Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv dub 18, 2024 5:43 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Dalkove otvirani
PříspěvekNapsal: ned pro 06, 2009 10:32 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
jo ja predpokladam ze to vrceni je porad, kdyby jen chvili tak je to tak klapka jasny :wink:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dalkove otvirani
PříspěvekNapsal: ned pro 06, 2009 11:42 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am
Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
MatesK:

No jo servis a kaslali na to... Ja to uvedl jako mou realnou zkusenost (nikoli, ze jsme si to nekde precetl) a tak naznacil, ze autor. servis tez nic neznamena. je to jen o lodech, nic vic.

Za info ohledne "vrceni" klimacky dik, aleposn nebudu hledat zavadu, kdyz to je vlastne vlastnost Safranu.

Matouci hlaska nemce je napr. ze mi nejde leve brzdove svetlo a pritom normalka sviti... si rikam, zda se spis nemec neplete a nemuze to mit neco spolecne s cidlem sjetych desticek,ale to jen uvaha, kterou musim casem proverit.

Ovladani zrcatek se fakt po vlozeni pojistky zacalo skvirit, je pod tim ovladacim cudlem, plosny spoj, kde se vlastne prepinaji polohy leveho a praveho zrcatka. No a to je uplne rozpadle :(

Nepravidelne hlasky kontrolek je zejmena kontrolka zavady vstriku... nekdy sviti porad, byt jde startovat a i to jede. jindy hned po otoceni klickem zhasne, jeste pred startem a tak by to melo asi byt.

Na ta svetla se kouknu,ale jednou makaj a neni zkrat, jindy neni zkrat a nemakaj a zas jindy je i zkrat. Zas nejak blbost...

No jo cidlo ventilatoru... vse je mozne

Otvirani klickem okouknu... opet dik, za radu.

No vyresit zavady zejmena meli v aut. servisu... ale ja si s vetsinou snad poradim,ale nekdy mam proste obavu, ze zavady se tvori v pocitaci/ridici jednotce a to je pak slozite reist, kdyz nemam nahradni nebo diagnostiku jendotky.

_________________
Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dalkove otvirani
PříspěvekNapsal: pon pro 07, 2009 7:45 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
MilanCB píše:
Matouci hlaska nemce je napr. ze mi nejde leve brzdove svetlo a pritom normalka sviti... si rikam, zda se spis nemec neplete a nemuze to mit neco spolecne s cidlem sjetych desticek,ale to jen uvaha, kterou musim casem proverit.


To neni chyba toho sytetizatoru, dela to napriklad tehdy, kdyz je spatny kontakt v zarovce a nebo je zarovka na konci zivotnosti (problikava nebo i sviti,ale vlakno uz je pred pretrzenim). Taky mi to delalo,kdyz jsem mel uhnite kontakty v zasuvce tazneho. Uznavam,ze se to dost blbe obcas hleda, ale rozhodne bych nepovazoval za chybu,ze te to na takovouhle skrytou závadu upozorňuje. Ukaz mi auto, ktere tohle umi...

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dalkove otvirani
PříspěvekNapsal: pon pro 07, 2009 8:35 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no neivm jestli jsem to dobre pochopil, ale ta vrtulka pred cidlem v panelu klimy vrcet nema... ma jit zcela potichu. obcas se zasekne a vrci, bzuci a tak, ale nema to tak delat normalne :)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dalkove otvirani
PříspěvekNapsal: pon pro 07, 2009 9:15 am 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am
Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
Aha az tak, ze to trebas hlida vlakno, tedy odpor zarovky, hmmm zajimave... kdyz by byl spatny kontakt, tak hlasku beru,ale to by zarovka nesvitila vubec nebo mene. Ale fajn mel jsi neco podobneho, tak budu hledat. JInak na zahranicich serverech jsem tuto "zavadu" tez objevil,ale reseni ne.

No vice aut ma PC,ale to je jedno jake ktere co umi,ale tech el. zavad mam zatim vic nez dost...

_________________
Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dalkove otvirani
PříspěvekNapsal: pon pro 07, 2009 9:17 am 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am
Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
Boda:

No, me to s tou vrtulkou je tez divne... jako at si bezi, pokud zapnu klimu,ale jinak at se netoci a pokud je vic slyset, tak asi lozisko... uvidim a dam vedet az...

_________________
Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dalkove otvirani
PříspěvekNapsal: pon pro 07, 2009 9:22 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Bóďa píše:
no neivm jestli jsem to dobre pochopil, ale ta vrtulka pred cidlem v panelu klimy vrcet nema... ma jit zcela potichu. obcas se zasekne a vrci, bzuci a tak, ale nema to tak delat normalne :)


Jo u PhII by to nemuselo no :) Ale u našich skoro plnoletých PhI uz je trochu na konci tak je to slyšitelný no :wink: samozřejmě se nebavim o exponatech v Bohuněk muzeu :lol_

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dalkove otvirani
PříspěvekNapsal: pon pro 07, 2009 10:00 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
MilanCB píše:
Aha az tak, ze to trebas hlida vlakno, tedy odpor zarovky, hmmm zajimave... kdyz by byl spatny kontakt, tak hlasku beru,ale to by zarovka nesvitila vubec nebo mene. Ale fajn mel jsi neco podobneho, tak budu hledat. JInak na zahranicich serverech jsem tuto "zavadu" tez objevil,ale reseni ne.

No vice aut ma PC,ale to je jedno jake ktere co umi,ale tech el. zavad mam zatim vic nez dost...

No,především musíš brát v úvahu,že automobil,který stál před dvanácti lety 1 047 000 Kč jsi koupil za nějakých 10-15 tisíc.Takže o dobrém stavu za tuhle cenu nemůže být ani řeč.Za slušného bys zaplatil minimálně čtyřikrát více.S tím už hold člověk musí počítat,ojetina je vždy ojetina a tady navíc díky luxusní výbavě je pravděpodobnost poruchy veliká.Také jsem s tím po koupi zápasil,měl jsem vadný startér,špatný olej v automatu,špinavý interiér,tekl olej z motoru přes gufero u setrvačníku,nesvítila pravá půlka přístrojové desky a display klimatizace,byl vadný chladič na klimu a tedy samozřejmě i žádná náplň,špatné jedno ložisko vzadu a ještě nějaké drobnosti,jako u každé ojetiny.Jenže - chtěl jsem přesně tohle auto a před třemi lety stál v dobrém stavu přes sto tisíc a více.Tenhle stál ani ne polovinu.Vše se opravilo najednou a od té doby opravdu nic,teď před pár dny jsem měnil alternátor,ale ten jsem si zničil sám na Lipně,když jsem při couvání poškodil trubku serva o schovaný kámen v trávě a došlo k utržení hadice až u nádobky a olej ze serva natekl přímo do alternátoru.To byla za tři roky jediná závada,kterou jsem musel řešit.Jinak je vše OK a až na opelichaný vzhled,jedno horní uložení tlumiče a pravé spodní rameno vpředu i technicky naprosto v pořádku.A spotřeba?I kdybych ho přetrhl,nikdy nevzal víc,jak 10 litrů.V normálním provozu se dá jezdit od 8,5-9,7 a s manuálem věřím,že ještě o nějaké deci méně. :)

_________________
Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dalkove otvirani
PříspěvekNapsal: pon pro 07, 2009 10:37 am 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am
Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
Jasne ja to beru s tim, ze auto za par tisic (ja presne 15000Kc) , ze ma dost zavad, nebo brzy bude mit.

Jen me fakt sokuje, ze majitele Renault nechteli, ci neumeli resit stavajici zavady. Jo a to jsem do vyctu zavad neuvedl, ze vetsinou sviti kontrolka airbag.

Jinak za ty penize takova kara super... zbytek je na me,alej jen se bojim, aby me elektornika bez nahradni, nebo bez moznosti diagnostiky nedostala do patove situace.

S tema vasema spotrebama jsem fakt uplne jinde, ted kdyz na to budu slapat, tak jiste 17l tam bude a verim, ze slapat na vase kary, ze tech 13 tutove.

Ale je jasne, ze tech 17l musi byt bud stavu motoru, ktery zas tak zle nevypada a tahne,ale tez serizeni muze byt spatne. Takze uvidim, zda se alespon k 10l priblizim pri normalni cestovni jizde.

Jinak mi dost huci cerpadlo na servo a to i pri doliti kapalinou / olejem.

_________________
Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dalkove otvirani
PříspěvekNapsal: pon pro 07, 2009 11:09 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
MilanCB píše:
Jasne ja to beru s tim, ze auto za par tisic (ja presne 15000Kc) , ze ma dost zavad, nebo brzy bude mit.

Jen me fakt sokuje, ze majitele Renault nechteli, ci neumeli resit stavajici zavady. Jo a to jsem do vyctu zavad neuvedl, ze vetsinou sviti kontrolka airbag.

Jinak za ty penize takova kara super... zbytek je na me,alej jen se bojim, aby me elektornika bez nahradni, nebo bez moznosti diagnostiky nedostala do patove situace.

S tema vasema spotrebama jsem fakt uplne jinde, ted kdyz na to budu slapat, tak jiste 17l tam bude a verim, ze slapat na vase kary, ze tech 13 tutove.

Ale je jasne, ze tech 17l musi byt bud stavu motoru, ktery zas tak zle nevypada a tahne,ale tez serizeni muze byt spatne. Takze uvidim, zda se alespon k 10l priblizim pri normalni cestovni jizde.

Jinak mi dost huci cerpadlo na servo a to i pri doliti kapalinou / olejem.

Nezlob se,ale pro tebe je každé rady škoda.Dělej si co chceš,jen tady všechny zesměšňuješ a urážíš a ze Safrane děláš popelnici plnou závad.Už podruhé píši,že se mi to vůbec nelíbí.Meleš si svou a je to jeden nesmysl za druhým.Já když jsem přišel na tohle forum,hltal jsem informace,jinde než tady se o Safrane nic nedozvíš,nikde v celé zemi.JEN tady.Uvědom si to. :twisted:

_________________
Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dalkove otvirani
PříspěvekNapsal: pon pro 07, 2009 11:34 am 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am
Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
Jendys:

Mno, takze asi takhle... jednak ja nemelu a s Tebou jsem nic nepasl, ano?
To jen kdo tu nekoho urazi!! Ja neurazim a ze mam jine zkusenosti nez vy je spis ma smula nez vase, takze to ber jako fakt a ne jako blabol.

Pro mne je blabol jezdit s autem 2.5, 163 koni a dost svizne za 8 - 10l.
V zivote bys to nemohl dokazat, to by pak bylo ze "nejezdis jak blazen, ze tuhle jedes setrvacnosti a podobne recicky" nejsem zadne ucho a uz jsem mel peknou radku aut v ruckach, takze ja zas neberu, ze nekdo s timto vozem jezdi za pod 9l.

Jen info... kluk ma novou Toyotu Auris 180koni ale pozor v NATE a to jezdi vetsinou dalky po dalnicich. Dle Tebe bys asi jezdil s naftou za 5l,ale omyl, jezdi za 9l.
A to neni zadny zavodnik, jen proste jezdi svizne...

No a ze takovato fora jsou pro ziskani a predani zkusenosti je jasne, takze me nepoucuj , ja kdyz chodil na BBSky, tak si mozna ani nevedel co je PC, coz potom forum. Nebo vedel,ale hode okrajove...

Rikas technicke informace... ano kazda rada je fajn,ale napr. se uz nekolikrat ptam jak restovat ridici jednotku (o kterem se tu jiz psalo, ze ji resetujete) a stale nic jak na to.
Ale je zas x jinych rad a jsem tomu rad, zitra trebas povim za ja jak neco resit. tak to proste chodi,ale rikat nekumu ze melu, kdyz jsi to auto nevidel mi pak prijde, ze rikate o vsem co je v rozporu s vasima zkusenostma, ze jsou jen kecy.

Takze, az misto utoku reknes neco ohledne resetu jednotky, nebo jak to je s tlakama ve valci a jine veci, tak budu rad,ale jinak "ze Te neco nebavi cist" uz nepis!

_________________
Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dalkove otvirani
PříspěvekNapsal: pon pro 07, 2009 12:01 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
MilanCB píše:
Jendys:
No a ze takovato fora jsou pro ziskani a predani zkusenosti je jasne, takze me nepoucuj , ja kdyz chodil na BBSky, tak si mozna ani nevedel co je PC, coz potom forum. Nebo vedel,ale hode okrajove...


S timdle už bys mohl polevit :!: Myslim si, že většina sledujících už chápe, že leccos umíš, ale opět ten druhý většinou taky něco umí!

MilanCB píše:
Rikas technicke informace... ano kazda rada je fajn,ale napr. se uz nekolikrat ptam jak restovat ridici jednotku (o kterem se tu jiz psalo, ze ji resetujete) a stale nic jak na to.


To že tady nevíme všechno bys měl očekávát, zvlášt když je to přímo závislí na tom kufříku XR25 :!:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dalkove otvirani
PříspěvekNapsal: pon pro 07, 2009 12:32 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am
Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
matesK:

Hele, aby bylo jasno, ja vubec nerikam, ze nic nevite... vite jiste mnohem vic jak ja!!! Jen to kazite utokama a to zas ja neberu. Myslim, ze v necem jsme tu zacali blbe, mozna je to tim, ze nejsem pokorny,ale to fakt nebudu.

A ze se tu nevi vsechno je jasne, ale pak je dobre nebyt tak suvereni v jinych uvahach. Ja bud vim, nebo se jen zamyslim jak co muze byt,ale nenastve me jiny nazor zejmena, kdyz napr. motor jsem videl jan z vrchu.

Taze vse v dobrem a bez utoku a bez zbytecne precitlivosti k Safranum... Me se panove Safran tez libi, a to, i kdyz mi ted dost pijou jrev zavady,ale to jednou skonci.

_________________
Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dalkove otvirani
PříspěvekNapsal: pon pro 07, 2009 1:04 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Myslim ze jsme byli(mozna jen já) stejne suveréní jako ty s tim co sis přitáh z netu.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dalkove otvirani
PříspěvekNapsal: pon pro 07, 2009 4:12 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am
Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
Ano vsichni suverene tlacime svou pravdu a nakonec i tak to ma byt.... jen s tim, ze vy se citite nejak dotceni, ci co a uctocite? A promin, me podobne veci rikal o Safranech i letity servisman Renault... to si mam myslet, ze kdyz delal xx motoru (vy nejspis zadnej), ze xxx aut za ta leta servisoval, ze on nevi nic a vy vsechno? No to zatim u vas jen dle slov, a nekdy dost vagnich, rici fakt nemuzu. Az uvidim, ze hlava neni Renault, ze nema duvod nefungovat, tak to reknu,ale to se uz opakuji. A verte, ze pri me smule se Safranem pujde hlava brzy dolu.

Takze si rikjejte si co chcete,ale nikdo kdo nemel rozebrany motor, kdo ho radne neumi zgeneralkovat, nebo nemusel, tak nemuze nic trvdit o motoru 2.5 20V, max se muze domnivat,ale to je velky rozdil.

_________________
Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz