Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 3:19 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: z 2 safranu 1
PříspěvekNapsal: čtv led 14, 2010 8:53 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
všechny diagnostiky umí motor a RJ motoru. Horsi to je s tím ostatním, tam pomuze jen xr25.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: z 2 safranu 1
PříspěvekNapsal: čtv led 14, 2010 9:02 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Souhlas.Tak jsem to myslel.Tady u Plzně je supéér servis,kterej mi dělal - komplet 2x diagnostiku na safíru a 1x na tátovu cliu na XR25 po 300kč.Absolutní vstřícnost a spokojenost.Max jistě potvrdí,že když to řeknu o někom já,tak to sedí-(LPG).Alespoň tady na plzeňsku...

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: z 2 safranu 1
PříspěvekNapsal: čtv led 14, 2010 10:00 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Nemohu než souhlasit s Robíkem! :good:

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: z 2 safranu 1
PříspěvekNapsal: čtv led 14, 2010 11:24 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
tak ze abych se preci jen do plzne vydal:D no co uz... za informaci o aute to stoji

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: z 2 safranu 1
PříspěvekNapsal: sob led 16, 2010 6:58 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: čtv lis 19, 2009 10:31 pm
Příspěvky: 38
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: dost slušná :)
Auto snů: Laguna 1 ph2, 3.0 V6 24V BiTurbo Baccara, 4x4, 4control...prípadne LagunaIII coupé 3,5V6 BiTurbo 4x4, 4control, Initiale,biela perleť a aby to malo aspoň 350-400PS, nie úbohých 240PS s automatom :((
Som z Považskej Bystrice, práve tiež komplet robím segre Safrane 2,2Vi (12V), automat, mám tu pána, čo robil v Renaulte v PB mechanika, má originál XR25+to najdôležitejšie=> vedomosti a skúsenosti So Safranmi, Lagunami a vobec Renaultmi v rokoch cca 93-98 . Keby dačo, zazvoň mi na 0949 111 049, ak budem môsť, poradím, pomôžem kde čo lacnejšie zohnať, kúpiť...
Motor som dal kompletne rozobrať, menili sa všetky tesnenia, guferá, prebrúsila sa hlava, nové piestne krúžky...ten motor ti hrubým odhadom zožerie tak 450euro na oprave vrátane práce+rozvody+vodná pumpa, pričom skrutky na hlavu som nemenil, pôvodné boli ešte použitelné a nové skrutky stáli najlacnejšie okolo 65euro ak sa nemýlim. To ešte veľa vecí (prasknutý hliníkový medzikus medzi blokom a vaňou, ulámané hliníkové držiaky) riešim cez známych, kamarátov a podobne...
K tomu automat ma prestal baviť, tak som ho celý zbalil a odviezol do www.kaps.cz na kompletnú plnohodnotnú repasáciu+revízia meniča, všetko so zárukou 6 mesiacov => 25,300Kč bez DPH :-? ....atď. Vyzerá to tak, že predbežne sa oprava Safrane zastaví na sume 3500euro...a to ostane v pôvodnej ošumelej obúchanej kasni :roll: . Po technickej stránke však bude (ako) nový...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: z 2 safranu 1
PříspěvekNapsal: úte úno 09, 2010 12:22 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
VladoOC_cz píše:
Som z Považskej Bystrice, práve tiež komplet robím segre Safrane 2,2Vi (12V), automat, mám tu pána, čo robil v Renaulte v PB mechanika, má originál XR25+to najdôležitejšie=> vedomosti a skúsenosti So Safranmi, Lagunami a vobec Renaultmi v rokoch cca 93-98 . Keby dačo, zazvoň mi na 0949 111 049, ak budem môsť, poradím, pomôžem kde čo lacnejšie zohnať, kúpiť...
Motor som dal kompletne rozobrať, menili sa všetky tesnenia, guferá, prebrúsila sa hlava, nové piestne krúžky...ten motor ti hrubým odhadom zožerie tak 450euro na oprave vrátane práce+rozvody+vodná pumpa, pričom skrutky na hlavu som nemenil, pôvodné boli ešte použitelné a nové skrutky stáli najlacnejšie okolo 65euro ak sa nemýlim. To ešte veľa vecí (prasknutý hliníkový medzikus medzi blokom a vaňou, ulámané hliníkové držiaky) riešim cez známych, kamarátov a podobne...
K tomu automat ma prestal baviť, tak som ho celý zbalil a odviezol do http://www.kaps.cz na kompletnú plnohodnotnú repasáciu+revízia meniča, všetko so zárukou 6 mesiacov => 25,300Kč bez DPH :-? ....atď. Vyzerá to tak, že predbežne sa oprava Safrane zastaví na sume 3500euro...a to ostane v pôvodnej ošumelej obúchanej kasni :roll: . Po technickej stránke však bude (ako) nový...



mohl by jsi se ho pripadne zeptat... na kolik by vyslo komplet opraveni? predelani? co ja vim jak tomu rici - proste elektrika motoru vcetne koster a a vseho co je k tomu treba?

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: z 2 safranu 1
PříspěvekNapsal: sob úno 13, 2010 8:25 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: čtv lis 19, 2009 10:31 pm
Příspěvky: 38
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: dost slušná :)
Auto snů: Laguna 1 ph2, 3.0 V6 24V BiTurbo Baccara, 4x4, 4control...prípadne LagunaIII coupé 3,5V6 BiTurbo 4x4, 4control, Initiale,biela perleť a aby to malo aspoň 350-400PS, nie úbohých 240PS s automatom :((
daweo píše:
mohl by jsi se ho pripadne zeptat... na kolik by vyslo komplet opraveni? predelani? co ja vim jak tomu rici - proste elektrika motoru vcetne koster a a vseho co je k tomu treba?

Opravy som si robil sam, on sa do elektriky nechce pustat, on len nastavi vsetky funkcie tak ako maju byt podla hodnot co su v kufriku, nastavi klapky, krokove motorceky a vobec cely ten balast..... Ked bol daky problem, tak mi povedal hento si rozober, vycisti, toto si vymen, toto zozen nove...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: z 2 safranu 1
PříspěvekNapsal: pon úno 15, 2010 2:09 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
VladoOC_cz píše:
daweo píše:
mohl by jsi se ho pripadne zeptat... na kolik by vyslo komplet opraveni? predelani? co ja vim jak tomu rici - proste elektrika motoru vcetne koster a a vseho co je k tomu treba?

Opravy som si robil sam, on sa do elektriky nechce pustat, on len nastavi vsetky funkcie tak ako maju byt podla hodnot co su v kufriku, nastavi klapky, krokove motorceky a vobec cely ten balast..... Ked bol daky problem, tak mi povedal hento si rozober, vycisti, toto si vymen, toto zozen nove...



supr... myslis ze by jsi mi mohl pofotit a udelat mensi navod, co a jak je napojene na motoru? bo pokud mi selhal imobilizer (cemuz chovani auta odpovida) rad bych se ho zbavil pokud to bude aspon trosicku mozne.... tj napojit vse tak jak to bylo pred jeho pripojenim. Respektive, kdyz by jsi byl schopny udelat nejake schema, nakreslit zhruba kde co je (s popiskem typu - vpravo dole u osy kola se nachazi posilovac rizeni, vede z nej u mne ruzovej, modro fialovej a flekatej drat. flekatej vede do svazku kabelu, ktery vede do interieru, ruzovej k prevodovce a modrofialovej do svetel) byl bych silene moc vdecny... Fakt jsem zvedavej... co v tom servise vyvedli... ze imobilizer zacal takhle zlobit:( - a to meli jen menit tesneni pod vikem ventilu, protahnout to technickou



PS: az bude nekdo shanet kabely mezi svicky a rozdelovace, vrele NEDOPORUCUJU kupovat BOSH ( http://autokelly.cz/#PATH=3761801;1104; ... SD=0|ST=0| ) - kabel, ktery ma byt do prvniho valce (ma mit prodlouzenej nastavec) ma nejkratsi kabel a tudiz nedosahne na rozdelovac. Predpokladam ze nikdo nemohl rozdelovac jen tak premistit z jedne strany motoru na druhou:D. Podle cloveka ze servisu jim firma BOSH potvrdila (kdyz nejaky poslicek z boshe dovezl nove (stejne) kabely) ze maji celou radu kabelu zrejme vadnou.

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: z 2 safranu 1
PříspěvekNapsal: pon úno 15, 2010 10:41 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: čtv lis 19, 2009 10:31 pm
Příspěvky: 38
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: dost slušná :)
Auto snů: Laguna 1 ph2, 3.0 V6 24V BiTurbo Baccara, 4x4, 4control...prípadne LagunaIII coupé 3,5V6 BiTurbo 4x4, 4control, Initiale,biela perleť a aby to malo aspoň 350-400PS, nie úbohých 240PS s automatom :((
So schemami ti asi nepomozem, to nezvladam :( . Mam len tie pdf subory co su k dialogysu a co som odtialto stiahol..
Co sa kablov tyka, tak tie som teraz daval nove a tiez Bosch, bral som cez autobenex a dosli OK. Aj hlavu rozdelovaca som dal novu, vsetko pasuje, namontovane a bezi to :) .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: z 2 safranu 1
PříspěvekNapsal: úte úno 16, 2010 4:59 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
VladoOC_cz píše:
So schemami ti asi nepomozem, to nezvladam :( . Mam len tie pdf subory co su k dialogysu a co som odtialto stiahol..
Co sa kablov tyka, tak tie som teraz daval nove a tiez Bosch, bral som cez autobenex a dosli OK. Aj hlavu rozdelovaca som dal novu, vsetko pasuje, namontovane a bezi to :) .



to je nejaky divny:D a kupoval jsi ty same kabely bosh?

jinak... co se tyce schemata... teoreticky pokud to mas moznost nejak odfotit... to by tez pomohlo

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz