|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je čtv dub 25, 2024 12:28 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Dalkove otvirani Napsal: pon pro 07, 2009 4:31 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
MilanCB píše: letity servisman Renault Předpokládám, že ze servisu kde servisovali i tvého Safrana
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Milanovy technické problémy Napsal: pon pro 07, 2009 4:46 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
///Upraven název topicu, je to tady samé OT
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
MilanCB
|
Předmět příspěvku: Re: Milanovy technické problémy Napsal: pon pro 07, 2009 6:42 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
|
Boda: Koukam, ze jsem zarazen, castecne vyrazen do extra sekce... ale neva, bude to prehledne a az nekdo bude hledat skutecne rady, tak bude vedet co ma projit )) Ze jsem jizlivy se nediv, od Tebe tez vse neni v normalu,ale jak rikam, ja to beru Jen prosim nic mi nemaz - dekuji!
_________________ Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..
|
|
Nahoru |
|
|
MilanCB
|
Předmět příspěvku: Re: Milanovy technické problémy Napsal: pon pro 07, 2009 6:44 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
|
MatesK: Ne dotycny servisman je z budejckeho Renault servisu. Ale v podstate nemas to jedno? Vzdyt motor si rozebranej nemel,ale vis jak to vse v nem je udelane ))
_________________ Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..
Naposledy upravil MilanCB dne pon pro 07, 2009 7:25 pm, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
MilanCB
|
Předmět příspěvku: Re: Milanovy technické problémy Napsal: pon pro 07, 2009 7:09 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
|
Všem (možná jen sobě :0) : Homokineticky kloub... Tak jsem se pustil do vyndani poloosy a je uz i venku s tim, ze na strane prevodovky je homokinetak uplne KO, presneji rozpadla cela klec ve ktere jsou loziskove kulicky. Pro Ty co to jeste nedelali, nebo chteji alespon menit / sundat brzdovy trmen, tak info, ze je treba mit 18 gola orisek, to jen aby se nekdo do toho nepuitil s klasickou golou sadou. Jinak vse jde demontovat celkem v pohode, tak az budu mit novy homokinetak, tak pak vse umyju a behem pulhodky se zas pojede. Akorat, ze na ten kloub ted zbytecne nemam ((
Přílohy: |
Poznámka: Vyndana poloosa...
Photo-0079.jpg [ 74.88 KiB | Zobrazeno 6051 krát ]
|
Poznámka: Rozpadla klec...
Photo-0080.jpg [ 130.05 KiB | Zobrazeno 6050 krát ]
|
Poznámka: Prava strana po demontazi polosy...
Photo-0081.jpg [ 186 KiB | Zobrazeno 6050 krát ]
|
_________________ Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Re: Milanovy technické problémy Napsal: úte pro 08, 2009 3:03 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Koukam,že pomalu budeš potřebovat i nové destičky....
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Milanovy technické problémy Napsal: úte pro 08, 2009 4:24 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
a asi 100 litrů ředidla
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
MilanCB
|
Předmět příspěvku: Re: Milanovy technické problémy Napsal: úte pro 08, 2009 4:45 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
|
No jo tam bude potreba veci vymenit... ale ted shanim tu poloosu a zas docela problem
_________________ Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..
|
|
Nahoru |
|
|
MilanCB
|
Předmět příspěvku: Re: Milanovy technické problémy Napsal: úte pro 08, 2009 4:46 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
|
Boda: Mno, redidlem ja zrovna nic nemeju... nevim,ale u nas redidlo je vhodnejsi do barvy nez na myti Ale nafty, Arvy a benzinu jiste trochu potreba bude
_________________ Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Milanovy technické problémy Napsal: úte pro 08, 2009 4:50 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
gratuluju, ja cistim redidlem . nafta smrdi, arva necisti a na benzin jezdim. poloosu mam jestli chces. jestli to chces nejak resit tak prosim do soukrome zpravy at zase nevznikaj kilometry off topicu.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
MilanCB
|
Předmět příspěvku: Re: Milanovy technické problémy Napsal: úte pro 08, 2009 5:04 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
|
Boda: Mno nevim... ale syntakem asi nemejes a jestli acetonem, tak dle mych zkusenosti (asi mylnych ) aceton tez dost smrdi A Arva meje vyborne,ale to ji pak musis nechat pusobit a pak vzit wapkou
_________________ Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Milanovy technické problémy Napsal: úte pro 08, 2009 5:06 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
ano, meju acetonem a smrdi.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
MilanCB
|
Předmět příspěvku: Re: Milanovy technické problémy Napsal: úte pro 08, 2009 5:54 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
|
Jeste poznatek... pri myti acetonem to na gumu neni to nejlepsi,ale to je Tva vec. Ale pokud si aceton musi clovek koupit, tak ho vyjde minimalne jednou tak draz. Takze ja bych radeji koupil 2 litry benzinu za cca 56Kc, nez 2 litry acetonu za cca 120Kc. Ale mozna ze opak je vyhodnejsi, kdo vi ))
_________________ Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Milanovy technické problémy Napsal: úte pro 08, 2009 6:20 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
kde jsem psal, ze s tim meju gumu??
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
MilanCB
|
Předmět příspěvku: Re: Milanovy technické problémy Napsal: úte pro 08, 2009 6:51 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
|
Nepsal,ale klasicky, kdyz uz budes mejt jen ta ramena, tak tam je i guma... v podstate jak dobre vis, tak se porad nekde nejaka gume "potuluje".
Ale to je fuk, kazdej nejak mejeme... jen ta cena aceton versus benzin nevychazi.
_________________ Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|