Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 3:34 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 100W žárovky
PříspěvekNapsal: stř led 20, 2010 5:25 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: ned dub 06, 2008 8:04 pm
Příspěvky: 125
Bydliště: Ostrava
Zdravím všechny. Mám dotaz. Jaké mate zkušenosti se 100W žárovkama v autech?
Jde mi o to, že mám pocit, že safránek málo svítí na klasické žárovky, ale nechci zničit paraboly.
Mám phase 1.

_________________
Škoda 120L 1985 - Liza
Škoda Forman 1993 - Meggie
Safrane 2,1 td 1994 - Homer
nyní Safrane 2,5 td 1996 - Homer II


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 100W žárovky
PříspěvekNapsal: stř led 20, 2010 8:39 pm 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 29, 2009 10:05 pm
Příspěvky: 55
Bydliště: Štětí - Roudnice nad Labem
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: RT
Úpravy: Teď aktuálně upraveno od vandala :-(
Plány: Znovu zprovoznit a dát nějak do kupy
Mám v autě 100W žárovky, svítivost je super, akorát mám trošku problém (hlavně přes léto) při delším stání se přehřívají a praskají.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 100W žárovky
PříspěvekNapsal: stř led 20, 2010 11:30 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Nejsem si tim vůbec jistej, ale mám pocit, že všechen proud teče zkrze tu páčku u volantu a ta má problém s přehříváním i s 55W, tak nevim jestli to je dobrej nápad. Já osobně to tam radši nedávám.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 100W žárovky
PříspěvekNapsal: čtv led 21, 2010 8:34 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: ned dub 06, 2008 8:04 pm
Příspěvky: 125
Bydliště: Ostrava
No vím že Peugeot 605 má zapínání světel přímo přes tu páčku, ale u safránka si zcela nejsem jist jestli to nejde přes relé.
Nemá někdo schéma?

_________________
Škoda 120L 1985 - Liza
Škoda Forman 1993 - Meggie
Safrane 2,1 td 1994 - Homer
nyní Safrane 2,5 td 1996 - Homer II


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 100W žárovky
PříspěvekNapsal: čtv led 21, 2010 9:01 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
No kdyz sem to na ty pacce daval na kontakty růčo, tak to dávalo docela slušný rány, takže si myslim, že to jede zkrz to. Schema bude nekde v manualu...ale hledej to :lol_

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 100W žárovky
PříspěvekNapsal: sob led 23, 2010 8:05 am 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: ned dub 06, 2008 8:04 pm
Příspěvky: 125
Bydliště: Ostrava
No já vždycky slyším cvaknout i nějaké relátko při zapínání světel.
No pokud to jde přes páčku, tak to radši měnit nebudu. Necham tak. Každopádně mám pocit, že to stěma předníma parabolama úplně dobře nevymysleli.

_________________
Škoda 120L 1985 - Liza
Škoda Forman 1993 - Meggie
Safrane 2,1 td 1994 - Homer
nyní Safrane 2,5 td 1996 - Homer II


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 100W žárovky
PříspěvekNapsal: sob led 23, 2010 10:16 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Jestli ti jde o to ze to malo sviti, tak jedna vec je, ze musis ty svetla vycistit - to vis za 15 let je tam bordelu neuveritelnyho, i kdyz neni tolik videt.
Dalsi dost zásadní vec je, ze kdyz s tema svetlama nekdo nekdy šaškoval, tak je mohl rozladit - jako napriklad u me. Takze dalsi vec je nechat seřídit.
Dalsi nemalo dulezity je ze na tech parabolách ty odrazový plochy se docela loupu časem, ale i vysokou teplotou - a 100W zarovkama tomu rozhodne nepomuzes, kdyz vypousti o dost tepla víc.

Jinak samotny reseni obvodu si myslim, ze delali lidi, kteri vedeli, co delaj a uz to parkrat delali, takze bych to asi zbytecne nerozebiral. I to ze nikdo nepocital s tim ze tam nekdo bude davat 100W zarovky :wink:
Je taky pravda, ze ja kdyz jsem tam dal 100W zarovky, tak mi za par mesicu odesel ovladac. Jestli to spolu souvisi nebudu hádat, ale proste uz tam 100W zarovky nedam :)

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 100W žárovky
PříspěvekNapsal: sob led 23, 2010 10:29 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
já bych je tam rozhodně nedával. osobní zkušenost s tím sice nemám, ale určitě vyzařují více tapla -> vypálení parabol a je to vetší zátěž na elektriku -> eventuleně riziko zpečení kontaktů ve světle a zničení už tak choulostivé přepínací páčky.

ony ty světla svítí špatně asi už od výroby, ale není na škodu je rozebrat a pokud jsou vypálené paraboly (většinou nad žárovkami samozřejmě), tak to přinejmenším stříknout chromovým sprejem, ještě lépe, nechat je nově nachromovat nástřikem, ty paraboly můžou vyjít tak na 1000,-. ještě lépe, dát nová skla. když jsem je rozdělal, střík chromem vypálená místa a dal nová skla, tak hoodne prokoukly předtim byly žlutý... a svítivost se taky o něco málo zlepšila. a jak říká mates, určitě seštelovat. zkontrolovat funkčnost štelování a naklápění. až je budeš mít rozebrané tak si hlavně všimni, jestli někdo z potkávaček nesundal clonítko. pokud ano, určitě ho tam dát (nějaké tu dyžtak mám). to clonítko uvidíš i teďka přes složená světla.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 100W žárovky
PříspěvekNapsal: pon zář 13, 2010 9:16 am 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 31, 2010 1:24 pm
Příspěvky: 122
Bydliště: Č. Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: RN
Úpravy: dáno do kupy po bouračce, z ph1 na ph2
Já s nimi zkušenost mám. Nejprve jsem je dal do potkávaček, když jsem je rozsvítil, tak se to zdálo ok, ale když jsem k tomu zapnul dálkový.. :lol: na přístrojovce se rozsvítily najednou obě kontrolky (potkávačky i dálkový) a žárovky (55W) co byly v dálkových se rozletěly (což mimochodem dost zamrzelo, protože to byly OSRAMky za 350,-). :-?
Teď to mám obráceně - v potkávacích 55W v dálkových 100W, už to mám takhle půl roku a zatím ok. Ale je pravda, že vyšší teplota parabole asi moc nesvědčí, jenže budu předělávat předek na ph2 a tyhle paraboly co tam mám jsou už stejnak napůl slepý, takže jsem to moc neřešil.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 100W žárovky
PříspěvekNapsal: úte zář 14, 2010 9:57 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Jak už jsem zmínil asi nahoře - Problem je taky v tom, že ten proud protýká i zkrz ovladač světel u volantu. Ten je má uvnitř plastový jezdec, který se rád roztýká i s 55W žárovkama. No a ta páčka už začíná být docela problém sehnat.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 100W žárovky
PříspěvekNapsal: stř zář 15, 2010 8:36 am 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 31, 2010 1:24 pm
Příspěvky: 122
Bydliště: Č. Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: RN
Úpravy: dáno do kupy po bouračce, z ph1 na ph2
To je pravda, už mám doma dvě a nedávno mi odešla i ta druhá. Vyřešil jsem to tak, že jsem vodítka toho kontaktu co spíná potkávačky odlil z epoxidového lepidla, teplotně by to mělo vydržet nějakých 150 stupňů, takže to snad vydrží, do té druhé páčky si asi celý ten jezdec nechám vysoustružit z něčeho, co se nerozteče a bude klid. každopádně s tou páčkou je to věčný boj. :lol_


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 100W žárovky
PříspěvekNapsal: čtv zář 16, 2010 10:02 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Tak jestli bych ti při výrobě mohl jakokoliv pomoc, tak dej vědět. Protože přesně tohle jsem chtěl udělat, jenže v těhle vodách nemám ani trochu zkušeností, takže bych to nedal dohromady. :good:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 100W žárovky
PříspěvekNapsal: ned zář 19, 2010 8:54 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: ned čer 13, 2010 8:24 pm
Příspěvky: 43
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: RT
Tak jak to vlastně je, proud jde naplno přes páčku nebo přes relátko? Když naplno tak by šlo připojit tam relátko a je klid.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 100W žárovky
PříspěvekNapsal: pon zář 20, 2010 7:52 am 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 31, 2010 1:24 pm
Příspěvky: 122
Bydliště: Č. Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: RN
Úpravy: dáno do kupy po bouračce, z ph1 na ph2
Žádné relé tam není, což je zvláštní, protože všechno ostatní přes relé je. Zrovna tohle moc dobře klucí nevymysleli.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 100W žárovky
PříspěvekNapsal: stř zář 22, 2010 12:14 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 31, 2010 1:24 pm
Příspěvky: 122
Bydliště: Č. Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: RN
Úpravy: dáno do kupy po bouračce, z ph1 na ph2
MatesK píše:
Tak jestli bych ti při výrobě mohl jakokoliv pomoc, tak dej vědět. Protože přesně tohle jsem chtěl udělat, jenže v těhle vodách nemám ani trochu zkušeností, takže bych to nedal dohromady. :good:


Tak po dalším selhání páčky už mi došla trpělivost a nechám to vysoustružit z nějakého odolnějšího materiálu. Udělám toho kdyžtak víc a když budeš chtít, tak ti pošlu vzorek na zkoušku :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz