Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 4:30 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: ?Uzemnění vstřikovačů?
PříspěvekNapsal: pon pro 21, 2009 9:41 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Helou bojs,
Včera jsem byl přezou auto na zimáky :jop: a řešil jsem toto:

Obrázek


A je to na tomto železe přidělaný:

Obrázek


Mám za to, že je to ukostření vstřikovačů, ale to jenom pálim od boku. Jde o to že když to dám na původní umístění tudíž, že to má kontakt s motorem, tak motor špatně jede i na volnoběh, přesně to co mi to dělá od začátku. Prostě cca každý druhý výbuch je jiný - tudíž se motor klepe a když na jedničku se rozjíždím bez plynu, tak auto tak tak nechcípne. KDYŽ ALE tyhle "ukostření" nechám ve vzduchu bez kontaktu, tak motor jede jak nový! Zkoušel jsem schválně pár kilometrů s kontaktem a pak pár kilometrů bez kontaktu a rozdíl je zhruba +20-30 koní pro bezkontaktní.
TAKŽE mě napadla jediná varianta, co by mohla být reálná....Budu mít špatné uzemnění motoru dole u převodovky - tím bude na motoru pořád nějaký ten zbytek proudu atd.. a následně když na to dám to ukostření vstřikovačů, tak chytaj proud zkrze motor a nepravidelně fungují. CO VY SI O TOM MYSLÍTE?

DÍKY

EDIT: Ještě bych dodal, že spolu s nárůstem výkonu klesla spotřeba cca 30%.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ?Uzemnění vstřikovačů?
PříspěvekNapsal: pon pro 21, 2009 2:22 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Nojo ale jak pak by fungovaly vstřikovače,když ty dráty nejsou ukostřeny?Já si nemyslím,že je to ukostření vstřikovačů.Zkusím se mrknout do manuálů,jestli tam něco o tom není napísáno......

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ?Uzemnění vstřikovačů?
PříspěvekNapsal: pon pro 21, 2009 2:29 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
To mě taky napadlo, ale co jinýho by to mohlo být co mi takle najednou okamžitě změní běh motoru? I když je dáš jenom na sebe tak to jede špatně.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ?Uzemnění vstřikovačů?
PříspěvekNapsal: pon pro 21, 2009 3:43 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Pravda je,že ukostření Safírka je napováženou :!: Zrovna minulý týden,jak jsem řešil startér,tak mi to padlo do oka.Ono je to fakticky ukostřený na takovým držáčku něčeho :!: ,co vypadá,jako když by to mělo každou chvíli upadnout.Taky to mám v úmyslu prořešit(až bude venku víc ready).Ono to totiž může mít za vinu nějaký ty různý vifikundace,že něco nefachá tak spolehlivě,jak by mělo.

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ?Uzemnění vstřikovačů?
PříspěvekNapsal: pon pro 21, 2009 4:48 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Jo,jinak mě ještě napadlo,že tím,že jsi odpojil ukostření,jsi mohl vyřadit mimo provoz něco,co způsobuje tu nevyváženost.Elektronika se přepne do nouzového režimu a ono se to tím jakoby vylepší.Akorát by mi pak už ale moc neštymovalo to snížení spotřeby,protože u tohoto režimu se spotřeba spíše malinko zvýší.Ledaže by ta tvoje porucha byla tak naprd,že by při ní auto mělo ještě vyšší spotřebu než u nouzového režimu.Apropó,kolik to bralo před a kolik po?
Já jsem zaznamenal mírný pokles spotřeby plynu po mém radikálním zásahu do pár čidel(vyčištění čidla nasávání teploty vzduchu,teploty vody)I když(kromě čidla nasávání tepl.vzduchu)se moc (spíš vůbec)změnit nedá,páč buď to funguje anebo nefunguje,určitě se mi tou celkovou demontáží dostaly do rukou všechny ty přípoje a ukostření.Co jsem mohl,to jsem očistil,přeizoloval a pořádně zapojil.Něco jsem trefil,protože se to takhle vylepšilo.Hlavně i to startování je lepší,než bylo.

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ?Uzemnění vstřikovačů?
PříspěvekNapsal: pon pro 21, 2009 11:05 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
hmmm spotrebu nevim, presny cisla nemam...cca 1-2 litry pri 5 stupni a rychlosti cca 80kmh

Ten rezim elektriky jses si jistej? ja vim akorat ze ECU, kdyz pozna vadny cidlo, tak pocita s vychozima hodnotama, ktery jsou predem dany - napriklad cidl. teploty nasavaneho vzduchu pocita s 20stupni celsia...

Jinak popisu co sem dneska pro zmenu zkousel.....Ten vcerejsi stav (pri pripojeno jede spatne i na volnobeh, pri NEpripojeno jede skvele) byl doprovazenej v NEpripojeno zvysenym volnobehem 1kRPM. Dneska jsem schvalne zkusil reset ECU (coz jsem zjistil ze bud baterkou jenom easy vymazani hodnot, na trvaly se musi na diagnostiku) tak uz se spravil volnobeh na tovarnich 600RPM, takze opravdu tam je neco spatne jelikoz si to uvedomuje i ECU a dela z toho závěry. Jestli se tam dostanu zitra tak bych chtel zkusit ten vyfuk(coz jsem myslel ze ho mam ucpanej, protoze kdyz sem ho nedotahnul poradne a fouka tak to jede lepe, ale asi to bude tim co tu ted resime) aby uz tesnil alespon nejak a kdyz by ten vyfuk byl OK tak by vykon mel jeste stoupnout.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ?Uzemnění vstřikovačů?
PříspěvekNapsal: sob led 16, 2010 12:29 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
zjistil jsi něco?

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ?Uzemnění vstřikovačů?
PříspěvekNapsal: sob led 16, 2010 7:26 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
ne :lol_

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz