|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je stř dub 24, 2024 12:08 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Autor |
Zpráva |
daweo
|
Předmět příspěvku: Ruční brzda Napsal: úte lis 17, 2009 2:25 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
Zdravim vsechny,
potreboval bych poradit, kudy presne vede lanko rucni brzdy. V soucasne dobe mi rucni brzda brzdi jen tak sporadicky (zatahnu max a ona trosku brzdi). Tipuju ze problem je jen v dotazeni lanka mezi rucni brzdou a brzdicema ale nevim presne kde. Muj tip je ze lanko jde pod vyfukovym potrubim. Pokud by mohl nekdo dat presnejsi informace jak to tam je... a popripade kde to mam dotahnout abych lepe brzdil, prosim poradte.
Moc dekuju...
_________________ Raccoon_Daweo
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Re: Ruční brzda Napsal: úte lis 17, 2009 3:06 pm |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Ono to nemusi byt jen tim,ja mel na zadku kotouce i desky po smrti po vymene za nove to brzdi jak zamlada,asi byli uz moc tenke
_________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
|
|
Nahoru |
|
|
daweo
|
Předmět příspěvku: Re: Ruční brzda Napsal: úte lis 17, 2009 3:46 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
ToJa píše: Ono to nemusi byt jen tim,ja mel na zadku kotouce i desky po smrti po vymene za nove to brzdi jak zamlada,asi byli uz moc tenke no ja mam nove kotouce i desky komplet vsude nove... jde o to, zda pro vymenu / dotazeni / serizeni musim shodit vyfuk nebo ne (jelikoz vyfuk uz je temer objednan) tak zda to mam delat soucasne nebo mohu rozdilne (ciliz potrebuju objednat brzdove lanko k dilum vyfuku)
_________________ Raccoon_Daweo
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Re: Ruční brzda Napsal: úte lis 17, 2009 6:00 pm |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Vyfuk teda aspon u me ale to je laguna dolu nemusi je tam takove stelovani pod autem i kdyz ja ho mam dost zarezle prave tak radsi neserizuju
_________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Ruční brzda Napsal: stř lis 18, 2009 12:35 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Čus, přesně mezi zadníma kolama vede lanko ručky a uprostřed se potkávaj v takový kovový schránce a z ní už jde jedno lanko...takže když rozděláš to kde se potkávaj tak uvnitř je právě dotahování...je to dvouma matkama takže mě se to docela pravidělně povoluje ale tak po pul roce....kdyz si pod to lehnes a poradne si to prohlidnes tak to neni nijak slozity a urcite na to prijdes...jinak si myslim ze to je urcite problem v tomdle jestli ti to brzdi aspon trochu na tu rucku....
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
viktoska
|
Předmět příspěvku: Re: Ruční brzda Napsal: stř lis 18, 2009 4:07 pm |
|
|
Expert |
Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm Příspěvky: 270 Bydliště: Nový Bor
|
Máš vůli v páce ruční brzdy?Pokud ano,tak ji je potřeba dotáhnout.Je to ale pouze za předpokladu,že máš oba brzdiče v pořádku a nezůstávají Ti viset.To poznáš tehdy,když po celkovém dotažení ručky a po několikerém zatatažení opět budeš mít vůli na páce. Dotahuješ a vymezuješ vůli nejlépe tak,že si auto vyheveruješ(alespoň jednu stranu),abys mohl pootáčet kolem.Provádí se tam,co psal MatesK.Přesně uprostřed mezi zadními koly je takový podlouhlý domeček.Od něho vede dopředu jeden lanovod a ze stran lanka ke kolům.Zespodu v něm je matka,zajištěná další matkou.Krajní povolíš a tu druhou dotahuješ.Přitom pravidelně pootáčíš kolem.Jakmile ucítíš,že se kolo začne přibržďovat,tak matku lehce povolíš,aby se zase otáčelo volně a matku zajistíš nazpět tou krajní matkou.Automaticky by ti měla zmizet i vůle na ručce.
_________________ Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
|
|
Nahoru |
|
|
daweo
|
Předmět příspěvku: Re: Ruční brzda Napsal: čtv lis 19, 2009 9:55 am |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
viktoska píše: Máš vůli v páce ruční brzdy?Pokud ano,tak ji je potřeba dotáhnout.Je to ale pouze za předpokladu,že máš oba brzdiče v pořádku a nezůstávají Ti viset.To poznáš tehdy,když po celkovém dotažení ručky a po několikerém zatatažení opět budeš mít vůli na páce. Dotahuješ a vymezuješ vůli nejlépe tak,že si auto vyheveruješ(alespoň jednu stranu),abys mohl pootáčet kolem.Provádí se tam,co psal MatesK.Přesně uprostřed mezi zadními koly je takový podlouhlý domeček.Od něho vede dopředu jeden lanovod a ze stran lanka ke kolům.Zespodu v něm je matka,zajištěná další matkou.Krajní povolíš a tu druhou dotahuješ.Přitom pravidelně pootáčíš kolem.Jakmile ucítíš,že se kolo začne přibržďovat,tak matku lehce povolíš,aby se zase otáčelo volně a matku zajistíš nazpět tou krajní matkou.Automaticky by ti měla zmizet i vůle na ručce. Diky za radu... princip pouzivani kontra matek je mi znam... mne slo opravdu jen o to ze mam rucni brzdu tak volnou, ze ji ted zatahnu na maximum a tvari se jako bych ji zatahl jen velmi jemne. Problem byl, ze kdyz jsem se posledne dival pod auto, nic takoveho jsem tam z nejakeho duvodu nevidel a trochu jsem se zdesil ze lanko / lanovod je pod vyfukem. Dotaz ohledne rucni brzdy cislo dve - jak postupovat pro vymenu tech lanek? Dotaz ohledne brzdice - nechce se mu snadno navracet (odbrzdovat) muze to but tim ze je tam slaba pruzinka? nebo s tim mohu neco udelat? popripade co? - jde o to ze se mi nevraci (teda nevracel) po zatazeni rucni brzdy.
_________________ Raccoon_Daweo
|
|
Nahoru |
|
|
viktoska
|
Předmět příspěvku: Re: Ruční brzda Napsal: čtv lis 19, 2009 4:59 pm |
|
|
Expert |
Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm Příspěvky: 270 Bydliště: Nový Bor
|
Pokud tam pružinu máš a to taky určitě ano,tak to není onou pružinou ale budou už asi špatný střeva v brzdiči.Měl jsem to rozdělaný a je tam uvnitř takový plastový pouzdýrko a tuším i nějaká kulička nebo kuličky.Bylo to už v žalostném stavu.Nevím,jestli se to takhle opotřebuje samo anebo jestli to nebylo po zásahu lidské ruky.Prostě se mi to v tom ansámblu postupně zatemovalo.Snad 10x jsem to měl rozdělané,pěkně jsem to rozhýbal.Brzda fungovala tak měsíc,kdo ví jestli a když jsem pak někdy v kopci pořádně zabrzdil,tak mi zase zůstala viset,že se mi pak přehřívalo kolo.Jetli se dá pořídit nějaká opravná sada,která tyhle střeva obsahuje nevím ale spíš bych tipoval,že ne.Prostě vyměnit brzdič.Já ho koupil u Blonďáka za litr a mám klid.Dokonce mi bylo na technický sděleno,že mi ručka brzdí ,na což jsem nebyl,díky neblahým zkušenostem u 25-tky,zvyklý.Zlatej Safrán.Tam ta brzda byla fakt peklo.Zase šla ale celá pěkně demontovat,do posledního šroubku.U Safrána se mi to ještě nepodařilo.Hlavně pokud jde o ten imbus,který asi drží celá ta střeva uvnitř,aby nevyjela ven.Nějaká záhadná velikost a utažený to je snad bagrem.
_________________ Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
|
|
Nahoru |
|
|
viktoska
|
Předmět příspěvku: Re: Ruční brzda Napsal: čtv lis 19, 2009 5:09 pm |
|
|
Expert |
Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm Příspěvky: 270 Bydliště: Nový Bor
|
Jo a ještě ta lanka. Povolíš kontramatku a hodně to odšroubuješ.Já to měl dost přirezlý,tak jsem to musel shodit celý.Utrhaly se mi šrouby,takže to šlo dolu a musel jsem to odvrtat a dát dokupy.Celé to drží na třech šroubech.Sundáš víko z domečku a vyhákneš lanka.Mě to šlo líp,když jsem odšrouboval celý domeček.Měnil jsem ale jen na levém kole.Mám pocit,že na pravou stranu je buď jiná koncovka anebo mě to teď mate,protože tam se pak šteluje vůle. Prostě,jestli nejsi úplnej antitalent,tak až to shodíš dolu,tak zjistíš,že lego jsou švýcarský hodinky.
_________________ Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
|
|
Nahoru |
|
|
Vojco
|
Předmět příspěvku: Re: Ruční brzda Napsal: pát čer 25, 2010 9:56 pm |
|
|
Pokročilý |
Registrován: ned čer 13, 2010 8:24 pm Příspěvky: 43
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: RT
|
pánové, potčebuju poradit. Nebrzdí mi ručka, tak jsem se dokopal k tomu dotáhnout lanko, ale problém nemám v lanku ale v třenu mi to nějak nefunguje, prostě když stáhnu pružinu a pak točím tou pákou tak se nic neděje, můžu s tím točit kolik chci a ani si neškrtnou.
|
|
Nahoru |
|
|
Vojco
|
Předmět příspěvku: Re: Ruční brzda Napsal: stř črc 07, 2010 7:58 am |
|
|
Pokročilý |
Registrován: ned čer 13, 2010 8:24 pm Příspěvky: 43
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: RT
|
tak byl problém, že celý systém ručky jsou 3 kuličky které se točí pomocí té páky a vytláčejí píst. Takže stačilo to rozebrat, naskládat kuličky kam patří a asi na 20 pokus se mi to povedlo poskládat tak, aby píst zapad na místo, ale už mi konečně ručka funguje
|
|
Nahoru |
|
|
daweo
|
Předmět příspěvku: Re: Ruční brzda Napsal: pát srp 20, 2010 8:12 am |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
Jinak ja jsem problem vyresil taktez vymenou toho brzdice. Preci jen pred technickou se mi to nechtelo nejak moc resit....
Pokud by nekdo chtel tak mam brzdice LP, PP, LZ pro 101kw 2.2benzinak:] PZ jsem pouzil neb se zasekaval a nechtelo se mi to nejak moc rozebirat a riskovat ze se zase neco po...
_________________ Raccoon_Daweo
|
|
Nahoru |
|
|
Vojco
|
Předmět příspěvku: Re: Ruční brzda Napsal: pon zář 13, 2010 1:14 pm |
|
|
Pokročilý |
Registrován: ned čer 13, 2010 8:24 pm Příspěvky: 43
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: RT
|
Ahoj, nevím jak vypadají na 2,2, ale pokud je to Brembo, průměr pístu 36 tak bych si ten zadní vzal, v levém mi chybý uvnitř takovej plíšek co tam funguje jako ségrovka a pořád se mi po zabrždění rosypou ty kuličky
|
|
Nahoru |
|
|
2DIX
|
Předmět příspěvku: Re: Ruční brzda Napsal: čtv říj 07, 2010 9:10 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
Více info o zadní brzdových třmenech brembo 36 viewtopic.php?f=17&t=866&p=7732#p7732
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|