Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 12:51 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Řízení
PříspěvekNapsal: sob pro 05, 2009 5:16 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Chalani,náhle mi začalo auto táhnout doleva.Gumy mám nahuštěné správně a obě stejně.Vím o tom,že mám špatné zadní silentbloky ramen.Pravý je zdá se úplně v řiti a levý je jen o malinko lepší.Může to být i tím?
A...výměna oněch silentbloků?Musí jít celé rameno dolů anebo to lze vyměnit přímo na autě?Nějaká vychytávka,rychlorada či cokoli jiného podobného,co mi přispěje ke zdárné opravě :D

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení
PříspěvekNapsal: sob pro 05, 2009 5:21 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
myslim, že to určo budou ty ramena. nestane se ti občas, že to chvilku netáhne, pak zas jo a tak?

jinak ramena musej určitě ven, nechat přelisovat silentbloky a dát zpátky.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení
PříspěvekNapsal: sob pro 05, 2009 5:54 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Bóďa píše:
myslim, že to určo budou ty ramena. nestane se ti občas, že to chvilku netáhne, pak zas jo a tak?

jinak ramena musej určitě ven, nechat přelisovat silentbloky a dát zpátky.

Jj,zrovna dneska...odjíždím od baráku,začínám levým plným rejdem a hned poté mě to táhne doleva.Pak odbočuji doleva a hned doprava a pak rovně.Už to ale tak moc cítit není.Musím ale pořád rukou volant lehce dotláčet doprava.Někdy ho mohu pustit a jede rovně.
Vím ale určitě,že mám silentbloky špatný.Už Jakub ve Vratislavicích mě při přezouvání gum naznačil,že mu přijde,že mám asi silentblok napravo špatný,protože při manipulaci na autě cítil,že je tam velká vůle.Ostatně,na technický jsem to viděl na vlastní oči.Technik je můj kamarád a poslal mě do jámy a dal mi do ruky ten spínač,se kterým se na těch kruzích kontroluje řízení a stav náprav.Když to zmáčkneš,tak ta deska vystřelí nahoru a vidíš tam krásně všechny vůle.Ty silentbloky jsou zkrátka fuč.Koupím je a dám se do toho.
To přelisování...jdou vyrazit ty staré dobře?

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení
PříspěvekNapsal: sob pro 05, 2009 5:57 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jj, tak to je určitě ono. jak se to v tom hejbe tak jednou se to hne doprava a tahne doprava, pak zase doleva.

nevim hele, vždycky jsme to nechávali přelisovat v kelly, kde jsme kupovali nový silentbloky.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení
PříspěvekNapsal: sob pro 05, 2009 6:07 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Bóďa píše:
jj, tak to je určitě ono. jak se to v tom hejbe tak jednou se to hne doprava a tahne doprava, pak zase doleva.

nevim hele, vždycky jsme to nechávali přelisovat v kelly, kde jsme kupovali nový silentbloky.

No uvidím.Podle času a počasí...nejdřív shodím pravou,ta je horší a zkusím to.Když to bude naprd,tak to tam taky zkusím..

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení
PříspěvekNapsal: sob pro 05, 2009 6:11 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
viktoska píše:
Bóďa píše:
jj, tak to je určitě ono. jak se to v tom hejbe tak jednou se to hne doprava a tahne doprava, pak zase doleva.

nevim hele, vždycky jsme to nechávali přelisovat v kelly, kde jsme kupovali nový silentbloky.

No uvidím.Podle času a počasí...nejdřív shodím pravou,ta je horší a zkusím to.Když to bude naprd,tak to tam taky zkusím..

Jo a Bóďo,manžeta na kyneťáku...je kloub na tisícihranu anebo se musí manžeta přetahovat?

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení
PříspěvekNapsal: úte pro 08, 2009 8:39 am 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am
Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
Male info k ramenum, nez kupovat sinetbloky a prelisovavat mi prijde levnejsi koupit kompletni rameno, kde mas vse nove vcetne spodniho cepu. Tedy pokud jsem pochopil spravne to co ted resis?

A samozrejme neznam kvalitu tehle dilu z netu,ale tohle kompletni rameno koupis za 1500Kc.

_________________
Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení
PříspěvekNapsal: úte pro 08, 2009 9:42 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
S přelisováním se vejdeš do 1tkč bez slev, kvalita bude asi dost podobna. Mam to nejlevnější půl roku a zatim dobrý.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení
PříspěvekNapsal: úte pro 08, 2009 10:06 am 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am
Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
MatesK:

Ale pri prelisovani nemas novy cep, ze?

_________________
Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení
PříspěvekNapsal: úte pro 08, 2009 10:30 am 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am
Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
Viktoska:

Tady mas odkaz na rameno leve za 1500Kc, je tam i prave.
http://www.aukro.cz/item845441108_ramen ... _leve.html

_________________
Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení
PříspěvekNapsal: úte pro 08, 2009 11:23 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
MilanCB píše:
Ale pri prelisovani nemas novy cep, ze?


Ne samozřejmě je to včetně nového čepu.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení
PříspěvekNapsal: úte pro 08, 2009 2:03 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
samozrejme levneji vyjde prelisovani cepu a silentbloku. podivej se na autokelly co to stoji, samozrejme zalezi na znacce. tu variantu cepu a silenbloku co chci davat ja, vyjde do 2500,- za obe ramena. u toho aukra bych velmi pochyboval o kvalite.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení
PříspěvekNapsal: úte pro 08, 2009 4:58 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am
Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
Jo to beru, ze kvalita je s otaznikem,ale kde neni... pokud to neni od polaku, tak zas takova hruza to za ty penize spis nebude.

_________________
Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení
PříspěvekNapsal: úte pro 08, 2009 5:05 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
kup si co chces.
a nevim co je tak super na celym novym rameni (pochybuju o tom ze je nove, myslim si spis, ze je to normalne okartacovane stare a osazene nejlevnejsimi cepy a silentbloky :lol_) oproti osazeni puvodniho novymi kvalitnimi silaci a cepy dle vlastniho vyberu.
už ta manžeta na čepu je nějaká divná :lol_

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení
PříspěvekNapsal: úte pro 08, 2009 5:31 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
To asi nebude prachovka,ale plastová krytka.

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz