Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 3:36 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: dofuky v sedačkách
PříspěvekNapsal: úte pro 01, 2009 11:10 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Zdar,
sem novym majitelem dofuků, tak se chci zeptat jaké máte zkušenosti s jejich používáním. například jestli ty vaky muzu nafukovat do maxima atd....
Dík

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dofuky v sedačkách
PříspěvekNapsal: úte pro 01, 2009 11:47 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
to by mě taky zajimalo,taky jsem cerstvym majitelem dofuku.Navic mi u spolujezdce nejdou,takze privitam kazdou informaci...

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dofuky v sedačkách
PříspěvekNapsal: úte pro 01, 2009 11:51 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
ze nejdou - jede kompresor? jestli ne tak to asi nebude tak slozita oprava :)
Hele Maxi hlavne jak teda s tim BI - je dobroučký? co ňáký ty fota?!

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dofuky v sedačkách
PříspěvekNapsal: úte pro 01, 2009 12:19 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
MatesK píše:
ze nejdou - jede kompresor? jestli ne tak to asi nebude tak slozita oprava :)
Hele Maxi hlavne jak teda s tim BI - je dobroučký? co ňáký ty fota?!


No právě že nevrčí u spolujezdce. Připojení je jen plus minus, takže předpokládam, že to nebude nic složitého opravit. ale zařekl jsem se, že se do toho nepustím dřív, než budu mít volno v garáži a přepsané papíry.

Jinak biturbo je božácký, nádherný a ve skvělém stavu. Aspoň pokud můžu zatím soudit. Je nekřáplý (až na přední nárazník malinko). Je tam spousta elektroprkotinek na opravování a hraní si. Ze zásadních věcí jsem zatím objevil jen ten podvozek(přední tlumiče vyměněné za obyč, ale origo mi dal k tomu s jedním prdlým měchem), zadní tlumič výfuku je děravý jak ústa staré ženy. Takže mám super vytuněný zvuk ;-)

Subjektivně mě trochu zklamal odpich na jedničku,dvojku-to je docela slabota. Ale ve vyšších rychlostech je to zrychlení super. Nebo spíš bych neřekl slabota, ale srovnávám s motorkou a navíc dost to klame díky odhlučnění a tak. Ale jede to fest a pořád to nutí zrychlovat. Nejvíc jsem zatím zkoušel asi 200 na dálnici před Brnem a to tam bylo hned a zdaleka to ještě nemělo snahu vadnout. Horší pak brzdit, jsou tam zimáky, takové nic moc Klebrovky a ABS hrabe furt.Ty brzdy berou docela fest a gumy nestíhají. Hehe,příklad sám zavše: dojel mě borec s audinou 6 strasne se na me tlacil. Zkusil jsem to v rychlem pruhu prislapnout a uz jsem ho nikdy nevidel... V tech rychlostech nad 140 je to brutalni. No a nakonec,teda nerad to u takového auta vůbec říkám, ale dost pozitivně mě překvapila spotřeba. Průměr nějakých 12,5 zatím (a to jsou pořád krátké trasy a předvádění se). No a na dlouhé trasy se s tím dá jet 8,6 a možná i míň... Ale mám zatím najeto nějakých 1000 km, takže se ještě uvidí. Hlavně to nerozbít!!!

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dofuky v sedačkách
PříspěvekNapsal: úte pro 01, 2009 12:59 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Tak to je super :good:
Jinak k ty 1 a 2 - mam za to ze 100% u jednicky, ale mozna i u dvojky je oriznutej tlak. Jako kdyz sem videl na youtube jak Michal daval 1,2,3 tak ta dvojka byl velkej fofr, takze jestli tam nemas naky problem.

treba tady ta 1cka si myslim ze docela zátah:)
http://www.youtube.com/watch?v=mzeBlxIf5SU&feature=channel

Ale napr todle mluvi za vse - to je myslim Michalovo
http://www.youtube.com/watch?v=mEp3rPM9UCk&feature=related

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dofuky v sedačkách
PříspěvekNapsal: úte pro 01, 2009 1:34 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Jak to čtu, tak se ve mě probouzí nechutná závist. :) Jak já bych to auto potřeboval...

_________________
Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959)
Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dofuky v sedačkách
PříspěvekNapsal: úte pro 01, 2009 1:42 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Jinak je docela zajmavy jak na tom sraze PL nikomu nefunguje ABS :lol_


Takze trochu OT ale nemate k tem dofukum nikdo nic?

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dofuky v sedačkách
PříspěvekNapsal: úte pro 01, 2009 1:58 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
k biturbu:
na jedničku je omezenej plnící tlak EBC. To se dá vyřešit jednoduše vyřešit instalací MBC, cca 900,- od fy. Bidrin. Ale samozřejmě to omezení není jen tak pro nic za nic, ale z důvodu šetření převodovky. Jinak ten plnící tlak jde možná svednout i origo přes diagnostiku. Nebo koupit jiný EBC a tam si to taky můžerš nastavit na každý převodový stupeň zvášť.

Jinak k těm sedačkám, je tam opravdu jen + a -, takže prostě zkontrolovat kablíky, popřípadě kompresůrek. Nebo možná jen to ovládání, stisknutím plus se stiskne takový bílý plastík, čímž se sepne kompresor a ještě se uvolní ventil pro určitý vak, takže pak to prochází do toho vaku... Ale přijde mi nedořešené, že tam není nějaké omezení, že když je vak nafouklý, tak aby se to vyplo..

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dofuky v sedačkách
PříspěvekNapsal: úte pro 01, 2009 2:39 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Bóďa píše:
Ale přijde mi nedořešené, že tam není nějaké omezení, že když je vak nafouklý, tak aby se to vyplo..


O to mi právě jde, jestli ten kompresor je poddimenzovany a plni tlakem takovym aby ty pytle neposkodil. Nebo to tam pere a hrozi prasknuti vaku. ...... ?!

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dofuky v sedačkách
PříspěvekNapsal: úte pro 01, 2009 3:06 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 04, 2006 7:18 pm
Příspěvky: 348
Bydliště: Ústí nad Labem,Plzeň,Tlustice(Střední čechy)
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXT
Úpravy: zavarena zadni klika,perforovana kuze na volantu a volici automatu a 17 biturbo ALU
Plány: nechat opravit lak kolem dokola celyho auta :)
Auto snů: těžko říct
zatim mi vaky nikdy neprdly :D ten kompresurek je takovy kotatko ze to podle me nemuze znicit ...

_________________
Ja 2.5 R5 20V RXT 99 bude LPG automat Xenon Navi ... proste vse bez kuze
mamka 3.0 V6 12V RXE LPG automat ... vse v kuzi
tatka 3.0 V6 12V LPG Baccara manual ... a jeste vic vseho s jeste vic kuze
na díly 3x PH I 3.0 V6 12V a snad bude 2.5 R5 20V PH II
plus dalsi hromada renaultu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dofuky v sedačkách
PříspěvekNapsal: úte pro 01, 2009 3:10 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Moc jsem to neprohlížel. Každopádně dík za názor :wink:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dofuky v sedačkách
PříspěvekNapsal: úte pro 01, 2009 4:24 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
a hlavne ty vaky mi prijde ze ani snad nemuzou prdnout... vdyt jsou spis takovy plastovy

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dofuky v sedačkách
PříspěvekNapsal: úte pro 01, 2009 4:35 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
no ale o deravejch uz sem parkrat slysel proto se ptam :wink:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dofuky v sedačkách
PříspěvekNapsal: úte pro 01, 2009 4:40 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
možná od Michala M. ne? :D
nevím, myslím si, že je to blbost. maximálně ty hadičky, popřípadě ventily

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dofuky v sedačkách
PříspěvekNapsal: úte pro 01, 2009 4:44 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
No já bych si tipnul,že ten kompresor má nějakej tlakovej ventilek,kterej kompr. buď vypne,nebo tlak odpustí.Nemůže to přece foukat do nekonečna.Ale to je jen můj tip,jelikož tuto vymoženost nevlastním... :oops: .

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz