Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pát dub 19, 2024 2:59 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Repase pneumatických tlumičů
PříspěvekNapsal: stř led 27, 2010 9:37 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
:shock: :shock: :shock:

není co řešit. já tlumiče komplet rozdělám. podle všeho se dají sehnat originál měchy a na ně originál kroužky a ty se dají originál stáhnout.
Dá se tedy udělat kompletní repas a výsledkem můžou být tlumiče opravdu ve stavu nových.

Tady fotky a já jdu zjistit podrobnosti :shock:

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Repase pneumatických tlumičů
PříspěvekNapsal: stř led 27, 2010 9:53 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Hmmm,tak to je paradicka!Horim nedockavosti!

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Repase pneumatických tlumičů
PříspěvekNapsal: stř led 27, 2010 9:58 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
to ja taky. uz jsem mu napsal. pokud bude trochu prijatelna cena tak to nakoupime po kamionech :lol_

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Repase pneumatických tlumičů
PříspěvekNapsal: čtv led 28, 2010 6:29 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
brečim.

Ein Luftbalg mit den 2 passenden Pressringen kostet 150 Euro

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Repase pneumatických tlumičů
PříspěvekNapsal: čtv led 28, 2010 7:08 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Za to mam sice 2 mechy,ale neni to tak zly,cekal jsem vic.Co ti napsal dal? Jak teda s tim prelisovanim a celkovou repasi tlumice?

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Repase pneumatických tlumičů
PříspěvekNapsal: čtv led 28, 2010 7:24 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
No nic, hlavne je z nemecka docela ne moc daleko, takže by se tam dalo celkem v klidu zajet, popripade mam znameho, co jezdi pravidelne nemecko - cesko (cca tyden tam, tyden tady).

Na jednu stranu je to sice dost, pro mě teď absolutně mimo, ale na druhou stranu si myslím, že když se to udělá pořádně, máš v podstatě nové tlumiče. Kdybych to dělal já, tak je určitě celé rozdělám, nechám opískovat a dát do komaxitu, zkontroluji funkci magnetů a dám tam ty nové měchy, no a pak máš vlastně "nové" tlumiče. ulozeni se da taky vicemene zrepasovat. spony se lisují tim lisem, jak jsem sem daval fotku. je to tak udelane i origo, na tlumicich starsiho data vyroby jsou spony lisovane jinak, jsou jakoby uprostred po celem obvodu splacle dovnitr a spony jsou sirsi, u novejsich tlumicu jsou prave tyto spony na nekolika mistech stlacene. zjistil jsem, kde maji tento lis v ČR a dalo by se to tam nechat nalisovat.

ten clovek ma ted u sebe 2 zadní měchy a jeden přední. do dvou týdnů bude objednávat nové, tak mu mám dát vědět, kolik jich budu chtít.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Repase pneumatických tlumičů
PříspěvekNapsal: čtv led 28, 2010 7:46 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
No je to ranec. Momentalne je to taky mimo muj rozpocet.I kdyz kdyz to tak vezmes,tak za cenu jednoho das do kupy vsechny i s cestou za nim. ;-) Chtelo by to casem sehnat jeste jednu sadu tlumicu a komplet si je takhle zrepasovat. V klidu, pomalu. On je schopny repasovat i ty magnety a celkove vnitrky tlumicu? BTW. Jak poznam,ze ty magnety jsou spatne?

Jo jeste ohledne toho komaxitu: komaxit je dost nahouby na tyhle veci,je porovity a brzy to pres nej zacne reznout. Je to spis pohledova barva nez ochrana.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Repase pneumatických tlumičů
PříspěvekNapsal: čtv led 28, 2010 9:12 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
To jo no, to spis za min docela. Co vim, tak sada novych tlumicu stala cca 130 000. Navic buhvi, jestli je jeste maji, jak uz jsem psal jinde, uz pred nejakou dobou udajne "vyskrabavali" z pobocky nejakeho servisu, ze uz to nemeli na hl. sklade.

To ja mam prave dobry, ze nemam takovy vymozenosti jako quadru a muzu tam mit zatim normal tlumice a zrepasnout si ty pneumaticke, co si koupim.

On nic nerepasuje (krome te jeho sady). Od nej je jen moznost koupit si náhradní díly na ty tlumiče. A myslim že není nic jednodužšího, než ty magnety vyzkoušet zapojit nenamontované do tlumičů, abys viděl, jestli se hýbou :jop:

hele no nevim, neni komaxit jako komaxit :). souhlasim, ze takovy ty levnejsi jsou porovity uz ze dvou metru, ale kdyz se to necha udelat nekde kvalitne, tak to vypada hezky, nevim no, nemam teda zkusenost s tim, jestli to pak rezne nebo ne, ale tvari se to, ze by nemelo :lol_. navic jinak by to asi nepouzivali origos.
ale samozřejmě existují i jiné možnosti, toto jsem jen navrhnul, může se to taky třeba nechat žárově pozinkovat a potom nastříkat třeba zlatou metlou :lol_. ale každopádně s tim něco udělat a pořádně. když už je to rozdělaný. prostě aby byly jako nový.
ani nevim, jak je to s tim potahovanim hlinikem, jestli se da potahnout treba jen cast predmetu? mozna by bylo dobre potahnout ten tlumic od spodniho talire k pistu, kde se mech dotyka tlumice, protoze to je hoodně choulostive misto a většinou je to celý nafouknutý rzí a pak se o to trhaj měchy.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Repase pneumatických tlumičů
PříspěvekNapsal: čtv led 28, 2010 9:25 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
njn,to je vyhoda s tema obyc. tlumicema. Ale s biturbem je to stejne o nicem jezdit na normalnich tlumicich kvuli narazniku.Jenom za tu chvilku uz jsem s tim milionkrat nekde chytl o zem. A to tam nemam spodni kryt,ktery je jeste trochu niz-ten by sel hnedka.
Uvidim,jak vymyslim ten zadni tlumic na ty moje mechy a asi si dodelam jednu sadu takhle a pokusim se sehnat jeste jednu sadu tlumicu a na tu bych si potom objednal ty original mechy a komplet je zrepasoval. Snad se mi to podari.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Repase pneumatických tlumičů
PříspěvekNapsal: čtv led 28, 2010 9:34 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
tak jako predni sezenes vdycky, s tema zadnima je to horsi, holt z nejake quadry no.

ja tedka nevim. byl jsem nadsenej z toho tveho reseni, ale samozrejme tedka po zjisteni, ze se daji koupit original komponenty uz se mi to tak nelibi :). tak nevim, jestli tam nechat zatim obyc tlumice (jenze zadni jsou total KO) a casem zrepasnout s original mechama nebo jednu sadu teda zrepasovat s tema "tvyma" mechama nebo co..

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Repase pneumatických tlumičů
PříspěvekNapsal: pát led 29, 2010 6:27 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Tak ja si myslim,ze rozhodujici bude jestli a jak bude to moje reseni fungovat. Obe maji svoje pro a proti.
1.Ty mechy arnott jsou celkove robustnejsi konstrukce, takze by mely vic vydrzet. Jsou stavene na provoz bez vinute pruziny, jejich vytlak je 680 kg.
2. Nesoupou se po oceli tlumice,ale po plastovem trychtyri,takze se nemuzou poskodit od rzi napadene trubky.
3. Daji se kdykoliv bez problemu koupit, do dvou tydnu je mas doma.
4. Daji se nasadit bez specialniho naradi a kdykoliv zase sundat.

Mechy boge maji jedinou vyhodu a to tu,ze je to original. Je fakt,ze pokud rizeni a kompresor funguji,tak se ty tlumice asi neznici a vydrzi fakt dost. Pokud vse ale nechodi dokonale,tak brzy odejdou.
Dalsi vec je,ze kdyz uz takovou repasi,tak by to chtelo i repasi tlumice-tj. vymena oleje,revize toho prepousteciho mechanismu,magnetu atd. Takze to je fakt na dlouho.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Repase pneumatických tlumičů
PříspěvekNapsal: pát led 29, 2010 11:14 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 05, 2008 9:48 pm
Příspěvky: 157
...to je síla!, čekal jsem že budou stát majlant, asi bláhově jsem předpokládal, že byse snad mohli vejít do 2000CZK za jeden měch, 3800CZK za kousek gumy je dost.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Repase pneumatických tlumičů
PříspěvekNapsal: pát led 29, 2010 11:57 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Max900R píše:
Tak ja si myslim,ze rozhodujici bude jestli a jak bude to moje reseni fungovat. Obe maji svoje pro a proti.
1.Ty mechy arnott jsou celkove robustnejsi konstrukce, takze by mely vic vydrzet. Jsou stavene na provoz bez vinute pruziny, jejich vytlak je 680 kg.
2. Nesoupou se po oceli tlumice,ale po plastovem trychtyri,takze se nemuzou poskodit od rzi napadene trubky.
3. Daji se kdykoliv bez problemu koupit, do dvou tydnu je mas doma.
4. Daji se nasadit bez specialniho naradi a kdykoliv zase sundat.
to mas asi pravdu. i kdyz popravde, kdyz uz to jednou budu delat, tak bych asi neplanoval, ze to budu delat jeste jednou, takze to, ze je tam potreba lisem zmackout spony by me asi netrapilo :)
Max900R píše:
Mechy boge maji jedinou vyhodu a to tu,ze je to original.
ano a o tom to je :). maji originalni rozmery. porad si myslim, ze je od vyroby pocitano s urcitym objemem toho prostoru v měchu a "bambuli". a pokud se ten prostor takto zvetsi, tlumic uz podle me nebude mit takove vlastosti. bude tam zpomaleni reakce, a ty komponenty v kufru se budou vice opotrebovavat, protoze pro zvenduti ve stejnem rozsahu bude potrebovat mech daleko vice nafouknout nez ten origo. takze kompresor bude bezet dele. nevim, co je na tom pravdy, ale mel by mit nejaky ochranny interval, ze bezi urcitou dobu a potom vypne.
i když už jsem přemýšlel, tu bambuli vylít nějakým tmelem nebo já nevím... aby se ten prostor trochu zmenšil.

Max900R píše:
Je fakt,ze pokud rizeni a kompresor funguji,tak se ty tlumice asi neznici a vydrzi fakt dost. Pokud vse ale nechodi dokonale,tak brzy odejdou.
asi to tak bude. kamos, co si kupoval nove tlumice na biturbo, tak jeden predni mu odesel po cca 10 000 km - odešly elektromagnety a ted mu asi odchazi zadni - mech. mysli si, ze je to proto, ze pri kalibraci zaměnili přední a zadní stoličky, které jsou jinak dlouhé a bylo to tedy špatně nastaveno a on s tím jezdil asi delší dobu. ale nevim no, on s tim jezdi hlavne po Praze a asi dost, takze ten podvozek dostava asi docela zabrat.

Max900R píše:
Dalsi vec je,ze kdyz uz takovou repasi,tak by to chtelo i repasi tlumice-tj. vymena oleje,revize toho prepousteciho mechanismu,magnetu atd. Takze to je fakt na dlouho.
vzdyt o tom mluvim od zacatku :). to bych udelal i v pripade aplikace tech tvych mechu. jinak nevim tedy, jestli v tech tlumicich nejaky olej je, vypada to, ze neni. ale to uvidim asi, az je rozdelam.

velke plus pro ty tvoje je urcite cena. urcite budou funguvat, ale "uz to asi nebude ono". myslim, ze kdyz by se komplet zrepasly a daly se tam original mechy, tak budou fungovat perfektne a nebude se na ne muset hooodne dlouho sahat. beru to tak, ze vec za 130 000 (dnes uz jeste drazsi nebo spise nedostupnou), kterou bych si v zivote nemohl dovolit, muzu mit za 15 000, ktere uz jsou celkem prijatelne. i kdyz samozrejme, je to "15 za kousek gumy... :roll:". ale rikam, lepsi, nez "130 za tlumice... :roll:"

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Repase pneumatických tlumičů
PříspěvekNapsal: pát led 29, 2010 1:03 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Ten rozdil objemu je maly. Musis pocitat s tim,ze ty sice zvetsis prumer,ale zvetsis ho nahore i dole,takze tim,ze se mech roluje ubiras zase vic z vnitrniho prostoru.
Bambuli vyplnit nemuzes, protoze ona prejizdi pres spodni hranu toho tlumice a presouva se pres mech.
V tlumici musi byt olej, jinak by to nefungovalo. Kolik a jakeho se ale bude zjistovat tezko. Zkus se zeptat toho typka kdyztak.
Tema elektromagnetama jsou podle me ovladane prepousteci ventily, ktere se uzavrou nebo otevrou a tim meni velikost utlumu v rezimu sport a comfort.
Ale i ty tlumice a ventily se opotrebovavaji, takze i kdyz bys v nich vymenil olej atd. tak uz stejne nebudou fungovat jako nove tlumice, nemluve o pruzine, pistnici, gumovem dorazu a hornim ulozeni, takze za 15 neziskas kvalitativne stejne tlumice. Pouze o neco lepsi stare.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Repase pneumatických tlumičů
PříspěvekNapsal: pát led 29, 2010 5:25 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
to s tim, ze se mech roluje, jsem te nejak nepochopil. original mech je snad stejne pretoceny ne?

rikam ti, podle fotek tam zadny olej neni, vse je jen "namazano". jak tedy funguji plynove tlumice? je pravda, ze z tech fotek, ktery jsem sem dal, to videt neni.

snad je ta bambule docela vyboulena dost na to, aby se tam toho dost veslo ne? predni po celem obvodu a zadni na jedne strane.
samozrejme i pruziny se casem opotrebovavaji, nicmene ty samozrejme nemas v cene novych tlumicu a daji se koupit zvlast docela za levno, predni myslim 1500,- kus, zadni nevim. nevim teda, co by se opotrebovavalo na pistnici, samozrejme se pouzivanim "ošoupává", ale to podle mě nemá na funkci tlumiče absolutně žádný vliv. stejně tak nevím, co se opotřebovává na gumovém dorazu :)..? a horni ulozeni? to take nemas v cene novych tlumicu, predni uz se neprodava a zadni stoji 11 000/ kus. nicmene u tech pneu tlumicu se da docela dobre opravit. pokud je orezle, tak obrousit a nastrikat gumovym nastrikem.
ventily se samozrejme taky "opotrebovavaji", ale myslim, ze pokud jsou funkcni tak neni duvod je tam nedat. myslim, ze je to asi posledni vec, kterou je nutno nejak repasovat nebo kupovat novou.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz