Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pát dub 19, 2024 5:31 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 3.0 vs. 3.0 BiTurbo
PříspěvekNapsal: čtv čer 14, 2007 9:57 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Čím vším se ty motory liší? Přemýšlím, jak moc těžké by bylo tam dát to turbo... :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát čer 15, 2007 8:53 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Brácha si chce udělat z 3,0 biturbo :lol:. Ale samotné motory bych řekl že se snad ani moc neliší. Ale co vím, tak jsou jiné písty, jsou "tenčí", protože biturbo má jiný kompresní poměr. Potom věci co nejsou z přímo části motoru, tak samozřejmě spojka, převodovka a takový věci. A vejfuk samozřejmě :P No a pak ještě taková prkotina: ty dvě turba :lol:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát črc 27, 2007 3:18 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
bylo by to hoodne slozity a nakladny, ale samo by to slo... nezapomen na intercooler, privezt do turb a z turb olej, privezt do turb a z turb vodu na chlazeni atd. je to pomerne komplikovany zarizeni, ten biturbo motor :P

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 15, 2007 7:49 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Tak jsem se o to trochu zajimal a jsou tam i jine ventily a vic veci...To se nevyplati.Lepsi a levnejsi je koupit hotove Biturbo,to je jiste. I kdyz ted byl na Ebayi komplet biturbo motor za 1800


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 16, 2007 8:55 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
fakt? za 1800? sem nevidel. ale jde o to, ze ten biturbo motor je ti docela na nic :) co zbytek? 4x4, jina kastle, prevodovka, narazniky, intercooler, vejfuk, proste uplne vsechno ostatni co s biturbem souvisi? :)
nemas odkaz na ten prodej? nebo aspon na prodavajiciho? docela by se z biturba neco hodilo, tak jestli to nema. jinak na biturbo motoru je takovejch jinejch veci... :roll:. ale podivej se na jakuba z renaultclubu, kterej si postavil bmw 750i biturbo (444 PS). podivej se na jeho stranky a procti si to vsechno, stoji to za to http://www.volny.cz/bmw750ial/

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 21, 2007 3:20 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Bylo to na francouzskem Ebayi.Našel jsem to normálně.Jestli už to tam není, tak smůla.

Jinak ten bavor je hustýý!!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned zář 02, 2007 12:41 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
Max900R píše:
Tak jsem se o to trochu zajimal a jsou tam i jine ventily a vic veci...To se nevyplati.Lepsi a levnejsi je koupit hotove Biturbo,to je jiste. I kdyz ted byl na Ebayi komplet biturbo motor za 1800

i ventily sou jiny jo? a co je na nich jinyho? a kde si nasel ty informace pls? me by to docela dost zajimalo co vsechno je na tom vlastne jiny a rozebirat se mi to kvuli tomu nechce

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon zář 03, 2007 8:45 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
No už nevím,kde jsem to četl,ale stačí se kouknout i třeba na Elit katalog ND a tam je to jasně vidět-na normální 3.0 ventily dodávají, na Biturbo nepasují.... :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 11, 2007 1:47 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
Max900R píše:
No už nevím,kde jsem to četl,ale stačí se kouknout i třeba na Elit katalog ND a tam je to jasně vidět-na normální 3.0 ventily dodávají, na Biturbo nepasují.... :(

spis nevedej tak to radsi nepisou,vubec pekne kecaj, naopak zase treba u brzd pisou ze jsou stejny...

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 23, 2008 1:08 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
takže jsou jiný písty (nižší kvůli kompresnímu poměru), jiný vejfukový ventily (plněný sodíkem) a možná blok. To zatím nevím jistě, ale všude píšou že je shodný blok Alpine V6 a Biturbo tak nevim... to je čistě z motoru

a potom věci jako intercooler, turba, svody, vejfuk, elektrika, ECU, spoustu hadic a trubek, blow off, EBC, 4x4, brzdy, převodovka, karoserie, kola, atd...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 13, 2008 1:17 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
tak par poznatku k tematu: pisty jsou nizzi kvuli kompresnimu pomeru, to uz bylo zmineno... ventily jsou skoro stejny, akorat ty biturbacky vejfukovy jsou duty a naplneny sodikem pro lepsi chlazeni:) ojnice jsou rozmerove asi stejny, ale provedeni trosku jiny, asi jsou pevnejsi, klika a saly jsou stejny..zvenku akorat asi jiny svody..blok je trochu jinej (nejspis jenom o diry na hadice s olejem k turbum) a vana je jina o privodyoleje od turb:) , vlozky asi stejny.. jo a hlavy jsou jiny jen ty biturbacky nemaj hydrostely, jinak stejny...

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz