Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pon kvě 06, 2024 9:54 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Svíčky zapalování
PříspěvekNapsal: úte zář 01, 2009 2:03 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Áhoj,
nastal čas pro výměnu svíček. Budu kupovat tady na proseku ve Rieggeru NGK svíčky za příznivou cenu 150,-/kus. Ale mám trochu problém s tím, že doporučená vzdálenost elektrod je 1,2mm a většina svíček má 0,9 či 0,8 mm. Myslíte, že by mohlo docházet k nějakým negativním vlivům?
Dík čáo

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 01, 2009 3:25 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
ja tie ngk mam,a nebol ziadny problem. motor ide normalne.dal som ich tam tak ako som ich kupil.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 01, 2009 3:27 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Jo fungovat budou to je jasný, jen mě zajímá teorie, jak moc to může mít vliv na zapálení směsi.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 01, 2009 3:34 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
pravepodobne rychlejsie-skorsie zapalenie. ale so to asi nejaka tisicina sekundy.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 01, 2009 6:02 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
nolimit píše:
pravepodobne rychlejsie-skorsie zapalenie. ale so to asi nejaka tisicina sekundy.


Jojo,tisícinka k tisícince a je z toho škubánek... :lol_

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 01, 2009 8:48 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Dyt vzdalenost elektrod si muzes upravit. Lepe receno bys mel pred montazi zkontrolovat a upravit dle doporuceni vyrobce.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 01, 2009 8:57 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
? :?: jak?

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 01, 2009 11:29 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
ze to jde ohnout vim, ale ta vzdalenost se dost tezko trefi asi ne?Nicméně vy mě stejně zajímalo jaký to má efekt. asi to zkusim az koupim nový.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 02, 2009 7:17 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
MatesK píše:
ze to jde ohnout vim, ale ta vzdalenost se dost tezko trefi asi ne?Nicméně vy mě stejně zajímalo jaký to má efekt. asi to zkusim az koupim nový.
Vzdálenost se netrefuje, jsou na to speciální plíšky, který mají určitý rozměry. Plíšek o tlouště třeba 0,8 mm pak vložíš mezi vnější a střední elektrodu a zklepneš. ;)

Nedávno jsem svoje svíčky takhle naklepal a motor se chová o něco líp...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 02, 2009 10:57 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Supr dík, jeste bude ale zajmavy kde to sezenu :)

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 02, 2009 12:02 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
MatesK píše:
Supr dík, jeste bude ale zajmavy kde to sezenu :)
Netušim kde se tohle může prodávat. Každopádně když pojedeš někdy přes Brno, tak se zastav. Máme to doma...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 02, 2009 1:04 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
teda koukam, ze jsem pekna lama, vubec jsem netusil, ze se svicky tahle ladej...
kazdopadne mates ty merky mam taky, jen ted si je pujcil kamos na zmereni ventilovejch vuli..

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 03, 2009 11:16 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Bóďa píše:
teda koukam, ze jsem pekna lama, vubec jsem netusil, ze se svicky tahle ladej...
kazdopadne mates ty merky mam taky, jen ted si je pujcil kamos na zmereni ventilovejch vuli..


Přesně tak, jsou to měrky na měření ventilových vůlí a ta vzdálenost se šteluje podobně jako ventily. Podle mě to má vliv na kvalitu a velikost jiskry a záleží to na tom,jaká je použitá cívka. Samozřejmě kvalitní a spolehlivá jiskra lépe zapálí směs, a ta líp prohoří, takže to nějaký vliv na výkon mít bude. Podle mých zkušeností je lepší věnovat pozornost tomuhle a hlavně včasné výměně doporučených svíček než investovat spoustu peněz to nějakých super tuningových, které v sériovém motoru se sériovou cívkou většinou fungují spíš hůř než ty obyčejné.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz