Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pát bře 29, 2024 12:02 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: startovanie 2,2 Si+automat rok 96
PříspěvekNapsal: ned lis 22, 2009 9:23 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: čtv lis 19, 2009 10:31 pm
Příspěvky: 38
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: dost slušná :)
Auto snů: Laguna 1 ph2, 3.0 V6 24V BiTurbo Baccara, 4x4, 4control...prípadne LagunaIII coupé 3,5V6 BiTurbo 4x4, 4control, Initiale,biela perleť a aby to malo aspoň 350-400PS, nie úbohých 240PS s automatom :((
Safrane je uz doma, majitel z neho odstranil LPG a Safrane nestartuje :( . Po odpojeni baterky aspon na cca 1-2 hodinky a znovupripojeni normalne nastartuje ale po cca 40sekundach sa vypne a viac nenastartuje. Zase treba odpojit baterku, cakat a potom nastartuje. Nemal niekto podobny problem??? :(


Naposledy upravil VladoOC_cz dne pon lis 23, 2009 5:01 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startovanie 2,2 Vi+automat rok 95
PříspěvekNapsal: pon lis 23, 2009 4:22 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
to je divny, kdyby to nebylo po 40 sekundach tak bych tipoval imobiliser

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startovanie 2,2 Vi+automat rok 95
PříspěvekNapsal: pon lis 23, 2009 4:28 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Kdyz motor v celé této době budeš udržovat pod plynem taky potom zhasne? Me to totiz po odpojeni baterky tak nak diagnostikuje chod motoru protoze me vzdycky trva cca pul hodiny provozu nez se srovna volnobeh atd....
Na LPG neni nahodou premostena vaha vzduchu nebo neco takovyho??? mam zato ze kdyz se tam dava LPG tak se musi nejak ojebat ECU aby to na ten plyn jelo stejne jak na benzin...

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startovanie 2,2 Vi+automat rok 95
PříspěvekNapsal: pon lis 23, 2009 5:00 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: čtv lis 19, 2009 10:31 pm
Příspěvky: 38
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: dost slušná :)
Auto snů: Laguna 1 ph2, 3.0 V6 24V BiTurbo Baccara, 4x4, 4control...prípadne LagunaIII coupé 3,5V6 BiTurbo 4x4, 4control, Initiale,biela perleť a aby to malo aspoň 350-400PS, nie úbohých 240PS s automatom :((
Tak dnes uz ani nenastartovalo :( . Ked je zapnuty imobilizer, tak aj bliká a hlási ho PC, ked je deaktivovany, tak je to ok. S imobilizerom by nemal byt problem...
Zistil som dalsie veci ohladom toho, co je to za auto...ma to riadne skurveny technicky preukaz..
Takze je to predsa len 2,2Si motor (137koni), automat a rok vyroby je predsa len 1996. Bolo na objednavku do Svajciarska a dako predane do Nemecka. Odtial prislo v roku 1999 na Slovensko. V stredu sa musim do toho auta pustit. Z LPGčka je tam more kablov, mam chut tu kablovačku vymeniť komplet....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startovanie 2,2 Vi+automat rok 95
PříspěvekNapsal: pon lis 23, 2009 5:08 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
VladoOC_cz píše:
mam chut tu kablovačku vymeniť komplet....

Myslim ze to neni vubec spatnej napad...vzhledem k tomu ze kdyby byla zavada v tom, tak jeden kabel po druhym zjistovat jestli je ok?!Fúúú dlouhý večery :)

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startovanie 2,2 Si+automat rok 96
PříspěvekNapsal: pon lis 23, 2009 9:15 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Z technicaku si nic nedelej ja mam kopii a taky mam misto automatu napsany manual a par veci jinych mi tam taky chybi

_________________
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009
Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana
Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana
Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany
Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startovanie 2,2 Si+automat rok 96
PříspěvekNapsal: pon lis 30, 2009 8:32 am 
Offline
Pokročilý

Registrován: čtv lis 19, 2009 10:31 pm
Příspěvky: 38
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: dost slušná :)
Auto snů: Laguna 1 ph2, 3.0 V6 24V BiTurbo Baccara, 4x4, 4control...prípadne LagunaIII coupé 3,5V6 BiTurbo 4x4, 4control, Initiale,biela perleť a aby to malo aspoň 350-400PS, nie úbohých 240PS s automatom :((
Od Soboty vecera safrane uz startuje, vyhádzal som z neho komplet kablovacku od LPG, dakej hands free sady a daky imobilizer s centralom META, ktory mal hadam 6LED diod po celom aute... Odvtedy máma pokoj a startujeme na brnknutie kluca.
Novy problem je ze strasne cmudi a vynechava asi 1 valec, sviecky boli totalne zahadzane olejom a mokre - uz su nove. Uvazujem ci vymenit tesnenie pod hlavu (olej vo vode a v hojných množstvách), tesnenie krytu ventilou a tesnenie pod vanou, alebo radsej dat druhy motor :lol: .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startovanie 2,2 Si+automat rok 96
PříspěvekNapsal: pon lis 30, 2009 9:05 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Ty jo,za kolik jsi toho Safrana koupil?Já co to tu tak čtu, tak si začínám myslet, že větší šrot jsem neviděl. To jsi odvážný, že jsi do toho šel.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startovanie 2,2 Si+automat rok 96
PříspěvekNapsal: pon lis 30, 2009 6:36 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: čtv lis 19, 2009 10:31 pm
Příspěvky: 38
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: dost slušná :)
Auto snů: Laguna 1 ph2, 3.0 V6 24V BiTurbo Baccara, 4x4, 4control...prípadne LagunaIII coupé 3,5V6 BiTurbo 4x4, 4control, Initiale,biela perleť a aby to malo aspoň 350-400PS, nie úbohých 240PS s automatom :((
Max900R píše:
Ty jo,za kolik jsi toho Safrana koupil?Já co to tu tak čtu, tak si začínám myslet, že větší šrot jsem neviděl. To jsi odvážný, že jsi do toho šel.

No neni to až tak hrozné, ja len bez servitky na plnu hubu napíšem moj osobny dojem, pocit. Ale tesnenie pod hlavu mam uz predbezne zohnane nove za 15euro a pod kryt ventilov za dakych 9euro... Posledne slovo vsak povie nas znamy, mechanik co Safrany robil cele roky a dokonale tie auta a hlavne motory pozna... Snad v stredu dostanem uz konecne nove hadice na vodu s nadrzkou, tak to poskladam a pojdem ho riadne prevetrat, mršku jednu...potom uvidim či ešte bude čmudiť, alebo motor rovno do kovošrotu zaveziem :lol_ . Až bude hotový, dám sem dáke fotky (zohnal som komplet elektricke sedacky s vyhrievanim - takze sedadla budem skladat z 3 sád interieru 8) , ale nebojte bude to pekný a dobry Safrane).

EDIT: ta cena bola 450euro :wink: ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startovanie 2,2 Si+automat rok 96
PříspěvekNapsal: čtv pro 03, 2009 11:56 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: čtv lis 19, 2009 10:31 pm
Příspěvky: 38
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: dost slušná :)
Auto snů: Laguna 1 ph2, 3.0 V6 24V BiTurbo Baccara, 4x4, 4control...prípadne LagunaIII coupé 3,5V6 BiTurbo 4x4, 4control, Initiale,biela perleť a aby to malo aspoň 350-400PS, nie úbohých 240PS s automatom :((
tak dnes sme sa boli prvý krát povozit. Hadice ku chladeniu uz Renault nevyrába a nedodáva, takže som musel zatial nakúpiť univerzálne hadice a "bastlit" . Viacmenej sa vsetko podarilo, tesni to vyborne a chladi to tiez super.
Motor potrebuje vymenit tesnenie krytu ventilov (dost urgentne-strieka tade hojne olej :-? ) a olejovej vane. Tesnenie pod hlavu vyzera byt OK, olej uz vo vode nevyzera byt a ani netlakuje system. Občas preblikne kontrolka tlaku oleja (hlavne v ostrých zátačkach pri svižnejšej jazde) a aj PC 1x dačo mrmlal.
Čo je však horšie, je automat - 1 v pohode, ale 2-ka sa tvari v 80% prípadoch ako ked prešmykuje spojka a stŕpa (trasie sa) celé auto. Otáčky sú 4-5000, ale auto nezrýchluje. Keď preradí na 3, alebo 4 tak zase fajn. Bezchybne preradzuje iba keď mu stúpim na krk - to aj pneumatiky pískali a raz-dva tam bolo 120km/h :D . Spiatočka je tiež OK.
Dakde na LZ kolese daco strasne buchalo na jamach, asi tlmič, inak to vyzeralo celkom v pohode. Rano to dam na zdvyhak a pozriem cely podvozok co treba menit a opravit.
Neviete niekto s tým automatom poradiť čo by to mohlo byť?? Ja osobne automaty nemusim a ani nemam s nimi skusenosti... Diky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startovanie 2,2 Si+automat rok 96
PříspěvekNapsal: pát pro 04, 2009 12:15 am 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am
Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
VladoOC_cz :

Ohledne automatu bych jako prvni zkontroloval olej a nejradeji napln vymenil. Nerikam, ze to tim vyresis,ale vim, ze drtiva vetsina problemu s automatem byva diky nevcasne vymene oleje.

_________________
Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startovanie 2,2 Si+automat rok 96
PříspěvekNapsal: pát pro 04, 2009 2:40 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
VladoOC_cz píše:
tak dnes sme sa boli prvý krát povozit. Hadice ku chladeniu uz Renault nevyrába a nedodáva, takže som musel zatial nakúpiť univerzálne hadice a "bastlit" . Viacmenej sa vsetko podarilo, tesni to vyborne a chladi to tiez super.
Motor potrebuje vymenit tesnenie krytu ventilov (dost urgentne-strieka tade hojne olej :-? ) a olejovej vane. Tesnenie pod hlavu vyzera byt OK, olej uz vo vode nevyzera byt a ani netlakuje system. Občas preblikne kontrolka tlaku oleja (hlavne v ostrých zátačkach pri svižnejšej jazde) a aj PC 1x dačo mrmlal.
Čo je však horšie, je automat - 1 v pohode, ale 2-ka sa tvari v 80% prípadoch ako ked prešmykuje spojka a stŕpa (trasie sa) celé auto. Otáčky sú 4-5000, ale auto nezrýchluje. Keď preradí na 3, alebo 4 tak zase fajn. Bezchybne preradzuje iba keď mu stúpim na krk - to aj pneumatiky pískali a raz-dva tam bolo 120km/h :D . Spiatočka je tiež OK.
Dakde na LZ kolese daco strasne buchalo na jamach, asi tlmič, inak to vyzeralo celkom v pohode. Rano to dam na zdvyhak a pozriem cely podvozok co treba menit a opravit.
Neviete niekto s tým automatom poradiť čo by to mohlo byť?? Ja osobne automaty nemusim a ani nemam s nimi skusenosti... Diky.


V tom automatu se podívej na olej,ale ty příznaky mi připadají spíše na problém s automatem jako takovým.Výměnou či kontrolou oleje nic nezkazíš,vzpomínám si na servisního technika z Renaultu v Českém Krumlově,který říkal o tomhle automatu v Safranu,že vydrží max.150tis.km,chtěl jsem u nich zrovna takového kupovat.Ten zadní tlumič bude mít špatné horní uložení,to tluče hlasitě.Teda kolego,obdivuji Tě a držím palce,ať se Ti povede z takové hromady problémů vykřesat spolehlivé auto. :)

_________________
Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startovanie 2,2 Si+automat rok 96
PříspěvekNapsal: pát pro 04, 2009 5:22 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Me taky automat bez skubani plynule radi jen kdyz na to poradne slapnu,holt ty klasicke otacky uz sou asi vymlete nebo nevim jak bych to rekl :D

_________________
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009
Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana
Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana
Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany
Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startovanie 2,2 Si+automat rok 96
PříspěvekNapsal: pát pro 04, 2009 8:02 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: čtv lis 19, 2009 10:31 pm
Příspěvky: 38
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: dost slušná :)
Auto snů: Laguna 1 ph2, 3.0 V6 24V BiTurbo Baccara, 4x4, 4control...prípadne LagunaIII coupé 3,5V6 BiTurbo 4x4, 4control, Initiale,biela perleť a aby to malo aspoň 350-400PS, nie úbohých 240PS s automatom :((
jendys píše:
V tom automatu se podívej na olej,ale ty příznaky mi připadají spíše na problém s automatem jako takovým.Výměnou či kontrolou oleje nic nezkazíš,vzpomínám si na servisního technika z Renaultu v Českém Krumlově,který říkal o tomhle automatu v Safranu,že vydrží max.150tis.km,chtěl jsem u nich zrovna takového kupovat.Ten zadní tlumič bude mít špatné horní uložení,to tluče hlasitě.Teda kolego,obdivuji Tě a držím palce,ať se Ti povede z takové hromady problémů vykřesat spolehlivé auto. :)

Olej je taký čierny, na ruku ked ho dám tak smrdí a neviem či sa nemýlim, ale mám pocit že som tam našiel dačo ako bronzové piliny... V Kaps mi po telefone pán ochotne radil, povedal dačo v zmysle že ak tá AD4 prevodovka prežila 282.000km, tak je to výborný výsledok a s najväčšou pravdepodobnosťou budú už opotrebené lamely. Vraj rozobrať, vyčistiť, vymeniť lamely, dať nový olej a poskladať...v KAPS vyčíslil opravu na 30-40.000kč.
Nevadí, mám tu kamaráta, čo mi nedávno dal dokopy prevodovku na Mastra 2,8dTi, za prácu vzal symbolických 100€, tak budúci týždeň mu mám priniesť aj tento automat, že jeden už robil, behá dodnes, tak to otvorí a pozre naň :lol_ . Snáď to bude mať šťastný koniec.
Ohladom toho LZ kolesa - tlmiče tam sú nové Monroe a to čo tam búchalo, boli utrhnuté obe gumy na ktorých visí výfuk => po prejdení jamy výfuk nadskočil a zas dopadol na nápravu a to robilo ten buchot. V prednej náprave treba vymenit iba na LP kolese ložisko otoča tlmiča...
Brzdy v predu budem prerábať z 262mm na 280mm, keďže sľúbené 262mm nové kotúče neprišli :( . Z Laguny mám ešte jednu sadu zánovných 280mm kotúčov.
Motor sa spraví snáď zajtra - tesnenia by už mali doraziť. Dnes som doniesol za 80euro el. pamatove a vyhrievane textilne sedačky na predok aj zadok, tak to celé idem zajtra napárovať, vyskúšať a v utorok by už mala dojsť nová koža, tak sa to prečalúni :good: .
Zatial celá táto sranda vrátane ŠPZ stála 1219euro.
Safroš dokonalý nebude, ale bude ešte dobrý, dooosť dobrý :twisted: .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startovanie 2,2 Si+automat rok 96
PříspěvekNapsal: pát pro 04, 2009 10:18 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
vlado skade si? ak niekde okolo ba by som dobehol kuknut.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz