Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 5:37 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: startovanie 2,2 Si+automat rok 96
PříspěvekNapsal: stř úno 17, 2010 7:40 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Jen tak pro zajmavost bych doporučil všem, který to zajímá, ať si to zkusí - odpojit ten senzor. Je to docela specifický chování a hodíte se to vědět, jak to vypadá.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startovanie 2,2 Si+automat rok 96
PříspěvekNapsal: stř úno 17, 2010 9:51 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
MatesK napsal - Za další lambda sonda nefunguje pod teplotou 800C a méně, tudíž je zřejmé, že při studeném motoru ani nefunguje. Jestli se ti to děje při motoru ohřátém pak je to jiná.

Lambda sonda má samostatnej ohřev elektrikou - je vyhřívaná.

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startovanie 2,2 Si+automat rok 96
PříspěvekNapsal: stř úno 17, 2010 10:32 am 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
MatesK píše:
Jen tak pro zajmavost bych doporučil všem, který to zajímá, ať si to zkusí - odpojit ten senzor. Je to docela specifický chování a hodíte se to vědět, jak to vypadá.



otestovano a nemohu stoprocentne potvrdit ze to je presne tim.... na druhou stranu kdyz jsem konektor rozpojil (pri rozpojenem konektoru kecal keca defaultni hlasku se kterou bojuju stale:D), tak jsem ho musel osusit bo byl hodne vlhkej a bylo v nem i par kapek vody (nebo kapaliny ktera vodu pripominala) coz si nemyslim ze je neco co tam byt ma. Po opetovnem zapojeni jsem zkusil startovat na benal ani na lgp se to nechytlo, coz ale z velkou pravdepodobnosti je zpusobeno zimou a pak mozna tez necim cemu se rika slaba baterka (pri 3 otoceni klicku uz bylo slyset jak se starter hodne pomalu otaci ale melo to tendenci chytnout.... jelikoz ale nemam nabijecku a kamos mi prijede dneska s poradnym svetlem posvitit do motoru tak treba uvidim konecne - svit poulicni lampy byl nadherny:D)

Bóďa píše:
jak pise Mates, je mozny, ze prave pri seslapnuti plynu mas extremne chudou smes z toho duvodu, ze ecu nevi, jaky je tlak v sani, takze vstrikuje malo benzinu. takze zkusit vymenit map(/f) senzor
doufam, ze ted nebudu za blba, protoze jsem to tema moc neprocital :lol_


OK - za blba tu budu ja - map(/f) senzor... co ze to je:D trochu pomaleji na mne s tema divnejma matematickejma funkcema:D


To syte palivo dava smysl ze kdyz mam studeny vsechno.... hold snad dneska vecer nastartuju (zase kolem 11 vecer) a uvidim zda to pojede nebo ne....

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startovanie 2,2 Si+automat rok 96
PříspěvekNapsal: stř úno 17, 2010 10:58 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
To otestování bych řekl proběhlo podle očekávání. Když se nic nezměnilo, tak by to mělo být ono. Ale určitě než koupíš novej senzor, tak vyřeš tu kapalinu. Jednak to může klidně být tím a druhak, když koupíš novou a dáš jí do tý vody, tak jí můžeš odpravit asi.

Jak jsem psal jinde - je dobré si to zapamatovat, pak vám to ulehčí vaší diagnostiku problému:
Řídící jednotka má ve svém datovém poli naprogramované doby vstřiku především v závislosti na úhlu otevření škrtící klapky (zatížení motoru), množství nasávaného vzduchu a teplotě motoru. Signál z λ sondy působí jako korekční faktor.

Z tohoto vyplívá, že jestli je ten senzor nefunkční, takže jestli nastartuješ, tak jen náhodou a když, tak to hned chcípne. I moje osobní zkušenost.

Jinak jak psal Bóďa - MAP(mass air flow sensor) nebo MAF(manifold air pressure sensor) je zkratka pro podtlakový senzor jinými slovy váha vzduchu.

Plzeňák: Ano, ale ohřátí stejně nějakou dobu trvá. A jseš si jistý, jestli v 2,2ce je vyhřívaná? Přecijen dřívější Lamdby nebyly vyhřívané. Jen se ptám, sám nevím...

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startovanie 2,2 Si+automat rok 96
PříspěvekNapsal: stř úno 17, 2010 11:30 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Jsem přesvědčenej na 99% že je,a taky protože k ní vedou 3káble.

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startovanie 2,2 Si+automat rok 96
PříspěvekNapsal: stř úno 17, 2010 2:41 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Podlé mé zkušenosti ale při odpojeném Mapsenzoru to nastartovat vůbec nešlo.Každopádně si ošetři tu baterku,protože podle mé zkušenosti bývá baterka tou nejtajnější zapeklitostí těhle velkých aut.Točit může ale už nemusí dát jiskru.Vezmi si jenomto,že když vymlátíš baterku a někdo bude tak hodnej,že si tě napojí na svojí,tak budeš muset dobrých 10 min.počkat,než se to všechno oživí a nastartuje to.Jedině když přivalí žlutí andělíčci s tím elektrošokem,kterej to zmákne hned :lol_
Nehledě na to,že ti zbývá tkzv.vylučovací metoda.No a do ní jít s "nejasnou baterkou" je nehorázná pitomost.

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startovanie 2,2 Si+automat rok 96
PříspěvekNapsal: stř úno 17, 2010 11:48 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
viktoska píše:
Podlé mé zkušenosti ale při odpojeném Mapsenzoru to nastartovat vůbec nešlo.Každopádně si ošetři tu baterku,protože podle mé zkušenosti bývá baterka tou nejtajnější zapeklitostí těhle velkých aut.Točit může ale už nemusí dát jiskru.Vezmi si jenomto,že když vymlátíš baterku a někdo bude tak hodnej,že si tě napojí na svojí,tak budeš muset dobrých 10 min.počkat,než se to všechno oživí a nastartuje to.Jedině když přivalí žlutí andělíčci s tím elektrošokem,kterej to zmákne hned :lol_
Nehledě na to,že ti zbývá tkzv.vylučovací metoda.No a do ní jít s "nejasnou baterkou" je nehorázná pitomost.



omyl u meho safrana je vse zelezne, dratoidni, nerezive slabou strankou - zrezle osklive:( - kostra u batrky ci co to je, motoru bude vymenena zrejme ted o vikendu (pokud bude pocasi na to dostatecne vhodne

Co se tyce baterky - bude o vikendu nahrazena bezpodminecne

andilky volat radsi nebudu, ale jelikoz mam renaulta, mel bych uvazovat o pojisteni od axy:D pry dovezou v pripade potreby i benzin nebo vymeni pneu... tak nevim no:D


jinak baterka zas takovy problem nebyla - kamos prijel, nahodil mne na kabely, 10min se cekalo nez se to vzpamatuje, a pak se zkouselo startovat - zpocatku (10-15min) jen tocil starter - lpg ani benal se nechytili.. (vzdy se delala pauza... jeste to nechat tocit 15min v kuse:D) po 15 minutach sme to nechali chvili znova dobijet (stale pripojen na jeho bmw 5 V6.... knik jak zavidim tu bezstarostnost... dokud mu neprijde technicka:D ) po dalsich 10 minutach pokracovalo dalsi kolo zhruba 20 pokusu o start. pri zhruba 8. pokusu se ale zacalo konecne neco dit - obcas byl slyset zaber, ktery sice koncil tragicky ale aspon neco. zhruba u 15. pokusu kdy to vypadalo ze uz to nechame se motor nahodil - teda.... plynovy pedal na podlaze, a motor mel tak 200 otacek a po chvili zdechl ale uz jsem vedel ze zanedlouho nastartuju... nasledujici 2 pokusy bezvysledne a pak se to chytlo na opet na lpg i s tendenci vzrustu otacek byt na volnobeh se to stale nedostalo. po dalsich 5 pokusech auto konecne na lpg nastartovalo - z vyfuku se vyvalil neskutecnej bilej dym a dymilo to zhruba 2 minuty. pote to opet chciplo.... - proste neudrzely se otacky na volnobehu. potom se udelaly 3 testy ciste na benzin - prvni nic, druhej zabral ale nevydrzel a treti nastartoval... tentokrat byl dym citit... hodne benzinem ale pote uz auto drzelo, bezelo stabilne otacky se z pocatku kymacely do ztracena... ale co mohu rici tak po zahrati motor bezel mnohem lepe nez pred zasahem servisu (kteremu se nelibilo presyceni benzinem) a delal v elektrice od patku vecera do nedele noci s celkem nulovym volnym casem... tak zrejme navlhcil 2 konektory nebo je nevysusil nebo nevim... rozhodne to budu hlidat bo od vysuseni se vse zlopsovalo.
na test jsem nechal auto schladnout zhruba 4 hodiny a pak jsem sel testovat... naskocil na prvni otoceni klickem (jaky to velky nezvyk :D), z vyfuku se vyvalilo mensi mnozstvi (zase) bileho dymu... rozhodne posilovac rizeni uz se semnou netaha jak na aute kde posilovac do ted nebyl (strasnej zazitek... jeste vyresit ztuhlou prevodovku) - ze by mi dosel olej? ... no snad ne

tak ze otazka - bily dym - co to je? objevuje se to po delsim stani auta... chladici kapalina sice utika, ale nevypada to nejak zavazne... zhruba 1l na rok zhruba ale to muze unikat netesnosti chladice (ktery je misty krapet pobouchany...)

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz