viktoska píše:
A proč rozdělávat půlku auta?Nechápu
Já bych aktivoval mlhovky,vzal zkoušečku a zjistil,jestli šťáva kabely teče nebo ne.Samozřejmě bych zkontroloval ukostření a jistojistě žárovky.Pokud by tam proud netekl,tak bych šel do pojistek a ověřil si,že jde napájení za pojistky.Pokud jde ale kontrolka,tak to za pojistky teče.No a pokud by mělo dojít na kabely,tak je mnohem rychlejší natáhnout kabely nové.
Zarovky a pojistky jsou ok - kontrolovane. Zda tam tece nebo netece proud (treba vody) zjistim pristi tyden az se ke zkousecce dostanu. Prave k natahovani novych pojistek je potreba oddelat ten plast na boku... ale zkontroluju zda nahodou neni problem v te spojce ktera je pod tapecem v kufru... tam mohl povypadnout nejaky dratek.
Jedine co to urychli je pripadne schozeni palubni desky kvuli oprave ofuku.
Nevis pls kudy jsou do kabiny auta natazene kabely prednich mlhovek? Ze bych je pripojil pri jednom schozeni palubky?