Safrane Club
http://forum.safrane.org/

Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc
http://forum.safrane.org/viewtopic.php?f=7&t=871
Stránka 2 z 2

Autor:  viktoska [ pon bře 01, 2010 2:04 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc

Někde ti to tedy asi netěsní,když spadne tlak tak nízko,že se to zavzdušní.Ventily asi,ne?

Autor:  Bóďa [ pon bře 01, 2010 5:12 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc

no netěsnilo to asi když jsem měl vyndanou nádrž :smichypozemi:

každopádně jaký ventily máš na mysli :?:
nemyslel jsi spíš ventily nebo tlakovej regulátor?

edit: uz z tebe blbnu, melo to byt "nemyslel jsi spíš vstřiky nebo tlakovej regulátor?"

Autor:  viktoska [ pon bře 01, 2010 7:23 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc

:kladivo: No ta nádrž venku mi trochu unikla.Pak je to jasný.Potom ti to teda vepředu neutíká nikde,když se to nenatlakovalo.Správně by se to mělo naplnit přes vracečku,takže bych to viděl na ten tlakovej ventil.Asi zamrznul :lol_ pacholek jeden :lol_

Autor:  Bóďa [ pon bře 01, 2010 7:41 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc

no já jsem to sem možná ani nepsal.

urcite nezamrznul :lol_

ale stejne je to divny, protoze bracha rikal, ze kdyz mel jeste sveho prvniho trilitra tak nekolikrat vyjel posledni kapku z nadrze a po natankovani vzdy nastartoval.

Autor:  MatesK [ úte bře 02, 2010 6:48 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc

Kdykoliv jsem blbnul se vstrikama apod tak pumpa jela uplne vzdycky. Mel jsem napriklad nastartovano a z hadice proudem strikal benzin a pumpa porad tlacila. :wink:

Autor:  viktoska [ stř bře 03, 2010 6:24 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc

To je jasný...Když je cesta volná a pumpa je funkční,tak to projde skrz.Zkus ale utemnit vývod...pumpa sice začne nasávat ale nenasaje,protože potřebuje i vypouštět.Podobně bude mít problém nasát benzín i tehdy,když bude vývod(v tomto případě je to tlakový nasávací ventil)hodně otevřený.Ono to nakonec půjde ale ten interval relátka,co při otočení klíčku do polohy startování sepne pumpu,je příliš krátký na to,aby se systém po jeho předchozím vyprázdnění zcela naplnil a natlakoval.Prostě...trochu benzínu se tam dostane ale ne dost a nebude natlakovaný na danou hodnotu.Pak buď přímo pumpu na proud anebo sedět a trpělivě vypínat a zapínat klíček,než se to celé naplní a natlakuje.

Autor:  Bóďa [ stř bře 03, 2010 10:45 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc

pokud do palivove pumpy nejde proud, tak muzes vypinat a zapinat klicek do aleluja a system se nenatlakuje ani za 100 let. pokud se mezitim auto nerozhodne, ze tam ten proud posle.

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/