|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je úte dub 23, 2024 10:42 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 3 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: elektrika motoru 3,0 automat vs 3,0 manual Napsal: ned říj 18, 2009 7:46 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Potřeboval bych zjistit, zda jsou nějaké rozdíly na kabeláži motoru u Z7X N 722 (nebo P 722) a Z7X W 755. Řídící jednotka na konektor pasuje, jediný rozdíl, co jsem našel, byl jiný potenciometr škrtící klapky, z kterého u motoru Z7X W 755 jde jeden svazek kebelů do ECU motoru a druhý do jednotky automatu. Ten motor od automatu je z phase II ještě k tomu. A chci k tomu napáchat manuál, ale rád bych zachoval původní elektriku motoru. Díky.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
viktoska
|
Předmět příspěvku: Re: elektrika motoru 3,0 automat vs 3,0 manual Napsal: pon říj 19, 2009 5:59 pm |
|
|
Expert |
Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm Příspěvky: 270 Bydliště: Nový Bor
|
Mělo by to být stejný.Pouze je kabel do převodovky odstřihnutý.
Zkus Blonďáky....ač tuším,že je asi moc nemusíš,pravdou je,že těch přehozů už mají pár za sebou.Zatím byli jediní,kdo mě byli schopní vysvětlit,proč se mi hlásí při prudké akceleraci z nízkých otáček do vysokých závada ve vstřikování.Je to právě tím potenciometrem škrtící klapky,který je tam po výměně automatiky za manuál zůstal původní.Signál k podřazení automatiky tam jde ale nemá kam...Prý stačí dát potenciometr z manuálu.Určitě ale víš,o čem píšu,už jsme se o tom i bavili po tel.
Jo,jinak jsem už domluvenej s Matesem.Až budu mít čas,tak ho přepadnu,vyměním to a vyzkouším to.Snad se to poštěstí už brzy.Čas je potvora.
//Sloučeno do jednoho příspěvku, Bóďa.
_________________ Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: elektrika motoru 3,0 automat vs 3,0 manual Napsal: pon říj 19, 2009 7:17 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
jaký kabel od převodovky odstřihnutý?? btw, vyzkoušej si tlačítko "edit" u některého tvého příspěvku
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 3 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|