Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 4:28 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Volnoběh atd. V6
PříspěvekNapsal: pon říj 12, 2009 8:46 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Čágo,
nuž po víkendu stráveném v KH víceméně pod autem :) jsem vyměnil další podezřelé čidla atd. V první řadě musím říct, že to jede moc pěkně :lol_ Ale mám jeden zásadní problém - a hlavně se objevil po výměně svíček a váhy vzduchu - oboje nové. Motor mi občas chcípne - z výsokých otáček nechám bez plynu otáčky spadnout, ale v tu chvíli kdy se to blíží k dolní hranici otáček se to nezastavuje a padá až k nule skoro a tam teprv se motor snaží to zase dohnat. Tímpádem když jedu plynule třeba 3k RPM a volnoběh a ještě brzdím tak někdy prostě nestačí zareagovat a motor chcípne.
Do těď(v posledních dvou měsících) jsem na motoru vyměnil:
čidlo teploty vzduchu - za starší, bez pozorovatelných změn.
potenciometr škrt. klapky - za starší, bez pozorovatelných změn.
Lambda sondu - za novou znatelné změny.
Zapalovací svíčky - za nové NGK, vzdálenost elektrod potřeba upravit z 0,8-0,9 na 1,2mm.
čidlo teploty chladící kapaliny - za nové, jemně kultivovanější chod hlavně při studeném motoru.
Zapalovací kabely - za starší, ale zdravé bez pozorovatelných změn, navráceny původní.
MAP senzor(váha vzduchu) - za nový s jemně zrychleným náběhem do otáček.

Ještě kromě chcípání, nemá motor dobré spalování - projevuje se lehounkým cukáním.

Takže teď mě napadají poslední věci, které bych mohl vyměnit:
Hallova sonda(snímač otáček motoru) - popřípadě jestli by nestačilo jenom očistit na převodovce to kolo s výřezy právě pro tento snímač?!
Poslat vstřikovače na servis - vičistění + seřízení
Vyměnit oboje svody za zavařené. Nicméně nevíte někdo jestli je možné, že prasklé svody na obou hlavách může způsobovat tak špatné hoření, že by mi motor cukal?!
No a možná teda asi zkusit vyměnit volnoběžný ventil, to by asi stálo za těch 1tkč.

No máte něco co mi k tomu dodat? Budu rád za každou zkušenost :wink:

Dík

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh atd. V6
PříspěvekNapsal: pon říj 12, 2009 9:10 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Zdary,na té V6 je opravdu předepsaná tak velká vzdálenost elektrod svíček.Je dost nezvykle velká.

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh atd. V6
PříspěvekNapsal: pon říj 12, 2009 9:47 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Jo je to na chladiči nálepka :wink:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh atd. V6
PříspěvekNapsal: pon říj 12, 2009 11:55 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Matesi, to dělají určitě ty svody! Vem si, že máš lambdu až dole před kaťákem, takže jestli někde foukají svody, tak lambda nedostává správnou informaci o složení spalin. Taky to může ovlivnit vyplachování válců.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh atd. V6
PříspěvekNapsal: pon říj 12, 2009 2:59 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
moje domněnka je, že to chcípání je vadný volnoběžný ventil, ale to je fakt jen domněnka :)

btw, mates, sem docela cumel kdyz se te videl jet este v nedeli nejak po desaty vecer pres namko :lol_

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh atd. V6
PříspěvekNapsal: pon říj 12, 2009 3:37 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Taky resim sem tam hlavne kdyz je motor studeny nerovnomerne otacky,ale naucil sem se s tim zit i kdyz to nekdy je neprijemne,ono s tema otackama byva stejne problem kdyz vyradim na semaforu na N tak se nekdy stava ze otacky hodne kolisaji ze sou tak na 600 to je malo ne?

_________________
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009
Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana
Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana
Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany
Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh atd. V6
PříspěvekNapsal: úte říj 13, 2009 2:15 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Tak nechci to zakriknout ale problem byl asi v ECU+ nový MAP senzor....predevcirem to protáhnul na dálnici cca 15 minut 190kmh....no a vcera se podobne chování vůbec neprojevilo naopak teď motor běží moc pěkně :jop:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh atd. V6
PříspěvekNapsal: pát říj 16, 2009 2:34 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Tak pro představu jak to teďka jede :jop: :

http://www.youtube.com/watch?v=lrvsaBS-CoY

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh atd. V6
PříspěvekNapsal: pát srp 06, 2010 12:49 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
taky mám trochu problém, nedrží mi moc stálej volnoběh. za studena normálně cca 1500ot, po chvíli to trochu spadne a pořád cca 1200ot - 1400ot a takhle pořád dokola to přidává, ubírá, když trošku sešlápnu plyn, tak to nejde hned do otáček, ale nejdřív to snad i trošku spadne, no prostě to má prodlevu, než to jde do otáček (ne třeba jako když přidáte, padaj otáčky a v tom jak padaj, tak zase přidáte). potom se to po chvíli zase trochu ustálí, ale pořád se mi zdá, že nemá úplně pravidelnej volnoběh..
:?:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh atd. V6
PříspěvekNapsal: pon srp 16, 2010 2:12 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
vybitá nebo blbá baterka

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh atd. V6
PříspěvekNapsal: pon srp 16, 2010 3:34 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
baterka je sice mala, ale nova. asi to bude souviset jak s tim, ze mi pohasinaj svetla atd, tak s tim, co se mi stalo ted (chcipani na volnobeh) a bude to asi ten altik.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh atd. V6
PříspěvekNapsal: pát srp 20, 2010 4:01 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
tak problem uplneho chcipani na volnobeh vyresen, byl to restriktor v palivove soustave (na motoru pred listami, je tam vedle sebe regulator a restriktor). altik jsem taky vymenil, vypada to, ze to pohasinani uz je ok (to zjistim az vecer), ale porad mi to nejede... cca do 2000ot/min to jede, ale pak to najednou jede strasne malo a obcas to cukne.. co by to mohlo byt?

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh atd. V6
PříspěvekNapsal: sob srp 21, 2010 6:52 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
A bohatost smesi je OK?

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh atd. V6
PříspěvekNapsal: pon srp 23, 2010 9:38 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jak to mám zjistit? kromě měření pomocí lambda sondy...
navíc pokud zjistím, že ne, což je vcelku evidentní, když to škube, tak k čemu mi to zjištění bude? :)

vypadá to na váhu vzduchu, ale ta je zánovní, tak je mi to divný... :-?

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh atd. V6
PříspěvekNapsal: úte srp 24, 2010 6:46 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
no bude ti to celkem k prdu,to je pravda,ale aspon budes vedet, ze musis na diagnostiku ;-) Coz ale muzes udelat rovnou a usetris si spoustu času se zkoušením...

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz