Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv dub 25, 2024 1:21 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: startovanie 2,2 Si+automat rok 96
PříspěvekNapsal: sob pro 05, 2009 8:34 am 
Offline
Pokročilý

Registrován: čtv lis 19, 2009 10:31 pm
Příspěvky: 38
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: dost slušná :)
Auto snů: Laguna 1 ph2, 3.0 V6 24V BiTurbo Baccara, 4x4, 4control...prípadne LagunaIII coupé 3,5V6 BiTurbo 4x4, 4control, Initiale,biela perleť a aby to malo aspoň 350-400PS, nie úbohých 240PS s automatom :((
nolimit píše:
vlado skade si? ak niekde okolo ba by som dobehol kuknut.


Žial som až z opačného konca dialnice - Považskej Bystrice. :-?
Ty máš dáke skúsenosti s automatmi??


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startovanie 2,2 Si+automat rok 96
PříspěvekNapsal: sob pro 05, 2009 6:22 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Kdyz je cerny a sou v nem piliny tak je nacaty,me sice cuka,ale pri vymene byl olej takovy svetly a piliny nebyly ve vane zadne,takze rikali ze ok,jen sou uz opotrebene lamely

_________________
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009
Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana
Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana
Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany
Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startovanie 2,2 Si+automat rok 96
PříspěvekNapsal: sob pro 05, 2009 6:56 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
ToJa píše:
Kdyz je cerny a sou v nem piliny tak je nacaty,me sice cuka,ale pri vymene byl olej takovy svetly a piliny nebyly ve vane zadne,takze rikali ze ok,jen sou uz opotrebene lamely

Přesně,jak píšeš,olej musí být čistý a v žádném případě nesmí být cítit spáleninou,pokud jsou v něm ještě piliny,bojím se,že je to na celkovou opravu. :)

_________________
Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startovanie 2,2 Si+automat rok 96
PříspěvekNapsal: ned pro 06, 2009 9:23 am 
Offline
Pokročilý

Registrován: čtv lis 19, 2009 10:31 pm
Příspěvky: 38
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: dost slušná :)
Auto snů: Laguna 1 ph2, 3.0 V6 24V BiTurbo Baccara, 4x4, 4control...prípadne LagunaIII coupé 3,5V6 BiTurbo 4x4, 4control, Initiale,biela perleť a aby to malo aspoň 350-400PS, nie úbohých 240PS s automatom :((
nevie niekto poradiť, kde sa dajú kúpiť lamely do automatickej prevodovky??? Hladám po nete, ale nikde nic... :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startovanie 2,2 Si+automat rok 96
PříspěvekNapsal: stř úno 10, 2010 9:57 am 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
Max900R píše:
Ty jo,za kolik jsi toho Safrana koupil?Já co to tu tak čtu, tak si začínám myslet, že větší šrot jsem neviděl. To jsi odvážný, že jsi do toho šel.



nevidel jsi meho safka... uz se nejaky ten patek chystam napublikovat par fotek... ale v soucasne dobe me trapi stejny problem... mohu jet jen na LPG, musim na nej i startovat bo se nestihne prepnout z benalu na lpg....

co to teda dela?
kdyz nastartuju naprimo na lpg, tak se stava (kazdou chvili) ze na volnobeh po zatezi mi motor zdechne. A to at uz je zahraty ci studeny:( a stat na kazde krizovatce na spojce a drzet otacky nad 1000rpm... no je to otrava.... a jeste vetsi pri razeni:( - obecne ale nastartuje na lpg relativne bez problemu.

co se tyce benzinu.... obcas se podari nastartovat na benal ale to je ted tak 1 z 5 pokusu - nastartuju, otacky jdou nahoru a pak dolu az k nule... pri seslapnuti plynu se to tvari jako by nic - otacky nahoru nejdou. Jednou za cas se stane ze to drzi treba hodinu bez problemu na volnobehu.... ale jak seslapnu plynovy pedal, otacky jdou nahoru a po par fterinach (zhruba u 2500rpm jsem si vsiml) se at slapu na plyn pedal jak slapu tak otacky zacnou pozvolna (proc pozvolna?) klesat az se motor vypne a dostanu hlasku Trofstof einspritsung defect.... bedienung.... (uploadnu hlasku dnes vecer).

Jelikoz me lpg je vstrikovano primo do saciho potrubi, tak pocitac ho nedovede vypnout... Tudiz nastava otazka - muze to byt imobilizer? pokud ano, prosim reknete mi ktere dratky vylikvidovat/popropojovat, abych uz tam toho parchanta nemel (z meho pohledu mi to pomalu vypne paliv cerpadlo/vstrikovace.....)

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startovanie 2,2 Si+automat rok 96
PříspěvekNapsal: sob úno 13, 2010 8:17 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: čtv lis 19, 2009 10:31 pm
Příspěvky: 38
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: dost slušná :)
Auto snů: Laguna 1 ph2, 3.0 V6 24V BiTurbo Baccara, 4x4, 4control...prípadne LagunaIII coupé 3,5V6 BiTurbo 4x4, 4control, Initiale,biela perleť a aby to malo aspoň 350-400PS, nie úbohých 240PS s automatom :((
ten snimac na airboxe z predu mas OK+zapojene vsetky kable??? Ten u mna robil vela problemov. Ide do neho 1 kablovy konektor a jedna tenka hadicka vzduhu zo sania.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startovanie 2,2 Si+automat rok 96
PříspěvekNapsal: ned úno 14, 2010 2:57 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
daweo píše:
Max900R píše:
Ty jo,za kolik jsi toho Safrana koupil?Já co to tu tak čtu, tak si začínám myslet, že větší šrot jsem neviděl. To jsi odvážný, že jsi do toho šel.



nevidel jsi meho safka... uz se nejaky ten patek chystam napublikovat par fotek... ale v soucasne dobe me trapi stejny problem... mohu jet jen na LPG, musim na nej i startovat bo se nestihne prepnout z benalu na lpg....

co to teda dela?
kdyz nastartuju naprimo na lpg, tak se stava (kazdou chvili) ze na volnobeh po zatezi mi motor zdechne. A to at uz je zahraty ci studeny:( a stat na kazde krizovatce na spojce a drzet otacky nad 1000rpm... no je to otrava.... a jeste vetsi pri razeni:( - obecne ale nastartuje na lpg relativne bez problemu.

co se tyce benzinu.... obcas se podari nastartovat na benal ale to je ted tak 1 z 5 pokusu - nastartuju, otacky jdou nahoru a pak dolu az k nule... pri seslapnuti plynu se to tvari jako by nic - otacky nahoru nejdou. Jednou za cas se stane ze to drzi treba hodinu bez problemu na volnobehu.... ale jak seslapnu plynovy pedal, otacky jdou nahoru a po par fterinach (zhruba u 2500rpm jsem si vsiml) se at slapu na plyn pedal jak slapu tak otacky zacnou pozvolna (proc pozvolna?) klesat az se motor vypne a dostanu hlasku Trofstof einspritsung defect.... bedienung.... (uploadnu hlasku dnes vecer).

Jelikoz me lpg je vstrikovano primo do saciho potrubi, tak pocitac ho nedovede vypnout... Tudiz nastava otazka - muze to byt imobilizer? pokud ano, prosim reknete mi ktere dratky vylikvidovat/popropojovat, abych uz tam toho parchanta nemel (z meho pohledu mi to pomalu vypne paliv cerpadlo/vstrikovace.....)


Kraftstopfeinspritzungsdefekt,bedienungseinleintung einsehen. Závada ve vstřikování,prohlédnout si návod k obsluze.
Myslel jsem si,že to bude konektorové spojení na pravém podběhu z pohledu řidiče.Je tam dost poddimenzovaný kulatý konektor.Vedou zkze něj kabely z řídící jednotky k benzínové pumpě.Radím...rozpojit,prohlédnout a přihnout samičky v konektoru,pročistit a zapojit nazpět.Jelikož to ale hlásí takto závadu,musí se jednat i vyloženě o něco,na co počítač reaguje.Kdyby to byly vstřiky,tak by to jelo ale blbě.Kuckalo by se to a jelo by to třebas na 4 válce.Může to být snímačem otáček.Renaulty na ně dost trpí.On bude vypadat ok ale může být už krapet narušený.V Autokelly stál 510,-peněz.Nic tím nepokazíš.On může vykazovat studeňák.Při proměření voltmetrem by měl vykazovat odpor mezi vstupy konektoru 200 ohmů +/- 50 ohmů.
Jinak tato hláška je vyvolána pouze v těchto případech:čidlo sací trubky
potenciometr škrtící klapky
čidlo rychlosti
regulační ventil volnoběhu
vstřikovacích ventilů
přepalování čidla horního mrtvého bodu

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startovanie 2,2 Si+automat rok 96
PříspěvekNapsal: pon úno 15, 2010 12:13 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
a lambda...

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startovanie 2,2 Si+automat rok 96
PříspěvekNapsal: pon úno 15, 2010 5:08 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
zacnu postupne:

lambda sonda je menena 18.12.2008 - pry se ale na ni uz nevztahuje zaruka bo je to montovany nahradni dil (nejsem si jist, to si chci overit) ale je mozne ze lambda je v haji bo technik co se na to ted dival tak rikal ze tam mam moc benzinu na jeho vkus.

snimac na airboxe - to bylo prvni misto co jsem kontroloval - ale zkontroluji jeste jednou poradne - zapojeny to stoprocentne je, otazkou zustava zda jsou vsechny kabely ok byt to by asi by to nemelo vliv na to ze mi chcipa auto na benzin (i pri seslapnutem plyn pedalu)

zkontroluji ten prechod v podbehu zda to je ok nebo tam je to ko. Co si pamatuju, tak tuhle hlasku jsem dostal i tehdy, kdyz jsem odpojil imobilizer, nastartoval jsem a po chvili se motor vypl s touto hlaskou....


moc ale dekuju za vsechny rady...

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startovanie 2,2 Si+automat rok 96
PříspěvekNapsal: pon úno 15, 2010 7:56 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
daweo píše:
zacnu postupne:

lambda sonda je menena 18.12.2008 - pry se ale na ni uz nevztahuje zaruka bo je to montovany nahradni dil (nejsem si jist, to si chci overit) ale je mozne ze lambda je v haji bo technik co se na to ted dival tak rikal ze tam mam moc benzinu na jeho vkus.

snimac na airboxe - to bylo prvni misto co jsem kontroloval - ale zkontroluji jeste jednou poradne - zapojeny to stoprocentne je, otazkou zustava zda jsou vsechny kabely ok byt to by asi by to nemelo vliv na to ze mi chcipa auto na benzin (i pri seslapnutem plyn pedalu)

zkontroluji ten prechod v podbehu zda to je ok nebo tam je to ko. Co si pamatuju, tak tuhle hlasku jsem dostal i tehdy, kdyz jsem odpojil imobilizer, nastartoval jsem a po chvili se motor vypl s touto hlaskou....


moc ale dekuju za vsechny rady...

Lambda to nebude.Sice by ti to hlásilo ale jelo by to.To,co máš ty,je podle mně otázkou zásobování paliva.Prostě to nedává benzín.Při zapojování plynu by podle mě měl jít z ř.j. plynu impuls do ř.j. auta pro odpojení vstřikovacích ventilů.Imobilizér by v tom taky mohl hrát svojí roli.Jo a ještě by teoreticky mohl být problém ve vysokonapěťovém regulátoru,tedy přesněji ve startovacím modulu u cívky.Pokud máš možnost vyzkoušet jinej,tak to udělej.Když tam se projeví chybička,tak prostě nepůjde jiskra.Třebas při nastartování ano a pak čau bambíno.Jinak já jsem míval problémy s R25-tkou a nakonec to bylo blbou baterkou.Motor V6 točil jako blázen,někdy to chytlo a jelo,někdy mi to prostě chcíplo a bylo to tím,že všechen proud tekl do startéru na otočení motoru a nezbylo na nabití modulu,aby dal jiskru.Jo a ještě...ty máš pětiválec?A není to Volvo?Brácha má totiž taky Volvo a zrovna nedávno mu to po výměně motoru ne a ne naskočit.Nakonec to byl fakt ten modul.

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startovanie 2,2 Si+automat rok 96
PříspěvekNapsal: úte úno 16, 2010 9:33 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
daweo píše:
je mozne ze lambda je v haji bo technik co se na to ted dival tak rikal ze tam mam moc benzinu na jeho vkus.

Nechci tveho technika nijak podceňovat, ale lambda jen koriguje vyvážení směsi, takže se obavam, že to nepoznáš "pohledem".
BTW jak říkal viktoska - když by byla KO, tak auto stejně pojede, zvlášť na benzín.

daweo píše:
snimac na airboxe (snímač podtlaku)- to bylo prvni misto co jsem kontroloval - ale zkontroluji jeste jednou poradne - zapojeny to stoprocentne je, otazkou zustava zda jsou vsechny kabely ok byt to by asi by to nemelo vliv na to ze mi chcipa auto na benzin (i pri seslapnutem plyn pedalu)

Co já vím, tak to odchází časem na všech autech. A navrhuji ti jednoduchý test. Odpoj to čidlo a zkus co to udělá. Podle mě ti to udělá úplně to samé. Protože když jsem to já párkrát zkoušel (Omylem :lol_ ) tak to vypadalo přesně stejně. Stratuju a nechce to, tak přidám plyn(otevřu škrtičku) a motor naběhne, ale hned zase chcípne.
Jestli se to chová takto, nic bych nezkoumal a vyměnil to - je to pár stovek, ale i když by to nebylo ono máš na pár let jistotu, že tahle část funguje

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startovanie 2,2 Si+automat rok 96
PříspěvekNapsal: úte úno 16, 2010 10:00 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Presne tak jak rika Mates. V ridici jednotce je nouzova mapa,ktera nabehne,kdyz lambda nedava signal. taky jsem tak jezdil. Nejjednodussi je zajet na nejake emise a nechat si to zmerit. Merak maji skoro v kazdem servise nebo tam kde delaji LPG.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startovanie 2,2 Si+automat rok 96
PříspěvekNapsal: úte úno 16, 2010 5:09 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
MatesK píše:
daweo píše:
je mozne ze lambda je v haji bo technik co se na to ted dival tak rikal ze tam mam moc benzinu na jeho vkus.

Nechci tveho technika nijak podceňovat, ale lambda jen koriguje vyvážení směsi, takže se obavam, že to nepoznáš "pohledem".
BTW jak říkal viktoska - když by byla KO, tak auto stejně pojede, zvlášť na benzín.



ano pohledem to nepoznas, ale kdyz citis (a hodne intenzivne) vzadu benzin, nebude asi vse v poradku....


daweo píše:
snimac na airboxe (snímač podtlaku)- to bylo prvni misto co jsem kontroloval - ale zkontroluji jeste jednou poradne - zapojeny to stoprocentne je, otazkou zustava zda jsou vsechny kabely ok byt to by asi by to nemelo vliv na to ze mi chcipa auto na benzin (i pri seslapnutem plyn pedalu)


Co já vím, tak to odchází časem na všech autech. A navrhuji ti jednoduchý test. Odpoj to čidlo a zkus co to udělá. Podle mě ti to udělá úplně to samé. Protože když jsem to já párkrát zkoušel (Omylem :lol_ ) tak to vypadalo přesně stejně. Stratuju a nechce to, tak přidám plyn(otevřu škrtičku) a motor naběhne, ale hned zase chcípne.
Jestli se to chová takto, nic bych nezkoumal a vyměnil to - je to pár stovek, ale i když by to nebylo ono máš na pár let jistotu, že tahle část funguje[/quote]

tohle testnu dnes vecer a napisu vysledek.... ale u mne je problem ze kdyz uz nastartuju na benzin tak i po seslapnuti plynu az na podlahu to proste nebezi - ale pokud to bude tahle blbost.. tak v bratislave mam nahradni na test (v podstate cele auto na nd a postupne ho budu rozprodavat, tak ze kdyz nekdo neco bude chtit necht se mi ozve a domluvime se (plus napiste zhruba cenu) - predem rikam ze ale nektere veci - blinkry treba - nepustim ^.^ - potrebuju sam nahradit. ale zrejme interier (byt latkovej) budu davat pryc a podobne veci.

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startovanie 2,2 Si+automat rok 96
PříspěvekNapsal: úte úno 16, 2010 5:20 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
No tak teď doufám, že nebudu za blba, ale já si myslím, že například po nastartování a dalších pár minut benzín cítit musíš(o tom že to neuvidíš se nebudu bavit :lol_ ) a to že když je motor studený, tak je směs tak bohatá, že smrdí (Mě v autě taky). Za další lambda sonda nefunguje pod teplotou 800C a méně, tudíž je zřejmé, že při studeném motoru ani nefunguje. Jestli se ti to děje při motoru ohřátém pak je to jiná :wink: To je jedno, můžeš samozřejmě věřit mechanikovi, ale já osobně bych schválně něvěřil, protože moc dobře vím, že hodně mechaniků toho daleko víc nakecá, než ví.

To s tim sešlapnutim plynu si právě přesně popsal další věc, která se váže na podtlakovou sondu. Uvědom si, že když tento senzor dává ŘJ hodnotu množství vzduchu jdoucího do motoru. A když sešlápneš plyn tak tomu dáš ohromě vzduchu, ale ŘJ o něm neví, takže na základě toho nemůže zvýšit množství paliva, takže směs se pak stává nazapálitelnou, kvůli právě výslednému poměru vzduch/benzin.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startovanie 2,2 Si+automat rok 96
PříspěvekNapsal: úte úno 16, 2010 10:55 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jak pise Mates, je mozny, ze prave pri seslapnuti plynu mas extremne chudou smes z toho duvodu, ze ecu nevi, jaky je tlak v sani, takze vstrikuje malo benzinu. takze zkusit vymenit map(/f) senzor
doufam, ze ted nebudu za blba, protoze jsem to tema moc neprocital :lol_

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz