Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv dub 18, 2024 7:38 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh atd. V6
PříspěvekNapsal: úte srp 24, 2010 7:22 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no právě :lol_. kdyby mi to aspon k necemu bylo...

no diagnostiku mam domluvenou, až budu mít nandaný ty nový měchy na tlumiče... tak s tím mám jet na kalibraci + diagnostiku... ale to ude třeba až za měsíc, podle toho, kdy bude moct ten člověk co mi tam prdne měchy.. no uvidim, ale ze všeho nejvíc se mi nechce jet za těma trubkama do renaultu :kladivo:

chce to vlastní diagnostiku :twisted:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh atd. V6
PříspěvekNapsal: úte srp 24, 2010 11:05 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
njn,chtělo by to ten kufr no... :-(

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh atd. V6
PříspěvekNapsal: stř srp 25, 2010 8:49 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
tak byl asi nějakej bordel v hadičce mezi sáním a váhou vzduchu... protože už jsem nevěděl coby, tak jsem hadičku jen tak profouk kompresorem a už to jede..

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh atd. V6
PříspěvekNapsal: čtv srp 26, 2010 5:54 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
super!

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh atd. V6
PříspěvekNapsal: čtv srp 26, 2010 9:34 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no taky jsem rád. profoukl jsem to a když jsem jel domů, tak jsem na to nějak zapomněl a nevyzkoušel jsem to a ani jsem si nevšiml, že to nedělá (bylo to docela citit i pri normalni jizde) a až včera nějak vyjíždim z města a raduju se :smichypozemi: (tak jsem to zbytek cesty zamozrejme radne projel :twisted: )

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh atd. V6
PříspěvekNapsal: pon říj 25, 2010 12:43 am 
Offline
Expert

Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm
Příspěvky: 198
Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
na vliv otacek ma map senzor a motorek volnobehu nevim jak u techhle motoru ale megane R5 i clio to ma tam predpokladám že i safrane a pak muže být vysoupana skrtící klapaka na sáni auta uz nejsou nejmladsí a pokud netesni nasaje vice vzduchu a mate hnedka vyssi otačky :) lamdu sondu kdz odpojite tak auto pojede taky a bez problemu jen bude mnohem vice papat :) a když odpojite mam senzor tak motor bude mit nepravidelnz chod jako by se dusil ale pojede ale bude motor znit desně a divne smrdet spalovaní ,diagnostiku jsem nekde na netu videl pro starší vozy Renault cena byla okolo 5000 kč a jakou ma safrane zasuvku pro ecu nevim , jinak kdyby mela obd2 tak neni problem ale to asi nebude mit nema ji ani moje megi a to je 97 rok


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh atd. V6
PříspěvekNapsal: pon říj 25, 2010 3:23 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
na safrana diagnostiku jedine xr25 nebo nxr, cena kolem 1000 euro...

ted resim problem, ze pri studenym motoru mi auto skube a casto nechce jet, treba na dvojku kdyz vyjizdim z kruhace apod. proste zrychluju, ale je to mrtvy, zacne se jakoby dusit, tak musim vyslapnout spojku a znovu, aby to jelo... zaznamenal jsem to u vice aut.. ale u zlataka me to se...re..

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh atd. V6
PříspěvekNapsal: stř říj 27, 2010 12:08 am 
Offline
Expert

Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm
Příspěvky: 198
Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
Bóďa píše:
na safrana diagnostiku jedine xr25 nebo nxr, cena kolem 1000 euro...

ted resim problem, ze pri studenym motoru mi auto skube a casto nechce jet, treba na dvojku kdyz vyjizdim z kruhace apod. proste zrychluju, ale je to mrtvy, zacne se jakoby dusit, tak musim vyslapnout spojku a znovu, aby to jelo... zaznamenal jsem to u vice aut.. ale u zlataka me to se...re..


tak to vypada že ti vynechavá nejaky valec takže jedine řešení zkontrolovat svíčky , a pak kompresi válcu a vstrikovače ale ty nevím jak zkontrolovat jedine přes osciloskop nebo jak se ten kram jmenuje a tim se to dá proměřit jinak nevím čím by to mohlo být :(

a stou diagnostikou te asi trošku vyvedu z omylu zkusim ji najit kde jsem to vydel ale myslim že za tech 5000 by ti měla jit bez problemů


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh atd. V6
PříspěvekNapsal: stř říj 27, 2010 12:38 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
... to je jedno.. :wink:

ano, daji se koupit i ruzne nahrady a universalni (myslim ze i za dost mene nez 5000,-, staci kabel a software), ale udelas s tim tak 5% z toho, co udelas s tou originalni xr25. pro bezneho uzivatele to na ty zakladni veci (resp. motor) asi staci, ale muzes naprosto zapomenout na diagnostiku "komfortní", respektive asi tak uplne celeho zbytku elektroniky, podvozku atd, což je například pro mě prioritou diagnostikovat atd., takže temer nema ani vyznam si kupovat nejakou, s kterou nezvladnu skoro nic, to uz radsi kdyz jednou za cas potrebuju udelat to, co se da zvadnout tou neorigo diagnostikou, zajedu nekam, kde maji xr25 nebo nxr. jednoduše když už, tak už :D
bohuzel to neni jako u dnesnich aut, ze si stahnes software kde chces, kabel koupis kde chces a zdiagnostikujes si cely auto skrz naskz :(

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh atd. V6
PříspěvekNapsal: stř říj 27, 2010 12:44 am 
Offline
Expert

Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm
Příspěvky: 198
Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
no ja nevim ja jsem zastance čim mene je eletroniky tím lepe :D ale doba jde kupředu ale myslim že zakladni problem by ti u te uni. diagnostiky melo ukazat kdyz ti motor bude dělat nepořadek atd.. nevim kolik má safrane eletriky ale asi hodně :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh atd. V6
PříspěvekNapsal: stř říj 27, 2010 12:53 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no to já právě vůbec ne :lol_. co se může elektricky hejbat, ať se hejbe :lol_
jako určitě (pokud se to dokáže vůbec připojit) je i nějaká "rádoby" diagnostika dobrá, lepší než "drátem do voka". to mluvím o nějakém tom kabelu a softu (v řádech stokorun, maximálně pár tisíců). ale koukal jsem, co jsi postoval ve vedlejším topicu (dále pokračujme v diskuzi už prosím tam) a prostě než dát 8 za to, že s tím budu moct pořád dělat jen základní věci, to už si radši našetřím na ten starožitnej kufřík xr25 a budu si s tím vesele kalibrovat sedačky, pneumatickej podvozek a mazat veškerý chyby, kdy se mi zamane..

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh atd. V6
PříspěvekNapsal: čtv říj 28, 2010 8:41 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Turista píše:
stou diagnostikou te asi trošku vyvedu z omylu


Bóďu?! :smichypozemi:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh atd. V6
PříspěvekNapsal: pát lis 05, 2010 2:13 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
mam zase problem (spise stale, jen jsem ho nezaznamenal), ze auto neudrzi volnobeh. kdyz jsem to driv resil, projevovalo se to tak, ze chvili po nastartovani auto chciplo a chcipalo i normalne na volnobeh, treba kdyz jsem jel. vyresil jsem to vymenou omezovace palivoveho tlaku.

ted se to neprojevi tak brzo po startu, takze ani za jizdy (protoze tak dlouho na neutral vetsinou nejedu). ale cca za minutu po startu (nemeril jsem to, odhadem) to chcipne. chvili to drzi nejakych 750 ot./min, ale potom to klesne k 600 ot./min a chcipne. volnobeznej ventil jsem zkousel menit, i kdyz jsem tam mel zanovni a vaha vzduchu je taky ok.. na diagnostice nic nenalezeno

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz