Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pát dub 19, 2024 8:20 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: z 2 safranu 1
PříspěvekNapsal: úte led 12, 2010 7:34 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
Zrejme tahle otazka bude stvorena primo pro Bodu, ale mozna i nekdo jiny dokaze dat dobre rady. Jelikoz muj motor v safranovi je nejaky podezrely... tak se ho chystam vymenit za jinou 2,2l 101kw bestii.... Zajima mne jake nastrahy mne cekaji pri vymene motoru z auta do auta a kolik to muze stat.

a) mam tedy 2 safrany, ze kterych chci vyrobit 1 a tudiz mi zbude spousta dilu, kterych se mohu zbavit bud na vrakovisti/sbernych surovinach, nebo si cas od casu nekdo rekne ze by neco chtel a muzeme se domluvit ze neco dostane

b) kolik muze stat vymena motoru?

c) druhy motor je treba pretesnit, prvni motor mi i pres vymenu RJ za tu ktera by tam mela byt stale hlasi problem se vstrikovaci - navic problem meho motoru je ten, ze z nejakeho duvodu jeho vykon je horsi nez u 1.2 htp fabie:( coz je docela tragicke zjisteni.... maximalka je nekde u 150kmh a ze 120 uz to jde nahoru sakra pomalu. pri provozu na lpg se to zda lepsi, ale ne o moc. akcelerace je pryc, motor na volnobeh do zahrati chcipa, at jiz jedu na lpg nebo na benzin. Proto je tu otazka co muze byt vyhodnejsi... prekrouzkovat a pretesnit motor z auta jez mam koupene na ND a nebo zkusit odhalit kde je problem u meho motoru? ... ztratu vykonu pozoruji dlouhodobeji, po vymene stredniho a koncoveho dilu vyfuku to bylo ale hodne razantni. Vim ze mi netesni vpredu vyfuk, kat bude docela brzdit, ale co dalsiho muze delat takovehle problemy? Prehazovani motoru je naplanovane pripadne nekdy na leto...

d) jak moc se lisi po strance ridici jednotky v mot prostoru ta co jest u 2,2l 101kw safrana RN/RX a jeste jedne a u 2,2l 101kw zakladni verze? lisi se vubec v necem? - jde mi ciste vzhledem k motoru. Pokud to neumi ovladat auto klimu, preziju... ale jde ciste o motor.



moc diky za odpovedi, ktere mi pomohou ze dvou safranu vyrobit jednoho, ktery bude snad uz ve stavu, ze se nebude muset nic na nem delat....


PS: zmena motoru bude provadena nekde v oblasti bratislavy zrejme... tak ze pokud vite o nekom solidnim smerem k dunajske strede... urcite se zlobit za kontakt nebudu

PS2: v soucasne dobe jsou obe auta provozuschopna (safran na ND prisel o prave brzdice ktere budou nekdy v blizke dobe nahozeny ty co jsem tam mel ja), maji technickou

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: z 2 safranu 1
PříspěvekNapsal: úte led 12, 2010 7:52 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jenom ze dvou? :lol_

s tou klimou nevím, protože s přehazováním motoru nemám u ničeho jiného než třílitra zkušenosti, kazdopadne myslim ze v jednotce bude neco jako "je zapla klima, pridej otacky"

jinak nevim, nevidim v tom zadny problem. prehodit motor spolu s motorovym svazkem, ECU motoru, dekoderem a klicky (pokud ma darce imobiliser, pokud ne tak bez dekoderu a klicku).
kdybys nemel problemy s elektrikou tak prehodit pouze motor a na nej prehodit původni elektricky svazek.
jinak co je na tom darci KO? nebylo by lepsi investovat do nej? kdyz ctu, co mas porad za problemy s tim tvym.

jinak kabelaz auta je rozdelena v podstate na ctyri hlavni casti - motor, prava strana (pod blatnikem do interieru), leva strana (-ll-) a interier.


kolik to může stát netuším, se servisy zkušenost nemám.


predpokladam, ze jsi vse kolem toho vstrikovani kontroloval..?
takova zakladni vec jako ze treba pricpanej vstrikovac a nasledne propalenej pist nebo podobna silenost jejiz dusledkem by bylo to, ze to tak spatne jede, tam asi neprobehla ze? :)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: z 2 safranu 1
PříspěvekNapsal: úte led 12, 2010 9:16 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
Bóďa píše:
jenom ze dvou? :lol_

s tou klimou nevím, protože s přehazováním motoru nemám u ničeho jiného než třílitra zkušenosti, kazdopadne myslim ze v jednotce bude neco jako "je zapla klima, pridej otacky"

jinak nevim, nevidim v tom zadny problem. prehodit motor spolu s motorovym svazkem, ECU motoru, dekoderem a klicky (pokud ma darce imobiliser, pokud ne tak bez dekoderu a klicku).
kdybys nemel problemy s elektrikou tak prehodit pouze motor a na nej prehodit původni elektricky svazek.
jinak co je na tom darci KO? nebylo by lepsi investovat do nej? kdyz ctu, co mas porad za problemy s tim tvym.

jinak kabelaz auta je rozdelena v podstate na ctyri hlavni casti - motor, prava strana (pod blatnikem do interieru), leva strana (-ll-) a interier.


kolik to může stát netuším, se servisy zkušenost nemám.


predpokladam, ze jsi vse kolem toho vstrikovani kontroloval..?
takova zakladni vec jako ze treba pricpanej vstrikovac a nasledne propalenej pist nebo podobna silenost jejiz dusledkem by bylo to, ze to tak spatne jede, tam asi neprobehla ze? :)




hmm darce imobiliser ma.. ten muj imobiliser mel tez... ale radsi bych asi pouzival normalni klicky (infra odemykani) a ne to co je tam ted... ale rekneme ze to je asi to nejmensi, na co si zvyknu.

proc neinvestovat do darce? nema napsany lpg, muselo by se to cele prehodit,, je vic otukanej zvenci nez muj (co se tyce kovovych dilu), muj ma vic elektroniky ktera casem mozna bude fungovat vsechna. navic muj je na ceskych spz, ten druhej na sr spz..

jinak kdybych vedel co mne se safranem (timhle konkretnim) bude cekat... opravdu bych to auto nekupoval a vyhl bych se mu obloukem:( ano je to pohodlne... ale za jakou cenu:(

hmm co vsechno kolem vstrikovani mam kontrolovat? a kdyz budu tohle rozebirat.. co vsechno vlastne musim hned menit bo vim ze pri vymene tesneni v motoru se maji menit srouby a ty pry jsou pomerne drahe -> rozebirat se mi motor ted moc neche... ale treba zjistim ze tam je nejaka blbost.. ale dovnitr jsem se chtel zacit divat az nejak pred planovanou vymenou motoru ale kdyz reknes jak jednoduse zkontrolovat vstrikovace / pisty... a jak dlouho to zhruba zabere (bez cisteni) tak mozna to zvazim a soupnu na nejakej budouci vikend...

jinak jelikoz jsou to shodne motory, tak by kabely snad mohly byt zachovany...

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: z 2 safranu 1
PříspěvekNapsal: úte led 12, 2010 9:42 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
no jako 150kmh max je hodne zly, to by se vyplatilo zajet na premereni tlaku ve valci...kdyz to ne tak zajet za litr na diagnostiku, kdyz tam z nejaky duvodu nevyjede hromada veci ktery jsou KO, tak pak bych to resil asi....takle to vyjde na prd a mozna se usetris velkyho jebani s prendavanim motoru a kebelaze(tudíž asi i celej interier pryč ne?!)....

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: z 2 safranu 1
PříspěvekNapsal: úte led 12, 2010 10:13 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
mozna bych zkusil vymenit vstriky z toho druheho motoru. to by nemelo zabrat moc casu. pisty bez rozebrani motoru zkontrolujes tezko, ale to by to muselo bejt hoodne v pr...
jde o to, jak moc se s tim chces jebat a jestli je to zavada jen elektronicka nebo je KO motor.

samozrejme, motorovej svazek muzes nechat puvodni, ale myslel jsem, ze mas nejakou elektronickou zavadu, takze by asi bylo lepsi prehodit to komplet z toho druheho, pokud by to nahodou bylo v kabelazi. infra odemykani ti samozrejme zustane.

jake tesneni mas porad na mysli? kdyz mluvis o tech sroubech tak predpokladam pod hlavou..?

mates: mluvim o motorove kabelazi takze proc vyhazovat interier :lol_
ale jinak v podstate souhlasim, ale predpokladam, ze na diagnostice uz byl..? zmereni tlaku by za to asi stalo, ale jak rikam, pokud ma k dispozici jiny auto s dobrym motorem tak zase proc se s tim tak babrat..

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: z 2 safranu 1
PříspěvekNapsal: stř led 13, 2010 12:00 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
panstvo len na upresnenie,ten darca je odo mna. a v motore je problem len v kruzkoch. skusal som na ceste 5000 ot/min a nebol problem. na obchvate v ba 180 kmh. vymenit kruzky,tesnenia,a je v poriadku. mne sa donho uz nechcelo tlacit peniaze,tak som ho posunul daveovi. uvidime,mozno casom bude dalsi,ale uz naftak. aj tymto sa zatial lucim,ale sem tam sem zaskocim.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: z 2 safranu 1
PříspěvekNapsal: čtv led 14, 2010 1:58 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
nolimit píše:
panstvo len na upresnenie,ten darca je odo mna. a v motore je problem len v kruzkoch. skusal som na ceste 5000 ot/min a nebol problem. na obchvate v ba 180 kmh. vymenit kruzky,tesnenia,a je v poriadku. mne sa donho uz nechcelo tlacit peniaze,tak som ho posunul daveovi. uvidime,mozno casom bude dalsi,ale uz naftak. aj tymto sa zatial lucim,ale sem tam sem zaskocim.



Nolimit: uz jsem te zminil nekde mozna v jine sekci :]... jenom, kdy jsi zhruba menil rozvody pls?


Mates: interier z vetsi casti zustane, z mensi casti se poprehazi (zalezi co kde bude v lepsim stavu a jak moc se mi bude chtit prehazovat "koberecky, zrdcatka, madylka...."


Boda: diagnostika - no to bych musel nejdriv vedet, kdo je ochotnej to udelat a rici pravdu... posledni diagnostika pred rokem pry byla komplet OK, hlavni technik rekl ze i muj motor je naprosto OK..... byt uz tehdy musel byt mirne KO... bo zas takovej rozdil ve vykonu tu neni.
tesneni: jop.. to tesneni pod hlavou... vim ze urcite menim tesneni pod vikem ventilu.. trochu mi tam strika olej... (teda zda se mi ze tam strika aspon podle povodne co tam min vikend byla (zhruba pull litru oleje, ale takoveho zahumuseneho... dhouho skladovaneho)


ted projdu technickou a jde se pomalu oddelavat jedna cast auta za druhou (kat, vymena svicek a podobne) treba se zjisit ze to byl jen kat a vse bude ok.. byt tomu plne neverim.

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: z 2 safranu 1
PříspěvekNapsal: čtv led 14, 2010 2:08 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Bóďa píše:
pokud ma k dispozici jiny auto s dobrym motorem tak zase proc se s tim tak babrat..


No tak samozrejme pro me je jednodusi zajet na diagnostiku a premereni tlaku - dat za to litr dva, stravit tim cca dve hodiny. Ale pro nekoho je samozrejme jednodusi prehazovat motory atd.... :lol_ - To je výhradně na Bóďu, aby se někdo zbytečně neurážel :wink:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: z 2 safranu 1
PříspěvekNapsal: čtv led 14, 2010 3:26 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
MatesK píše:
To je výhradně na Bóďu, aby se někdo zbytečně neurážel :wink:



nooo ja se urazet urcite nebudu:P ale co se tyce proverovani jak mi foukaji valce... tak to je v planu... ale jak rikam - prvni je technicka, druha je vyhozeni katu, vymena svicek, treti je vymena kabelu (ted jsem vymenoval hlavu rozdelovace a dost to pomohlo co se tyce klepani motoru - jaksi uz jsem tam nemel ty "kovove tycky" ale byl jsem ciste pod urovni plastu...

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: z 2 safranu 1
PříspěvekNapsal: čtv led 14, 2010 4:42 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Tak ja myslim ze diagnostiku by zvladl Renault,u nas za to chteji 5kil a bezproblemu mi to cele projel byla to 95 3.0 12v sice Laguna ale je to podobne

_________________
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009
Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana
Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana
Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany
Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: z 2 safranu 1
PříspěvekNapsal: čtv led 14, 2010 4:47 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
ToJa píše:
Tak ja myslim ze diagnostiku by zvladl Renault,u nas za to chteji 5kil a bezproblemu mi to cele projel byla to 95 3.0 12v sice Laguna ale je to podobne



odkud ze jsi?

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: z 2 safranu 1
PříspěvekNapsal: čtv led 14, 2010 6:07 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Má to v Nicku..... :oops:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: z 2 safranu 1
PříspěvekNapsal: čtv led 14, 2010 7:12 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Je to kousek od Uherskeho Hradiste,dokonce to nedelal XR 25 ale tou novejsi,ted nevim jak se to jmenovalo,myslel sem ze ta moje pujde plnohodnotne jen tou 25 ale slo to i touto

_________________
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009
Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana
Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana
Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany
Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: z 2 safranu 1
PříspěvekNapsal: čtv led 14, 2010 7:28 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Dle mého názoru jde plnohodnotná diagnostika safranu jen podle kufru XR25 - (a to ještě musí mít k tomu kartičky v češtině).Ostatní diagnostikou např. přes note-book se jim nepodaří zkontrolovat - (podle mě) - všechna čidla,snímače motorky,klimi apod. Max. ti udělají jen základní diagnostiku-(osobní zkušenost).

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: z 2 safranu 1
PříspěvekNapsal: čtv led 14, 2010 8:40 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Nemuzu si vzpomenout co to bylo,nebyl to notebook byla to obrazvovka dotykova a kabel od ni co muzu posoudit umela vsecko co umela XR 25,na te sem byl 2x

_________________
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009
Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana
Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana
Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany
Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz