Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je stř kvě 15, 2024 6:05 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: výkon
PříspěvekNapsal: stř zář 30, 2009 8:36 am 
Offline
Pisálek..

Registrován: úte zář 29, 2009 9:40 am
Příspěvky: 52
Bydliště: Dražkovice, Pardubice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: plná výbava
Úpravy: xenony, výfuk
zdravím všechny.. nejsem technickej tip a hlavně jsem ženská, tak mě prosím hned nezatracujte :oops: mám dotaz.. můj safránek přestal mít výkon, zkrátka už mě tak nepoloží do sedačky, když mu přidám.. Turbo chodí, slyším ho.. jasný už je mu nějakej ten rok a najeto má 360000, takže mi každej říká, ať už po něm nic nechci :lol: .. filtry sou vyměněný.. děkuju za radu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 30, 2009 9:43 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Ahoj,
v první řadě omluv prosím funkčnost fóra - když dáš odeslat jakoukoliv zprávu, tak musíš vydržet :wink:
No a k výkonu. Když už má motor najeto tolik je opravdu težký takle řict co by to mohlo být, ještě když je to turbo motor. Takže problém může být v motoru i v turbu, i když ho slyšíš foukat.
Jedno řešení je zajet za někym tady z fóra, nebo můžem zkusit ti poradit, ale to může za prví trvat dost dlouho, než bude nějaký výsledek, za druhý to bude stát dost peněz.
Asi by mohl být problém v systému turba, takže jestli to nefouká někam jinam než do motoru. Jinak nevim no naftový motory moc neznám.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 30, 2009 11:25 am 
Offline
Pisálek..

Registrován: úte zář 29, 2009 9:40 am
Příspěvky: 52
Bydliště: Dražkovice, Pardubice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: plná výbava
Úpravy: xenony, výfuk
teeda to byla rychlost :D díky i tak.. budu pátrat dál, a hlavně jsem chtěla slyšet, že ještě nepatří do starýho železa.. plánuju s ním dost věcí..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 30, 2009 11:48 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Zkusil bych zkouknout jestli není někde spadlá,prasklá,nebo povolená hadice k sání nebo k intercooleru.

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 30, 2009 12:51 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: ned dub 06, 2008 8:04 pm
Příspěvky: 125
Bydliště: Ostrava
Škoda že nejsi někde blíž k Ostravě. Mrknul bych se ti na to, protože mám safránka se stejným motorem, tak by mě vcelku zajímalo jak moc ti to netáhne. U sebe turbo nějak moc neslyším.

_________________
Škoda 120L 1985 - Liza
Škoda Forman 1993 - Meggie
Safrane 2,1 td 1994 - Homer
nyní Safrane 2,5 td 1996 - Homer II


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 30, 2009 1:22 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: úte zář 29, 2009 9:40 am
Příspěvky: 52
Bydliště: Dražkovice, Pardubice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: plná výbava
Úpravy: xenony, výfuk
díky za radu plzeňáku.. :) a pepe_5:.. začal zlobit před zimou.. v zimě se mu nechtělo nastartovat, ale tak ty naftový motory zloběj když je -20.. na jaře sme měnili filtr naftovej a teď se mi někdy stává, že nechce naskočit, tak mu napumpuju a dobrý.. tak jestli to nemá taky nějakou souvislost.. filtr je tam z R19.. a jinak vždycky jsem to ucítila jak zabral, teď turbo jen slyším jak zafouká..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 01, 2009 6:02 am 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: ned dub 06, 2008 8:04 pm
Příspěvky: 125
Bydliště: Ostrava
Lucinka píše:
díky za radu plzeňáku.. :) a pepe_5:.. začal zlobit před zimou.. v zimě se mu nechtělo nastartovat, ale tak ty naftový motory zloběj když je -20.. na jaře sme měnili filtr naftovej a teď se mi někdy stává, že nechce naskočit, tak mu napumpuju a dobrý.. tak jestli to nemá taky nějakou souvislost.. filtr je tam z R19.. a jinak vždycky jsem to ucítila jak zabral, teď turbo jen slyším jak zafouká..


No zkus se podívat na hadičky, které vedou do filtru a z filtru. Já jsem je musel vyměnit, protože byly úplně tvrdé, guma byla stará. Filtr jsem musel také vyčistit.

_________________
Škoda 120L 1985 - Liza
Škoda Forman 1993 - Meggie
Safrane 2,1 td 1994 - Homer
nyní Safrane 2,5 td 1996 - Homer II


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 01, 2009 7:42 am 
Offline
Pisálek..

Registrován: úte zář 29, 2009 9:40 am
Příspěvky: 52
Bydliště: Dražkovice, Pardubice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: plná výbava
Úpravy: xenony, výfuk
dobré ráno.. tak hadice k sání je v pořádku, k intercooleru se jen tak nedostanu :D , tak třeba to bude v tom.. a hadičky sou taky dobrý.. no musíme to rozdělat..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 01, 2009 9:52 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
A co ten filtr z 19ky? Třeba je malý.Taky je možný,že ti to někde přisává vzduch,tj. tam budeš mít nějakou netěsnost,nebo dirku.To by nasvědčovalo tomu,že ti spadává nafta a dlouho musíš startovat.

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 01, 2009 11:41 am 
Offline
Pisálek..

Registrován: úte zář 29, 2009 9:40 am
Příspěvky: 52
Bydliště: Dražkovice, Pardubice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: plná výbava
Úpravy: xenony, výfuk
joo, to už mi říkali že tam někde může být dírka, ale turbo je prej úplně v pořádku, tak asi někde okolo.. a děkuju, že se semnou bavíte :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 01, 2009 11:46 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
ohledně toho výkonu bych nejprve zkontroloval těsnost výfuku k turbu a potom tlakové hadice od turba k intercooleru a od něj "do motoru"

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 01, 2009 11:54 am 
Offline
Pisálek..

Registrován: úte zář 29, 2009 9:40 am
Příspěvky: 52
Bydliště: Dražkovice, Pardubice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: plná výbava
Úpravy: xenony, výfuk
ten filtr z 19ky je úplně stejnej, teda co se na pohled zdá.. jo a ten výfuk je taky kapitola sama pro sebe.. mám ho děravej, zadní díl je úplně na odpis, ale to už se zařizuje.. je teda klidně možný, že když bude děravej i někde u turba, že to bude tím? no tak to by byla ta lepší možnost, protože celej výfuk, budeme vyndávat..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 01, 2009 12:00 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Lucinka píše:
ten filtr z 19ky je úplně stejnej, teda co se na pohled zdá.. jo a ten výfuk je taky kapitola sama pro sebe.. mám ho děravej, zadní díl je úplně na odpis, ale to už se zařizuje.. je teda klidně možný, že když bude děravej i někde u turba, že to bude tím? no tak to by byla ta lepší možnost, protože celej výfuk, budeme vyndávat..
no jako samozrejme celkovy stav vyfuku je taky hodne dulezity, ale ted jsem mel hlavne na mysli jestli treba nemas praskly svody, proste jestli ti vyfuk neufukuje ejste pred turbem, protoze to by se pak malo roztacelo.

a pak zkontrolovat ty hadice, intercooler atd.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 02, 2009 8:13 am 
Offline
Pisálek..

Registrován: úte zář 29, 2009 9:40 am
Příspěvky: 52
Bydliště: Dražkovice, Pardubice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: plná výbava
Úpravy: xenony, výfuk
výfuk je u turba kupodivu dobrej.. může na to mít vliv jen zadní díl? jinak hadice, sání všechno dobrý.. ten intercooler je potřeba projít, tak snad to bude v tom.. protože pak už kde jinde..?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz