Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 10:43 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: dofuky v sedačkách
PříspěvekNapsal: úte pro 01, 2009 4:46 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
nevypne. ale máš pravdu, že možná je tam nějakej ten tlakovej ventilek, ale zas tak jsem to nezkoumal, i když mě to čeká, musím rozdělat řidičovu sedačku :(
podle mě to prostě neni moc vychytaný, mělo by se to vypnout... asi by to šlo určitě dodělat.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dofuky v sedačkách
PříspěvekNapsal: úte pro 01, 2009 5:39 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
No ja ti to nechci brat ale myslim ze panove co to navrhovali/testovali tak vedeli co delaj :wink: mozna ten tlakovej regulator by byl moc drahej/slozitej/tezkej jako co si budem povidat tlakovy regulatory zacinaj na dvou tisicich - v dnesni dobe ani nemluvim o 93tim....a beru to takle i kvuli tomu jestli je tam nejakej pretlakovej ventil tak je to daleko elegantnejsi reseni...preci jenom se nejedna o Audi S8....

no snad se dneka k tomu dostanu v garazi - teda sehnal jsem si tycku stabilu takze jeste uvidim...ale jinak sem si vcera s tema sedackama hral a je to NADLIDSKÝ :jop:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dofuky v sedačkách
PříspěvekNapsal: úte pro 01, 2009 5:45 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Mimo téma : Tvý odpovědi v Profilu na: - Úpravy a Plány - mě fakt pobavili :smichypozemi: . Máš ode mě 100 bodů :smichypozemi: .Všiml jsem si toho až dnes,když jsem zkoumal,kolik málo lidí tam píše např. věk a bydliště - třeba se za něj stydí...,ale ty jsi u mě opět zabodoval :smichypozemi: .Omlouvám se za off topic,ale nedalo mi to.

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dofuky v sedačkách
PříspěvekNapsal: úte pro 01, 2009 5:49 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Myslim ze si za posledni dobu pochopil ze souslovi OFF TOPIC tady na foru neexistuje :lol: Nastesti oba admini jsou flegmouši :lol_
Jinak postreh mas docela slusnej - napsal jsem to tam dneska :lol_

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dofuky v sedačkách
PříspěvekNapsal: úte pro 01, 2009 5:52 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Fakt dobrý.... :smichypozemi: .

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dofuky v sedačkách
PříspěvekNapsal: úte pro 01, 2009 10:26 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
me je spis lito tu neco mazat :lol_

jinak snad existuje nejaky tlakovy spinac ne? proste kdyz tam bude urcity tlak tak se to vypne. takhle mi to prijde proste nedodelane. za 1) nevim jestli to uz teda je na max. tvrde a za 2) trapis kompresor, pokud tam neni nejaky ten ventil. a to, ze zrovna ty pises neco ve smyslu ze "oni asi vedeli proc to delali", to me teda dostava :lol_. ten, co predelava, co se da :lol_
btw, jak moc je mas rozdelany? porad jsem neprisel na jednoduchy zpusob rozebrani tech prednich sedacek a vim ze me to ceka, ale vubec se mi do toho nechce. zadni jsou celkem jednoduche - teda aspon sedaky, operadla me jeste cekaji, ale ted neni cas :)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dofuky v sedačkách
PříspěvekNapsal: úte pro 01, 2009 11:03 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
No ale v nepredelavam v podstate nic co by byl funkcne nesmysl

dneska sem sundal spodni sedak ale jeste ne ten vnitrek s vyhrivanim - uvidim az sundam tu druhou co vsechno je tam jinak a co vlastne budu menit...

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dofuky v sedačkách
PříspěvekNapsal: stř pro 02, 2009 10:29 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
Zdar Ergomatáci :-)
Tlakový ventil, nebo spínač?
Mně se ještě tato sedadla nepodařilo sehnat, ale snad je někde seženu alespoň ta látková.
Tak co se týká těch tlakových spínačů tak si myslím že by je tam dát ani snad nemohli, protože nikdo neví jak těžký člověk na tu sedačku zrovna sedne. Co kdyby tam třeba sedělo dítě važící 40kg a dofouklo je na maximum podle ventilu a ted najednou by si tam sednul nějaký chlap vážící 130kg, co by se asi stalo?
Podle mně tam žádné omezení tlaku není ani být nemusí, ta sedadla jsou dělaná aby i při plném nafouknutí udržela těžkého chlapa, a také ten kompresorek není moc výkonný aby ty vaky prasknul.

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dofuky v sedačkách
PříspěvekNapsal: stř pro 02, 2009 10:32 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
No sundaval jsem calouneni na sedaku ridice a slo to docela dobre. Musis akorat odcvakat ty drateny ocka,kteryma tam drzi potah a zpet jsem to montoval na uvazne pasky,protoze se mi s tema ockama nechtelo zabývat. Operadlo je podle me to samy,ale to jsem sundavat nepotreboval.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dofuky v sedačkách
PříspěvekNapsal: stř pro 02, 2009 10:39 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
TOMGWELL píše:
Tak co se týká těch tlakových spínačů tak si myslím že by je tam dát ani snad nemohli, protože nikdo neví jak těžký člověk na tu sedačku zrovna sedne. Co kdyby tam třeba sedělo dítě važící 40kg a dofouklo je na maximum podle ventilu a ted najednou by si tam sednul nějaký chlap vážící 130kg, co by se asi stalo?


To je pravda to mě nenapadlo, timpadem je mi to jasny. Jak jednoduchy jenom to cloveku nedojde. :wink:


Jo a Maxi prosim te kdyz si to daval pak na ty stahovaky tak ti to v pohode drží? protoze ty kovovy krouzky tam zpatky davat bych se asi posral :lol_

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dofuky v sedačkách
PříspěvekNapsal: stř pro 02, 2009 11:39 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
MatesK píše:
TOMGWELL píše:
Tak co se týká těch tlakových spínačů tak si myslím že by je tam dát ani snad nemohli, protože nikdo neví jak těžký člověk na tu sedačku zrovna sedne. Co kdyby tam třeba sedělo dítě važící 40kg a dofouklo je na maximum podle ventilu a ted najednou by si tam sednul nějaký chlap vážící 130kg, co by se asi stalo?


To je pravda to mě nenapadlo, timpadem je mi to jasny. Jak jednoduchy jenom to cloveku nedojde. :wink:


Jo a Maxi prosim te kdyz si to daval pak na ty stahovaky tak ti to v pohode drží? protoze ty kovovy krouzky tam zpatky davat bych se asi posral :lol_



No jasne,drzi to lip nez predtim na tech krouzcich, protoze to jde pritahnout k tomu dratu,co je tam zality v molitanu. Jo jinak jak sundas sedak, tak na vyhrivani je konektor vzadu v potahu operadla,tam se to da rozpojit a cely sedak i s vyhrivanim shodit.Dost mi trvalo,nez jsem na to prisel a vytrhl jsem si tak jeden s tech dratku a musel pak pracne opravovat. Mozna to vis,ale treba ne a pomuze ti to. ;-)

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz