvahu rozdělal a zjistil jsem následovné....špatné relátko v pojistkové skříni v motorovém prostoru.Oprava na JEDNU MINUTU mě stála 800,-za výměnu uhlíků a zbytečné starosti.Zase ale mám perfektně zmáklou proceduru sejmutí a namontování startéru.Způsob,jak jsem nakonec závadu našel byl až pedantsky promyšlenej.Kdybych se vybod na rady každý baby,kterých je mraky a zapojil mozek hned,měl bych to už dávno fertig
_________________ Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Uhlíky do startéru Napsal: pon bře 15, 2010 6:12 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Gratulace a neber to tragicky,zas se z tebe stal fachman na starter takze v pripade potreby muzes rozdavat rady na foru
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
viktoska
|
Předmět příspěvku: Re: Uhlíky do startéru Napsal: úte bře 16, 2010 3:24 pm |
|
|
Expert |
Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm Příspěvky: 270 Bydliště: Nový Bor
|
_________________ Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
|
|
Nahoru |
|
|
viktoska
|
Předmět příspěvku: Re: Uhlíky do startéru Napsal: stř bře 24, 2010 2:27 pm |
|
|
Expert |
Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm Příspěvky: 270 Bydliště: Nový Bor
|
Takže dnes jsem si vyzvednul startér s opravenou cívkou.Částka 536,-Kč.Namontoval a konečně to zase startuje jak má . Takže,vzhledem k tomu,že jsem při odstraňování závady učinil práce o dost více,než bylo vlastně nutné,stal se ze mne znalec v oboru startování.Bude-li mít někdo nějaký dotaz,rád pomohu .
_________________ Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
|
|
Nahoru |
|
|
schwayk
|
Předmět příspěvku: Re: Uhlíky do startéru Napsal: čtv bře 25, 2010 9:46 am |
|
|
Pokročilý |
Registrován: pát dub 04, 2008 6:21 pm Příspěvky: 31 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: ---
|
Ahoj, tak to bych na Tebe měl tedy dotaz, jelikož Safran se taky rozhodl nestartovat. Když otočím klíčkem tak se se startér otočí jen o kousek a někdy vůbec. Už před tím jsem s tím měl problémy, ale auto jsem jen trochu roztlačil a chytlo samo, pak se třeba na 3 měsíce umoudřilo a startovalo v pohodě. Nebo třeba na podruhé co jsem odkódoval. Teď už chytnout nechce. Chtěl jsem se zeptat co si myslíš, že to je? Mám podezření na startér. A ještě než mi to nechtělo nastartovat, tak mi to ukazovalo problémy někdy s dobíjením, že se rozsvítila kontrolka stop a baterky, ale vždy jen na chvilku a pak to zhaslo. Baterka by měla být OK, je nová. No prostě elektrika a Safrane ... Francouzi by měli dělat svíčky a ne elektriku do aut . Díky případně za rady Schwayk
|
|
Nahoru |
|
|
viktoska
|
Předmět příspěvku: Re: Uhlíky do startéru Napsal: pát bře 26, 2010 2:04 pm |
|
|
Expert |
Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm Příspěvky: 270 Bydliště: Nový Bor
|
Ahoj, budu Ti psát kroky,které učinit.Něco přidám,protože ten fenomén rozsvěcení se kontrolky dobíjení patří do jiné sféry.Může to s tím ale i souviset,protože je možné,že se Ti tam někde "ztrácí"proud.Tudíž startér nemá dostatek proudu,aby utočil motor. 1-baterka(v Tvém případě ale sai pasé,jak píšeš,že máš novou) 2-kabely od baterky + a i kostra na motor.Pro kabely od baterky bude potřeba sundat startér,abys je mohl řádně překontrolovat.Plusový vede přímo od + baterky na kontakt startéru.Je zde pak naletována další část,vedoucí k alternátoru.Alternátor je příčinou onoho rozsvěcování dobíjení.Někdy se prosvěcuje díky velkému odběru proudu v určitém momentě,kdy toho "jede"v autě trochu víc najednou a + kabel,či kostra je nedostattečně kapacitní. 3-bude-li venku startér,doporučil bych jeho demontáž a kontrolu uhlíků.Jestli je to auto krapánek starší,určitě bych nechal opravit silové kontakty na cívce.Po mé zkušenosti se nechají rozlisovat Valea i Mitsubischi.Promazat a smontovat. 4-kontrola kabelu od spínací skříňky. Pozor,kabel vede do pojistkové skříńky v motorovém prostoru.Druhé relátko zprava.Vytáhnout:zkoušečkou odzkoušet.Levý vstup je+přívod od spínací skříňky,pravý je kostra,ukostřená většinou kabílkem s očkem na jednom ze tří šroubů startéru.Přívod od spínací skříňky ale nevede přímo z ní ale po odmontování přední stěny pojistkové skříně v motoru je pod tím dole veliký konektor. 5-vyloučení závady ve spínací skříňce.Odmontovat kryt pod volantem,odpojit konektor(šedivý)a propojit + přímo.Pokud bude závada dál,spínačkou to nebude.
Možná jsem na něco zapoměl.Jedno je ale jisté.Demontáží některých krytů a pod.se dostaneš na místa,kde se po letech usadí kdejaký brajgl.Udělej si čas a vyčisti co jde.Frantíci nejsou ohledně elektriky o nic horší než ostatní výrobci.Vždycky se ale na ní podepíše letitost a vliv počasí.
_________________ Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|