Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 11:04 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Lambda phase I vs. phase II
PříspěvekNapsal: pát říj 09, 2009 10:01 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Ahojte, potřebuju pořešit takovej "problém". U phase II, 3,0 V6, automat, motor Z7X 755, chci tam dát manuál, takže vyměnit řídící jednotku motoru a svazek elektriky motoru, takže ze staršího 3,0 v manuálu (Z7X 722). Lambda sonda není přímo na svazku motoru a u phase II má konektor s 4 přívody, ale u phase I se 3 přívody. Takže otázka, mám prostě jen vyměnit tu elektriku motoru s ECU a dát tam tu lambdu, na kterou je tam teď konektor nebo mam vyměnit i nějakou kabeláž k lambda sondě za tu starší, se třemi dráty? Protože ta novejší lambda by se starší jednotkou nemusela moc dobře komunikovat...
Díky za odpovědi.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 09, 2009 10:18 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Použiju cizí texty:
Existují dva druhy těchto čidel. Jeden druh pracuje na principu elektrického článku (napětí) a druhá varianta je odporová lambda sonda (odpor). Obě měří obsah kyslíku ve výfukových plynech. V blízkosti optimálního poměru směsi blížícímu se lambda = 1 je vnitřní odpor sondy minimální. Jeho nárůst se prudce zvýší v případě bohaté směsi a při přechodu na chudou směs svůj odpor výrazně snižuje. U obou typů se měří výstupní napětí. Pokud pracuje správně mění se mezi těmito krajními hodnotami v každém provozním režimu motoru "skokově". Frekvence bývá 1-10kHz a napětí 0.2-1.2V.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 09, 2009 10:21 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Jen tak pro informaci zakladni fuknce:
Řídící jednotka má ve svém datovém poli naprogramované doby vstřiku především v závislosti na úhlu otevření škrtící klapky (zatížení motoru), množství nasávaného vzduchu a teplotě motoru. Signál z λ sondy působí jako korekční faktor. Podíl škodlivin ve výfukových plynech silně závisí na směšovacím poměru, tedy na součiniteli λ.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 09, 2009 10:25 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Stačilo říct, že vám prostě chutná :D.

ale dik, i to se hodi, kazdopadne napis, az zjistis ty dratky :wink: :good:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 09, 2009 10:31 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Bóďa píše:
Stačilo říct, že vám prostě chutná :D


:lol: :lol: :lol:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 09, 2009 10:41 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Zkus se kouknout do autokelly podle techto typu:

Sondy Bosh a jejich značení

LS21 - starší typ bez vyhřívání
LS02-07 - univerzální sondy s vyhříváním
LSH24 - nový typ s vyhříváním (Lambda Sonde Heizung)
LSF4, LSF8 - nový typ s plochým snímacím prvkem (Lambda Sonde Flach)

Sem v praci tak na to nemam cas :wink:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz