Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pát bře 29, 2024 11:01 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: elektrika motoru 3,0 automat vs 3,0 manual
PříspěvekNapsal: ned říj 18, 2009 7:46 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Potřeboval bych zjistit, zda jsou nějaké rozdíly na kabeláži motoru u Z7X N 722 (nebo P 722) a Z7X W 755. Řídící jednotka na konektor pasuje, jediný rozdíl, co jsem našel, byl jiný potenciometr škrtící klapky, z kterého u motoru Z7X W 755 jde jeden svazek kebelů do ECU motoru a druhý do jednotky automatu. Ten motor od automatu je z phase II ještě k tomu. A chci k tomu napáchat manuál, ale rád bych zachoval původní elektriku motoru. Díky.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: elektrika motoru 3,0 automat vs 3,0 manual
PříspěvekNapsal: pon říj 19, 2009 5:59 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Mělo by to být stejný.Pouze je kabel do převodovky odstřihnutý.

Zkus Blonďáky....ač tuším,že je asi moc nemusíš,pravdou je,že těch přehozů už mají pár za sebou.Zatím byli jediní,kdo mě byli schopní vysvětlit,proč se mi hlásí při prudké akceleraci z nízkých otáček do vysokých závada ve vstřikování.Je to právě tím potenciometrem škrtící klapky,který je tam po výměně automatiky za manuál zůstal původní.Signál k podřazení automatiky tam jde ale nemá kam...Prý stačí dát potenciometr z manuálu.Určitě ale víš,o čem píšu,už jsme se o tom i bavili po tel.

Jo,jinak jsem už domluvenej s Matesem.Až budu mít čas,tak ho přepadnu,vyměním to a vyzkouším to.Snad se to poštěstí už brzy.Čas je potvora.

//Sloučeno do jednoho příspěvku, Bóďa.

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: elektrika motoru 3,0 automat vs 3,0 manual
PříspěvekNapsal: pon říj 19, 2009 7:17 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jaký kabel od převodovky odstřihnutý??

btw, vyzkoušej si tlačítko "edit" u některého tvého příspěvku :jop:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz